Beoordelingen Zwembad De Fluit

• Klantvriendelijkheid 6,4

Marc uit: Leidschendam

30-12-2017

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Nogal een diversiteit aan reacties. Wij zwemmen nu een aantal maanden in de Fluit. Twee maal in de week. 90% van de tijd is het schoon en 10% heel erg schoon. Het ruikt er lekker. Het personeel is vriendelijk en attent. Soms is het wat druk maar je moet de goede tijden kiezen. Prima bad om baantjes te zwemmen.

Henry uit: Den Haag

22-12-2017
n.v.t.

Ervaring met: Recreatief zwemmen

De enige positieve reacties op deze site lijken van personeel te komen. De reactie hieronder bijvoorbeeld. Lachwekkend, nee dat valt niemand op.

Sylvana uit: Den haag

21-12-2017

Ervaring met: Aquasporten

Ik ben begonnen met baantjes zwemmen in de fluit! En het bevalt mij heel erg goed! Goede lange tijden, terwijl het bij andere zwembaden steeds maar 1 uurtje is. Is het hier op woensdag en vrijdag zelfs 2x op een dag 4 uur volgens mij! Het is niet te druk dus je kan makkelijk in je baan blijven.
Ik heb ook wel eens ergens anders gezwommen, omdat het op vrijdag een paar keer niet kon.... maar nergens is het zo schoon, aardig personeel, ruime openingstijden als bij de fluit! Er hangt gewoon een hele fijne sfeer waardoor ik mij erg op mijn gemak voel!
Ga zo door!!!

Evi uit: Leidschendam

18-12-2017
6,0

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Prima om banen te zwemmen, alhoewel vaak druk. Vriendelijk personeel, maar waar ik me erg aan stoor is de viezigheid. Kleedhokjes vies, vloer vies, wc vies. Overal stof, haren en (straat?) vuil. Ook binnen bij het water. Beter schoonmaken aub. Voorburg doet dit veel beter!

Maartje uit: Leidschendan

19-11-2017
1,7

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Wat een smerig zwembad! Als je om 9.05 aankomt op zondag, het zwembad is dan net 5 min open, vind je smerige kleedkamers. Vooral de vloeren liggen onder modder en zand. Waarom spuiten jullie dit niet weg voordat het zwembad open gaat? “ zoals vroeger “. Schimmel staat op de kitranden in de douches!
Hier wil je toch niet zwemmen met je kinderen!

Linsy uit: Den Haag

29-09-2017
4,7

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Sinds het nieuwe zwembad er is altijd prima kunnen banen zwemmen, maar laatste weken veel zaken die niet goed zijn. Openingstijden die zonder aankondiging en zonder melding op de website ingekort worden. Voorheen werden langzame zwemmers altijd verzocht om naar de langzamere banen te gaan. Gebeurd ook niet meer, waardoor veel irritatie ontstaat. In plaats van twee banen wordt er nu een brede baan aangelegd, waardoor mensen niet meer heen en weer zwemmen maar een eigen baantje creeren. Ook hier wordt niks aan gedaan. Al met al sinds de zomer een stuk minder tevreden dan voorheen. Aantal personeelsleden heel vriendelijk maar ook een aantal zeer ongeïnteresseerd en niet meewerkend.

Isa uit: Leidschendam

14-09-2017

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Mooie accommodatie, zeer ruime openingstijden en vriendelijke medewerkers. Redelijk schoon en altijd iemand die je te woord kan staan. Heerlijke stroming in het warme bad, genoeg keuze uit lessen. Ga zo door!

Anita uit: Voorburg

25-08-2017

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Sinds een week zwem ik 3x per week banen. Ik vind het een prima zwembad, ruime openingstijden, aardige badmeesters en juffen. Veel lockers, veel kleedhokjes en voldoende lekkere douches. Alles is nieuw. Het bevalt mij prima. Op deze manier aan mijn conditie werken is heel fijn!

H uit: Voorburg

21-08-2017
6,3

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Er is geen sfeer. De openingstijden voor banenzwemmen zijn beperkt. Met banenzwemmen vaak te veel zwemmers op beperkte ruimte. Wel vriendelijke mensen.

Roland uit: Leidschendam

31-07-2017

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Ik heb geen ervaring met kinderen, zoals mijn "voorganger"Onno aangeeft, dat kan natuurlijk niet, maar naar mij toe heb ik vriendelijkheid ervaren, nu na een paar keer te zijn geweest. Net verhuisd vanuit Den Haag, mooi bad, schoon, geen KM dus ook leuk voor meisjes. Ik denk dat menig LV bewoner tamelijk verwend is, als ik zo de recensies teruglees, in vergelijking met de Haagse baden, is dit een prima bad. Iets duurder dan in den Haag als je per keer afrekent, maar goedkoper als je kwartaal -pas neemt.