Beoordelingen Zwembad De Stok

Jan Kees uit: Roosendaal

24-09-2017
1,0

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Onze dochter is vandaag gaan zwemmen, via Google zagen wij staan tot 18u open, mooi vanaf 14:45u nog ff zwemmen met mooi weer. Mis het bad is zondag maar tot 16u open, vragen wij nog telefonisch kunnen ze met korting of doe eens gek, gratis naar binnen. Niet dus, en de grote mond van de kassiere sloeg al helemaal nergens op. Wat is dit een klantonvriendelijkheid k*tbad! Wij komen nooit meer..

Erzs uit: Roosendaal

28-08-2017
3,0

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Nadat het is overgenomen door het sportfondsenbad is het belachelijk duur geworden, geen winterabonnementen meer. In het weekend en in de vakanties duurdere kaartjes . Absurde openingstijden . Er is niks leuks meer aan. De website is helemaal niet overzichtelijk en vaak staan er andere prijzen als in de app. Ik snap wel waarom het niet meer druk is. Echt een gemiste kans. Ik mis de oude stok nog steeds...

12-08-2017
5,3

Ervaring met: Recreatief zwemmen

banenzwemmen, belabberde openingstijden tijdens vakantie en/of slecht weer.
geen reactie op diverse mails.
website niet duidelijk mbt openingstijden.

Jona

19-07-2017
7,7

Wendy uit: Roosendaal

05-07-2017
6,7

Ervaring met: Recreatief zwemmen

De laatste tijd is er al veel veranderd in de positieve zin bij zwembad de Stok. Maar soms wordt er wel een beetje overdreven met de sancties die erop staan als een kind "verkeerd" van de glijbaan komt. Ik snap dat daar iets van gezegd moet worden maar de manier waarop.........eerst krijgt hij een grote mond omdat hij zogenaamd een weerwoord heeft, dan mag ik hij niet meer van de glijbaan en vervolgens wordt hij boos aangekeken en nagekeken (op afstand) door de badjuf.
Zij ziet dat ik erbij ben, kom even naar mij toe......ik kan niet alles in de gaten houden. Toen ik het verhaal van mijn zoontje hoorde was de betreffende badjuf niet meer te bekennen. Ik denk dat dit echt anders kan, betrek ouders erbij dan kunnen we het samen oplossen. Dit geldt overigens niet voor alle badmeesters/juffen want je hebt er ook hele lieve bij die wel gewoon naar je toe komen als er iets is.

Noor uit: Roosendaal

05-04-2017
3,0

Ervaring met: Zwemles

Mijn derde kind alweer op de STOK, echter zeker de laatste x als er niks veranderd!! En dat ligt niet aan de zwemleraren/leraressen die doen hun best. Maar aan de organisatie. Je moet elke week oorlog voeren om een plekje de bemachtigen om je kind om te kleden . En eenmaal uit de strijd moet je je tussen alle ouders en kinderen wurmen die uit het zwembad komen allemaal in dezelfde minuut!! Bah Bah je kind kan niet eens normaal douchen!! en dan eenmaal je kind weer aankleden begint de volgende strijd op zoek naar een kleedhokje die leeg is!! En hebben jullie de douches gezien.. zit niet eens een plafond in?? allemaal vuilnis zakken.. Kom op mensen ik heb verdomme 750 euro BETAALDDDD....

zainab uit: Roosendaal

04-04-2017
1,0

Ervaring met: Zwemles

Nul bestaat niet anders gaf ik die ...Zeer ontevreden over de misbehandeling van mijn dochter door de zwemjuf.Hoofdkantoor doet ook niks aan..slechter kan het niet lopen..enorm spijt heb ik .

Nassira uit: Roosendaal

17-03-2017
4,0

Ervaring met: Zwemles

Het is altijd een gevecht om de verkleed hokjes tijdens zwemles! Deze worden bezet gehouden door ouders. Vervolgens gaan ze op hun gemak hun kind douchen. Iedere week een strijd/gevecht. Heb dit verschillende keren aangegeven aan de balie maar die doen niks! Heel klantonvriendelijk dat hier niks aan gedaan wordt.

lindsay uit: kruisland

12-03-2017
5,7

Ervaring met: Recreatief zwemmen

het ene gezin mag wel de kinderen laten spelen met zwemvest uit en het andere gezin krijgt meteen een waarschuwing binnen 10 seconden zo oneerlijk wordt je daar behandeld. Ook zoals vandaag doen de waterversnelling het niet en de glijbaan maar wel 100% betalen