Beoordelingen Zwembad De Stok

Noor uit: Roosendaal

05-04-2017
3,0

Ervaring met: Zwemles

Mijn derde kind alweer op de STOK, echter zeker de laatste x als er niks veranderd!! En dat ligt niet aan de zwemleraren/leraressen die doen hun best. Maar aan de organisatie. Je moet elke week oorlog voeren om een plekje de bemachtigen om je kind om te kleden . En eenmaal uit de strijd moet je je tussen alle ouders en kinderen wurmen die uit het zwembad komen allemaal in dezelfde minuut!! Bah Bah je kind kan niet eens normaal douchen!! en dan eenmaal je kind weer aankleden begint de volgende strijd op zoek naar een kleedhokje die leeg is!! En hebben jullie de douches gezien.. zit niet eens een plafond in?? allemaal vuilnis zakken.. Kom op mensen ik heb verdomme 750 euro BETAALDDDD....

zainab uit: Roosendaal

04-04-2017
1,0

Ervaring met: Zwemles

Nul bestaat niet anders gaf ik die ...Zeer ontevreden over de misbehandeling van mijn dochter door de zwemjuf.Hoofdkantoor doet ook niks aan..slechter kan het niet lopen..enorm spijt heb ik .

Nassira uit: Roosendaal

17-03-2017
4,0

Ervaring met: Zwemles

Het is altijd een gevecht om de verkleed hokjes tijdens zwemles! Deze worden bezet gehouden door ouders. Vervolgens gaan ze op hun gemak hun kind douchen. Iedere week een strijd/gevecht. Heb dit verschillende keren aangegeven aan de balie maar die doen niks! Heel klantonvriendelijk dat hier niks aan gedaan wordt.

lindsay uit: kruisland

12-03-2017
5,7

Ervaring met: Recreatief zwemmen

het ene gezin mag wel de kinderen laten spelen met zwemvest uit en het andere gezin krijgt meteen een waarschuwing binnen 10 seconden zo oneerlijk wordt je daar behandeld. Ook zoals vandaag doen de waterversnelling het niet en de glijbaan maar wel 100% betalen