Beoordelingen Zwembad de Kiefer

Ouder uit: Linde

26-04-2018

Lesdag: Donderdag

Positieve ervaring:
Mijn dochtertje vind het zwemmen helemaal geweldig, dat is voor mij een positieve ervaring!!

Verbeterpunten:
Opletten of de ouders daadwerkelijk de zwemschoentjes over hun schoenen doen, ook wordt het vaak vergeten bij kleine kinderen!!En de buggy’s gaan ook vaak mee naar de wachtruimte!!

Ouder uit: De krim

26-04-2018
6,2

22-02-2018
7,5

Lesdag: Donderdag

Positieve ervaring:
Bij problemen met het dak zijn er op veel manieren naar oplossingen gezocht om zwemlessen voor kinderen die tegen een diploma aan zaten toch door te laten gaan. Ook fijn dat er door wordt gegaan met lessen in de vakantie. DIt zou van mij altijd wel mogen.
Mijn dochter was erg fan van juf Jaqueline. Lekker zwemmen met een heksenhoed op tijdens Halloween of even gek doen.
Fijn dat we in de lessen mee kunnen kijken en van tijd tot tijd een les bij kunnen wonen. Er is dan weer contact met de juf/meester.

Verbeterpunten:
Ik krijg het niet voor mekaar om het leerlingvolgsysteem in te zien.
Het is na de les van 17.10u erg druk bij de douches etc door de zwemclub die er na komt. Wisselingen van kleedkamers zorgen voor verwarring, waardoor de kleintjes toch per ongeluk bij de grote dames inzitten.
Douches zijn niet altijd even fris.

19-02-2018
7,8

19-02-2018

Positieve ervaring:
Overleg met zwemonderwijzers is prima.

Verbeterpunten:
Om overleg te hebben met zwemonderwijzers moet je de zwemruimte in. Dit is soms lastig.
Misschien dat de zwemonderwijzers even in de algemene ruimte kunnen staan voor of na de zwemles.

Ouder uit: Lutten

16-02-2018

Positieve ervaring:
jullie geven goed les en uitleg bij de kooklessen en via het volgsysteem.

Verbeterpunten:
hygiëne kan soms wat beter bij de wc's

Ouder uit: Balkbrug

15-02-2018
8,5

Positieve ervaring:
Mijn zoontje en ik voelen ons op ons gemak. Personeel is heel aardig en gastvrij.

Verbeterpunten:
Heel slechte hygiene in toiletten, ook toiletten bij de douche. Heel vaak geen zeep, baby verkleedmatje vies....

15-02-2018

Lesdag: Dinsdag

16-12-2017

Positieve ervaring:
Mijn zoon is altijd met plezier naar zwemles gegaan. Die heeft voor de zomer zijn zwemdiploma's gehaald. Mijn dochter is nu bezig. Die gaat ook met plezier heen en met een beetje geluk heeft ze woensdag haar A diploma.

Verbeterpunten:
Ik heb bij hygiene een minder hoog cijfer ingevoerd. Ik vind er toch altijd een bepaald luchtje hangen. Ik snap ook wel dat het moeilijk is om met zoveel mensen die op de zwemles dagen komen om dan alles goed schoon te houden. Dat lucht hangt dan ook metname bij de wc. Misschien een soort van automatische luchtverfrisser om het daar wat aangenamer te maken.

Ouder uit: Slagharen

15-12-2017