Beoordelingen Zwembad De Waterwyck

Kim uit: G

02-09-2018
5,0

Ervaring met: Ouder/kind zwemmen

Voor ouder kind zwemmen een zeer slechte ervaring gehad helaas 4 jaar gelefen met onze dochter proefles gedaan en helaas nu nog spijt van dat ze bang is voor water omdat we haar onder water moesten drukken!

Je dikke moeder uit: Istanbul

29-07-2018
1,0

Zwaar tering kut

Pri uit: Gaat je niks aan

29-07-2018
5,3

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Je mag nergens zitten behalve als je wat koopt
Geldwolven

Henk uit: Istanbul

01-01-2018
6,7

Ruud uit: Wolvega

25-12-2017
7,7

Ervaring met: Recreatief zwemmen

De kinderen hebben het prima naar hun zin, en als die het hebben heb ik het ook.
Als er word opgetreden door de werknemers is het ook niet voor niks.

Y uit: STEENWIJK

26-04-2017
9,7

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Ik zwem recreatief 1 x pwk met een vriendin . Heel gezellig en ontspannen. Eerst 12 baantjes wedstrijdbad ( therapie voor haar) daarna naar het recreatiebad lekker naar buiten. Even heerlijk de bubbels opzoeken .
Als afsluiting pakken we het kruidenbad , Heerlijk ontspannen.
Mijn kleinzoon heeft zwemles en hoopt dit zomer af te kunnen zwemmen. ( hoeft hij op de boot geen bandjes meer om.) Vrijdagmiddag heeft hij nog een 1/2 uurtje "bijles" van een zwemjuf met nog een paar andere kinderen .

R uit: Tuk

25-04-2017
1,0

Zwaar kut

n uit: steenwijkerwold

06-03-2017

Ervaring met: Zwemles

Super aardige docenten. Mijn dochtertje heeft altijd zin om weer naar les te gaan terwijl ze eerst altijd bang was voor water. De hele methode die ze gebruiken lijkt me ook goed, ik ben geen expert.

Ze gaat nu 8 maand

Pieter uit: Zwartsluis

16-02-2017

Ervaring met: Ouder/kind zwemmen

Met kleinzoon Thom en dochter Pauline naar babyzwemmen geweest. Heel leuk ! Goede deskundige leiding: 2 personen. Liedjes gezongen, gezwommen in heerlijk warm water, bubbelbad, baby-glijbaan, vlotvaren.
Heel relaxed ! Genoten !

Tamara uit: Uffelte

08-02-2017

Ervaring met: Aquasporten

Heerlijk zwembad! Erg fijne sfeer en het personeel is geweldig. Aquasporten zijn erg leuk en de begeleiders zeer enthousiast.,ook super voor banenzwemmen. Aanrader!