Beoordelingen Zwembad De Stok

7,3

23-11-2017
n.v.t.

Ervaring met: Zwemles

Gisteren aanwezig geweest bij (proef) diploma B afzwemmen. Een kindje durfde niet door het gat te zwemmen. Hij huilde en gaf aan het echt niet te willen. De badjuf liet hem even zitten en vroeg een paar keer of hij het weer wilde proberen. Dat hielp helaas niet. Zijn moeder gaf van bovenaf aan dat meneer Rob het misschien kon proberen. Hij ging naar het kindje toe, praatte ermee, nam de tijd hiervoor en het kindje zwom door het gat! Echt top van meneer Rob dat hij een huilend kindje dat echt niet door het gat wilde zwemmen met alle spanning erbij toch zover kon krijgen dat hij het wel (zelf) deed. Ik vond het heel mooi om te zien! Goed bezig meneer Rob!

Giel uit: Roosendaal

05-11-2017

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Mijn ervaringen met baanzwemmen is zeer negatief. De prijs wordt telkens duurder wat ik ondertussen voor lief neem, maar dan verwacht ik ook dat ik het hele Wedstrijdbad kan gebruiken voor baantjes trekken. De tijdstippen voor baanzwemmen zijn erg kort ( uur tot ander half uur) en als je dan ook nog eens het bad moet delen... maandagavond begon halverwege de tijd voor baanzwemmen de polo al aan de zijkant of gingen ze in eens zwemles geven. Zondag ochtend is het helemaal erg. Je betaald voor anderhalf uur zwemmen en de banen zijn dan duidelijk aangegeven. Dat is super netjes gedaan maar als er dan na 3/4 uur in een keer 15 kids met hun ouders aan komen en doodleuk bij ons gaan zwemlessen, houdt mijn begrip op. Helemaal omdat er al zo weinig tijd wordt gegeven voor baanzwemmen

Ik ben zeer benieuwd of er iets wordt gedaan met mijn opmerkingen en of ik hier een reactie op ontvang

Jan Kees uit: Roosendaal

24-09-2017
1,0

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Onze dochter is vandaag gaan zwemmen, via Google zagen wij staan tot 18u open, mooi vanaf 14:45u nog ff zwemmen met mooi weer. Mis het bad is zondag maar tot 16u open, vragen wij nog telefonisch kunnen ze met korting of doe eens gek, gratis naar binnen. Niet dus, en de grote mond van de kassiere sloeg al helemaal nergens op. Wat is dit een klantonvriendelijkheid k*tbad! Wij komen nooit meer..

Erzs uit: Roosendaal

28-08-2017

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Nadat het is overgenomen door het sportfondsenbad is het belachelijk duur geworden, geen winterabonnementen meer. In het weekend en in de vakanties duurdere kaartjes . Absurde openingstijden . Er is niks leuks meer aan. De website is helemaal niet overzichtelijk en vaak staan er andere prijzen als in de app. Ik snap wel waarom het niet meer druk is. Echt een gemiste kans. Ik mis de oude stok nog steeds...

12-08-2017
5,3

Ervaring met: Recreatief zwemmen

banenzwemmen, belabberde openingstijden tijdens vakantie en/of slecht weer.
geen reactie op diverse mails.
website niet duidelijk mbt openingstijden.

Jona

19-07-2017
7,7

Wendy uit: Roosendaal

05-07-2017
6,7

Ervaring met: Recreatief zwemmen

De laatste tijd is er al veel veranderd in de positieve zin bij zwembad de Stok. Maar soms wordt er wel een beetje overdreven met de sancties die erop staan als een kind "verkeerd" van de glijbaan komt. Ik snap dat daar iets van gezegd moet worden maar de manier waarop.........eerst krijgt hij een grote mond omdat hij zogenaamd een weerwoord heeft, dan mag ik hij niet meer van de glijbaan en vervolgens wordt hij boos aangekeken en nagekeken (op afstand) door de badjuf.
Zij ziet dat ik erbij ben, kom even naar mij toe......ik kan niet alles in de gaten houden. Toen ik het verhaal van mijn zoontje hoorde was de betreffende badjuf niet meer te bekennen. Ik denk dat dit echt anders kan, betrek ouders erbij dan kunnen we het samen oplossen. Dit geldt overigens niet voor alle badmeesters/juffen want je hebt er ook hele lieve bij die wel gewoon naar je toe komen als er iets is.

Noor uit: Roosendaal

05-04-2017

Ervaring met: Zwemles

Mijn derde kind alweer op de STOK, echter zeker de laatste x als er niks veranderd!! En dat ligt niet aan de zwemleraren/leraressen die doen hun best. Maar aan de organisatie. Je moet elke week oorlog voeren om een plekje de bemachtigen om je kind om te kleden . En eenmaal uit de strijd moet je je tussen alle ouders en kinderen wurmen die uit het zwembad komen allemaal in dezelfde minuut!! Bah Bah je kind kan niet eens normaal douchen!! en dan eenmaal je kind weer aankleden begint de volgende strijd op zoek naar een kleedhokje die leeg is!! En hebben jullie de douches gezien.. zit niet eens een plafond in?? allemaal vuilnis zakken.. Kom op mensen ik heb verdomme 750 euro BETAALDDDD....

zainab uit: Roosendaal

04-04-2017
1,0

Ervaring met: Zwemles

Nul bestaat niet anders gaf ik die ...Zeer ontevreden over de misbehandeling van mijn dochter door de zwemjuf.Hoofdkantoor doet ook niks aan..slechter kan het niet lopen..enorm spijt heb ik .