Beoordelingen Zwembad De Vijf Heuvels

J uit: Goor

22-10-2018
7,0

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Een prettig en net zwembad met overwegend vriendelijk personeel. Enig minpunt, maar voor mij wel zwaarwegend, is dat de mogelijkheden voor banenzwemmen in het wedstrijdbad beperkt zijn. Vaak is het erg druk of het bad moet worden gedeeld, met name tijdens de schoolvakanties is dat een drama. Temeer omdat het blauwe bad dan vaak gesloten is wegens te weinig personeel.

jhon uit: markelo

15-10-2018
2,7

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Het personeel is zeer vriendelijk laat ik dat even voor opstellen zij doen gewoon hun werkt zover ik kan zien!
De website klopt niet en is niet gebruiksvriendelijk.
Te weinig personeel voor 3 baden en 2 peuterbaden zijn er maar 2 badmeesters. Het lijkt wel over er wordt bezuinigd op personeel. Ik zou wel is willen weten wie hier de manager is. Een Schande dit!

S uit: Goor

15-08-2018
1,7

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Zwembad is te klein voor banenzwemmen, is soms te druk dat je geen kant op kunt + dat er ook nog eens een helft afgezet word voor het aquafit, dus nog minder ruimte.

D uit: Goor

19-07-2018
1,0

Ervaring met: Zwemles

Zwemles is het beste te vergelijken met ‘Mein kampf’. Schreeuwen naar de kinderen en totale ontmoediging. Communicatie naar zowel kinderen als ouders erg onprofessioneel. Kinderen worden letterlijk hard aangepakt.

Jessica uit: Goor

16-05-2018
6,0

Ervaring met: Aquasporten

Zwembad te klein ook met banenzwemmen, instructrice straalt niet veel energie uit.

Jeannette uit: Diepenheim

27-05-2017

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Mijn zoon was met zijn schenen langs de duikplank geschaafd, erg nare grote schuurplekken en dit is zeer zorgvuldig behandeld door het badpersoneel! Mede hierdoor heelde het zeer goed.

Paul uit: Markelo

25-05-2017

Ervaring met: Zwemles

Een super gemotiveerd team dat erg zijn best doet om het alle klanten naar de zin te maken.
Voor recreatief zwemmen met de kinderen is dit zwembad misschien wat minder aantrekkelijk dan Rijssen (daar is een waterglijbaan en is het water binnen warmer), maar daar staat tegenover dat Markelo veel overzichtelijker en dus veiliger is als je meerdere kinderen onder je hoede hebt.
Ik ben superblij met dit zembad en het zwembadpersoneel!

03-01-2017