Beoordelingen Zwembad De Stok

• Sfeer 4,5
  • Klantvriendelijkheid 4,0

17-07-2018

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Absoluut niet de moeite waard. Klantvriendelijkheid een -1.
Je betaald veel voor weinig
Het is vies.
Website zo onduidelijk.

Onderhoud uit: Roosendaal

11-05-2018

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Nou, ze kunnen hun zwembad niet fatsoenlijk onderhouden. En zijn nu al een maand in de zomer dicht. Ze geven niet duidelijk aan wat er aan de hand is en hoe en wanneer het opgelost gaat worden. Hele slechte servive onderhoud het zwembad gewoon fatsoenlijk.

Dorien uit: Roosendaal

11-05-2018
2,0

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Mijn zoon ging om vijf uur nog even zwemmen, alleen het wedstrijdbad buiten was beschikbaar. En dan vragen ze daar het volle pond voor. Schandalig.

Toon

26-03-2018
6,0

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Wat is dit voor een website, gebouwd in de 80-er jaren? Eerst dacht ik dat het aan de instelling van mijn computer lag, no way. Zeer slecht, te klein, niet leesbaar. gemiste kans.
Vraagje aan De Stok: betalen de 2 mensen die in een aparte afgezette baan zwemmen, meer dan de gewone banenzwemmer?

Frans uit: Roosendaal

25-03-2018
5,7

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Op donderdagavond ga ik altijd banen zwemmen.
Er zijn twee banen afgezet voor de snellere zwemmers.
Maar de banen worden nu verhuurd en dus kun je niet goed meer banen zwemmen.
Alles zwemt kris kras door elkaar.
Dit mag je geen banen zwemmen meer noemen.
De badmeester heb ik gevraagd om voor elke baan lijnen te leggen.
Zijn antwoord daarop was dat men niet genoeg lijnen heeft en dat wel eens geprobeerd was met meerdere lijnen maar dat het geen effect had op het kris kras zwemmen.
Daar ben ik het niet mee eens.
Volgens hem is het op andere dagen rustiger.
Waarom dan niet de banen verhuren?

Judith uit: Zegge

25-03-2018

Ervaring met: Ouder/kind zwemmen

Ons zoontje Rick heeft een heel leuk en goed verzorgd kinderfeestje gehad bij De Stok. Ze deden alle spelletjes die met ze werden gedaan enthousiast mee en ze hebben alle frietjes, minisnack en slushpuppy’s op! Bedankt

24-03-2018

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Te vies voor woorden.. veel zand, haren en teennagels in het peuterbadje.. vloeren zijn smerig.. slecht onderhouden.. nooit meer gaan wij naar de stok!

Laurent uit: Roosendaal

13-03-2018
3,0

Ervaring met: Senioren zwemmen

Mijn commentaar gaat over banenzwemmen. Elke dinsdagavond bij het banenzwemmen tussen 20:45 en 21:45 , word Ik moe van om maar een baan (van zes in total) voor echte banenzwemmers te zien terwijl de rest van de bad is nog bezet door zeer langzame zwemmend Dames die hebben alvast hun uurtje gehad tussen 19:45 en 20:45 bij het zogenoemde "banenzwemmen voor Dames Alleen".. er moet zeker een tweede baan komen voor echte gewillige banenzwemmers (en niet recreatief zwemmers zoals die Dames die hadden nogmaals hun uurtje Dames banenzwemmen gehad tussen 19:45 en 20:45)...Ik reis rond Europa voor het werk en merk veel meer professionalism en inzicht in het buitenland dan in De stock . In het buitenland men weet echt te onderscheiden tussen echte banenzwemmen en recreatief zwemmen. Ik Ben telkens verbaast dat de toezichthoudster van de bad niet ingrijpt om bvb een tweede baan te zetten. Over het algemeen Ik Ben niet enthusiast sinds de overname door sportfondsen..

snorkel

10-03-2018

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Zware teleurstelling, rare receptioniste en totaal niet meedekend/ meewerkend

Rina uit: Roosendaal

05-03-2018
3,7

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Nietklantgericht/ niet klantvriendelijk/niet meedenkend/onoverzichtelijke site wat openingstyden betreft(soms staat er bv banenzwemmen met tijden
en dan is het toch niet ivm vakantie)volgens personeel moet je dan weer kyken op vakantie en feestdagen .geen goede communicatie over kleedruimte S (zyn vaak voor de helft dicht en daar sta je dan moet weer iemand roepen)
Ook als je er over praat en vraagt om verbetering qua communicatie etc geen luisterend oor erg jammer dat mensen zo behandeld worden