Beoordelingen Zwembad De Stok

• Klantvriendelijkheid 3,6

Robert uit: Kruisland

14-10-2018

Ervaring met: Ouder/kind zwemmen

De tijden op de website kloppen nooit, het babybadje is altijd vies en er is niets te doen voor oudere baby's, geen glijbaantje of ander speelgoed. Personeel ook onvriendelijk en ongemotiveerd.

23-09-2018

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Wat een leuke middag had moeten zijn met ons gezin met twee kinderen was een grote domper! We kwamen speciaal voor het doelgroepenbad, wat volgens de website, open moest zijn. Bij aankomst bleek het dicht. Geen een personeelslid kon ons vertellen of en wanneer het open zou gaan?! Stuurde ons van het kastje naar de muur. Het babybad was ronduit smerig, daar lieten we onze zoon van 7 maanden echt niet in. In het recreatiebad werd met harde ballen gegooid, zwommen mensen met telefoons en werd hier helemaal niks van gezegd. Ook hier konden we dus niet zwemmen met onze kinderen. Ter compensatie boden ze ons na lange tijd twee vrijkaarten, nou die hoeven we niet, we komen hier nooit meer terug! Wat een onvriendelijk personeel. Ze namen onze klachten zeer zeker niet serieus, het was ons eigen probleem... onze oudste dochter was zeer verdrietig. Dit had een leuke middag met ons gezin moeten zijn. €20,50 voor een vies klein badje van O,25 m. Tot nooit ziens dus! Gemiste kans zwembad de Stok. Dit hadden jullie ook andere op kunnen lossen door in ieder geval met meer vriendelijkheid en respect met uw klant om te gaan.

John uit: Roosendaal

04-09-2018
4,0

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Ondergetekende komt al jaren in dit zwembad, maar heb aldoor de service en het voorzieningen nivo zien verminderen. Of het nu gaat om de kwaliteit van het wc papier, de wc borstel, de hygiene, de prijs, de tijden, de zwem 'ruimte' omdat er andere doelgroepen doorheen zwemmen, de informatie op de website over beschikbaarheid van het buitenbad, de temperatuur van het buiten water, wel ik kan nog even doorgaan. Maar mijn vraag is of u ook wat doet met allen opmerkingen en kritieken? In plaats van alleen maar geld willen verdienen, zoudt u de klanten eens serieus moeten nemen. Ga aan de slag!! U weet toch dat de kosten voor de baat uitgaan? Bij andere zwembaden in de regio doen ze het veel beter op de door mij genoemde kritiek punten.

Hopende op actie van u kant.

Vriendelijke groet

J.Borsboom

Ronald uit: Roosendaal

19-08-2018
1,7

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Met 3 vrienden zwemmen wij al jaren in de stok op donderdagavond voor het banenzwemmen. Het laatste jaar is ons zwemplezier tot een 0-punt gedaald. De openingstijden voor banenzwemmen zijn te beperkt.

Er zijn slechts 2 banen beschikbaar terwijl dit in de najaar en winter ontoereikend is. Met 4 man in een baan gaat nog maar met 6 of meer is het niet meer te doen.

Daarnaast valt het mij meer en meer op dat de zwembaden, douches en kleedhokjes niet meer schoon zijn. Dit vind ik absoluut geen reclame en zelfs onhygiënisch. Donkere randen in de baden en in de douches hoort niet.

Jammer dat wij in Roosendaal nog maar over 1 zwembad beschikken, dus zijn we genoodzaakt om uit te wijken naar andere baden in de regio.

Daarnaast valt het ons op dat de prijzen er ook niet omliegen en dit in combinatie met de geboden kwaliteit is ongehoord. Het lijkt meer op winst maximalisatie dan op het bieden goede kwaliteit voor de gevraagde prijs. Laat ze eens voorbeeld nemen aan bijvoorbeeld de Warande in Oosterhout. Ziet er tiptop uit en banenzwemmen voor een leuk bedrag.

Als de kwaliteit niet snel verbeterd, dan ga ik uitwijken naar een ander alternatief.

Sandra uit: Roosendaal

03-08-2018
3,3

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Vage website, er staan geen prijzen in de tarievenlijst. Onderhoud en schoonmaak kan ook veel beter. Zelfs de baden zijn vies.

J uit: Roosendaal

22-07-2018

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Onlangs kinderfeestje van mijn zoon hier gevierd. Omdat het mooi weer zou worden heb ik een paar dagen van tevoren gebeld om te vragen of het binnenbad open zou zijn. Er werd mij verzekerd dat het binnenbad open zou zijn. Bij aankomst zaterdag bleek dus dat het binnenbad gesloten was. Er was dus niets aan voor mijn zoon en zijn vrienden (12 jaar). Ze werden een half uurtje meegenomen naar het binnengedeelte voor twee spelletjes en dat was het. Mijn zoon was zwaar teleurgesteld en zijn vriendjes vonden zijn feestje niets aan. Ik had speciaal gebeld om te vragen of het binnenbad wel open zou zijn met het mooie weer en er werd mij verzekerd dat dit het geval zou zijn! Als ik had geweten dat het gesloten zou zijn had ik het feestje wel geannuleerd en waren we iets anders gaan doen!

17-07-2018

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Absoluut niet de moeite waard. Klantvriendelijkheid een -1.
Je betaald veel voor weinig
Het is vies.
Website zo onduidelijk.

Onderhoud uit: Roosendaal

11-05-2018

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Nou, ze kunnen hun zwembad niet fatsoenlijk onderhouden. En zijn nu al een maand in de zomer dicht. Ze geven niet duidelijk aan wat er aan de hand is en hoe en wanneer het opgelost gaat worden. Hele slechte servive onderhoud het zwembad gewoon fatsoenlijk.

Dorien uit: Roosendaal

11-05-2018
2,0

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Mijn zoon ging om vijf uur nog even zwemmen, alleen het wedstrijdbad buiten was beschikbaar. En dan vragen ze daar het volle pond voor. Schandalig.

Toon

26-03-2018
6,0

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Wat is dit voor een website, gebouwd in de 80-er jaren? Eerst dacht ik dat het aan de instelling van mijn computer lag, no way. Zeer slecht, te klein, niet leesbaar. gemiste kans.
Vraagje aan De Stok: betalen de 2 mensen die in een aparte afgezette baan zwemmen, meer dan de gewone banenzwemmer?