Beoordelingen Zwembad De Waterwyck

Y uit: STEENWIJK

26-04-2017
9,7

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Ik zwem recreatief 1 x pwk met een vriendin . Heel gezellig en ontspannen. Eerst 12 baantjes wedstrijdbad ( therapie voor haar) daarna naar het recreatiebad lekker naar buiten. Even heerlijk de bubbels opzoeken .
Als afsluiting pakken we het kruidenbad , Heerlijk ontspannen.
Mijn kleinzoon heeft zwemles en hoopt dit zomer af te kunnen zwemmen. ( hoeft hij op de boot geen bandjes meer om.) Vrijdagmiddag heeft hij nog een 1/2 uurtje "bijles" van een zwemjuf met nog een paar andere kinderen .

R uit: Tuk

25-04-2017
1,0

Zwaar kut

n uit: steenwijkerwold

06-03-2017

Ervaring met: Zwemles

Super aardige docenten. Mijn dochtertje heeft altijd zin om weer naar les te gaan terwijl ze eerst altijd bang was voor water. De hele methode die ze gebruiken lijkt me ook goed, ik ben geen expert.

Ze gaat nu 8 maand

Pieter uit: Zwartsluis

16-02-2017

Ervaring met: Ouder/kind zwemmen

Met kleinzoon Thom en dochter Pauline naar babyzwemmen geweest. Heel leuk ! Goede deskundige leiding: 2 personen. Liedjes gezongen, gezwommen in heerlijk warm water, bubbelbad, baby-glijbaan, vlotvaren.
Heel relaxed ! Genoten !

Tamara uit: Uffelte

08-02-2017

Ervaring met: Aquasporten

Heerlijk zwembad! Erg fijne sfeer en het personeel is geweldig. Aquasporten zijn erg leuk en de begeleiders zeer enthousiast.,ook super voor banenzwemmen. Aanrader!

Immy uit: Vledder

22-01-2017

Ervaring met: Ouder/kind zwemmen

Al vier jaar ga ik nu met de kinderen naar baby/peuter zwemmen. Vanaf dat ze baby zijn totdat ze 4 zijn. spelenderwijs leren om te bewegen in het water, zo leren ze al heel veel voor ze met zwemles beginnen. De lessen zijn heel leuk en het personeel doet goed hun best. Er worden veel materialen gebruikt. Ook aan veiligheid wordt goed gedacht, na de 'zwemles' gelijk de bandjes om. Zeker een aanrader.

Regelmatige uit: Steenwijk

12-01-2017

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Zwem al ruim 10 jaar 2 รก 3 x per week (baantjes) en in vakanties met kinderen (recreatief). Prima zwembad met heel aardig personeel. Verbaasd over enkele lage oordelen van "mopperaars"?

02-01-2017

T uit: Steenwijk

20-12-2016
4,0

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Het is enorm jammer dat na de verbouwing van het gehele complex, het zwembad na sowieso 20 jaar nog steeds hetzelfde is, met uitzondering van de snackbar en wat verlichting. Ik begrijp niet dat er niet wat meer is, de buitenweide wordt nauwelijks gebruikt wegens het ontbreken van een buitenbad met normale afmetingen, dit zou makkelijk kunnen qua ruimte (Duikplank,glijbaan, prima) Ondanks dat het 'Subtropisch' zou moeten zijn, is het 9/10 keer steenkoud. Leuk zwemmen voor kids, maar voor dat geld ga ik liever naar meppel.

17-12-2016