Beoordelingen Zwembad De Hoge Devel

Sander uit: Hi ambacht

04-08-2018
4,5

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Onbegrijpelijk deze ervaring. Na zelf als tiener veel gezwommen te hebben toen nog oude buitenbad. Versteld gestaan van hoe rustig het was waar je vroeger de gezelligheid van de mensen had drukte allom duikbad sjokvol in het hoogseizoen is nu niks meer van over. Wat krijg je terug. Zand in alle baden zelfs in het byby bad waar de temperatuur van het water ook meer mag zijn. Dit mede dankzij een mooie zandbak buiten zonder voetenbad als je naar binnen loopt zand tot in de kleedkamers toe wie verzint het. Wel is er bewaking zag ik. Handig want er staat ook een mooie stoel binnen waar de badmeester niet uit hoefde te komen maar via zn walky talky kenbaar maakte aan de beveiliger als er sprake was als er iemand aangesproken diende te worden. Onder het eten van een patatje meer gezien dan hij helaas. Of durven de heren de allochtoonse gemeentschap niet aan te spreken als ze met een stoel gooien of in het baby badje staan te keten. Heel bijzonder allemaal. Waar ooit de weide zwart zag van de mensen de badmeesters nog respect afdwongen en je er gewoon uit het zwembad werd gezet als je je misdroeg want ook toen gebeurde er wel eens wat heefd plaats gemaakt voor een leeg zwembad. Jammer als je je dochter moet vertellen dat het eens het mooiste en leukste zwembad van de regio was jammer dat zij dit niet mee kunnen maken al met al vergaande glorie

Mvg sander swerus

Marian uit: Zwijndrechy

03-08-2018
5,7

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Heerlijk buiten zwemmen maar wat is het terrein vies! Bezaaid met peuken!

John uit: Zwijndrecht

30-06-2018
4,0

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Het is te zot voor woorden dat het zwembad, binnen of buiten op de gekste tijden dicht is. Het buitenbad dicht, als de zon hoog aan de hemel staat?? 😡

Martijn uit: Zwijndrecht

13-06-2018
1,0

Ervaring met: Ouder/kind zwemmen

100 openings tijden maar vrij zwemen staat nergens wat dat kost kan ik ook niet vinden

Joop uit: Dordrecht

19-03-2018

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Behulpzaam, oplettend, vriendelijk en betrokkenheid zijn de kernwoorden als het over het zwembad " De Hoge Devel" gaat. TOP!!! Geldt ook voor de zwemlessen!

23-11-2017

Eva uit: Driebergen

08-11-2017

Ervaring met: Aquasporten

De Aqua jump opleiding in jullie zwembad gehad en afgelopen donderdagavond de aqua Fun avond gehad. Erg naar mijn zin gehad en goed georganiseerd. Voor de puntjes op de i zorg dat er voldoende schoentjes zijn voor aqua bike of van te voren melden dat waterschoenen gewenst zijn. Erg leuke avond gehad en geweldig om met diverse aqua fitness vormen kennis te maken.

Tamara uit: Heerjansdam

05-11-2017

Ervaring met: Aquasporten

Na 15 jaar voetballen moest ik vanwege een blessure opzoek naar een andere sport. Zo ben ik bij de aquasport lessen van Khalid beland en ik vind het super leuk! Nooit gedacht dat ik na het voetballen nog zo’n leuke sport zou vinden. De lessen zijn super leuk en de groep is heel gezellig en enthousiast. Inmiddels een jaartje aan het aquasporten, 3 keer in de week.
Afgelopen donderdag voor de tweede keer de aquasport conventie meegedaan. Echt goed georganiseerd, ik heb een top avond gehad!

Ilona uit: Capelle aan den IJssel

04-11-2017

Lisette uit: Zwijndrecht

04-11-2017

Ervaring met: Ouder/kind zwemmen

Ik ben al jaren een vaste klant bij dit gezellige zwembad. Met mijn zoontje van 3 volg ik de lessen ouder/kind zwemmen en de peutersurvival en zelf ben ik regelmatig te zien bij de aquasporten en zwem ik met mijn moeder ook wekelijks wat baantjes in het wedstrijdbad. Afgelopen donderdag meegedaan met Aquafun en ook dat was een super leuk evenement. Kortom: zeker een aanrader!