Beoordelingen Zwembad De Hoge Devel

• Klantvriendelijkheid 8,4

Joop uit: Dordrecht

19-03-2018

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Behulpzaam, oplettend, vriendelijk en betrokkenheid zijn de kernwoorden als het over het zwembad " De Hoge Devel" gaat. TOP!!! Geldt ook voor de zwemlessen!

23-11-2017

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Eva uit: Driebergen

08-11-2017

Ervaring met: Aquasporten

De Aqua jump opleiding in jullie zwembad gehad en afgelopen donderdagavond de aqua Fun avond gehad. Erg naar mijn zin gehad en goed georganiseerd. Voor de puntjes op de i zorg dat er voldoende schoentjes zijn voor aqua bike of van te voren melden dat waterschoenen gewenst zijn. Erg leuke avond gehad en geweldig om met diverse aqua fitness vormen kennis te maken.

Tamara uit: Heerjansdam

05-11-2017

Ervaring met: Aquasporten

Na 15 jaar voetballen moest ik vanwege een blessure opzoek naar een andere sport. Zo ben ik bij de aquasport lessen van Khalid beland en ik vind het super leuk! Nooit gedacht dat ik na het voetballen nog zo’n leuke sport zou vinden. De lessen zijn super leuk en de groep is heel gezellig en enthousiast. Inmiddels een jaartje aan het aquasporten, 3 keer in de week.
Afgelopen donderdag voor de tweede keer de aquasport conventie meegedaan. Echt goed georganiseerd, ik heb een top avond gehad!

Ilona uit: Capelle aan den IJssel

Lisette uit: Zwijndrecht

Ervaring met: Ouder/kind zwemmen

Ik ben al jaren een vaste klant bij dit gezellige zwembad. Met mijn zoontje van 3 volg ik de lessen ouder/kind zwemmen en de peutersurvival en zelf ben ik regelmatig te zien bij de aquasporten en zwem ik met mijn moeder ook wekelijks wat baantjes in het wedstrijdbad. Afgelopen donderdag meegedaan met Aquafun en ook dat was een super leuk evenement. Kortom: zeker een aanrader!

Ervaring met: Aquasporten

mee gedaan aan een leuk aquafitness evenement.

Rianne uit: ZWIJNDRECHT

Ervaring met: Aquasporten

Al jaren zijn we als gezin vaste klanten met zwangerschapszwemmen, ouder en kind zwemmen, zwemles en aquasporten. De kinderen vinden het elke keer weer een feestje en zelf ga ik ook met veel plezier sporten! De aquafun van de week was ook weer top geregeld en wat een geweldige opkomst! Ga zo door!

Ineke uit: Papendrecht

Ervaring met: Aquasporten

Voor het eerst aan de kennismaking met aqua sport
meegedaan. Ben nooit zo'n fan van water. Ook was ik nog nooit in dit zwembad geweest.
De sfeer was erg goed en iedereen deed zijn stinkende best. Alleen, omdat ik er nog nooit geweest was en alles nieuw en alleen ben gegaan, was ik wat
"lonely". Dat bepaald ook mijn oordeel. Voor mij was 5 keer een half uur best wel zwaar. Was dan ook behoorlijk moe aan het einde van de avond.
Het gezonde buffet was zeer goed verzorgd en een verrassing, zoals alles voor mij een verrassing was.
Al met al voor herhaling vatbaar, maar niet voor mij, omdat ik niet zo'n waterrat ben.

Stefanie uit: Zwijndrecht

Ervaring met: Aquasporten

Voor de tweede keer een super leuke aquasportavond gehad!!