Beoordelingen Zwembad De Fluit

uit: Den Haag

22-09-2018
1,7

Ervaring met: Zwemles

Tot diploma A is meerdere jaar nodig. Geen tijd voor de kinderen want een groep bestaat van 10-15 kinderen. Wat kost een A diploma? Ongeveer 2000€!!!

Rob uit: Voorburg

17-09-2018
2,3

Ervaring met: Zwemles

Mijn zoon van 5 zit hier op les vanaf baby zwemmen, maar is zit pas in groep 3en zou pas einde groep 4 voor zijn A diploma mogen. Ik ervaar dus weinig progressie, maar dat zal wel aan mij liggen. Echter de reden waarom ik mijn kind bij de Fluit heb weggehaald is de onprofessionele en ondoorzichtelijke manier van het manage van een zwembad.
Premium prijzen voor naar mijn inzien veels te weinig van wat je mag verwachten.

Pascal uit: Voorburg

16-09-2018

Ervaring met: Zwemles

Rustig, klantvriendelijk. Goede zwemjuf.

R uit: Voorburg

10-09-2018

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Ruime openingstijden betreffende banenzwemmen. Met een beetje geluk is het niet al te druk en is het banenzwemmen comfortabeler dan in andere zwembaden.

In het weekend zwem ik af en toe met mijn kinderen. Ondanks dat er geen glijbanen zijn, vermaken ze zich prima met matten, banden e.d. Dit is echter wel essentieel, want verder is er niet zo veel.

Jm uit: Leidschendam

07-09-2018
7,0

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Is zwembad niet te bereiken per telefoon tyden staan niet aan gegeven e-mails worden te laat beantwoord. Verders niks op aan te merken maar dit vind ik vervelend

Annet uit: Leidschendam

07-09-2018

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Ik vind zwembad de fluit een fijne plek voor recreatief en banen zwemmen. Ik ben zelf een actief banen zwemmer en de Fluit, heeft een perfect wedstrijdbad om dit te kunnen doen. Naast dit heeft het zwembad ook een doelgroepenbad en een peuterbadje. Er zijn geen grote glijbanen en andere faciliteiten zoals bubbelbaden, maar voor gewoon recreatief zwemmen is het bad perfect! Daarnaast kan je gedurende week een lekker kopje koffie komen drinken, en op zondagen iets lekkers bestellen in de horeca.

A uit: Leiden

01-03-2018

Ervaring met: Zwemles

Prima zwembad. Sinds een jaar geheel nieuw zwembad met diep sportblad en een ondieper doelgroepenbeleid. Ik zwem nu een jaar en trek graag een paar keer per week baantjes. Alles is schoon en modern ingericht. Goede horecafaciliteiten. In elke zwemzaal is vakkundig toezicht aanwezig. Een geruststellende gedachte als je met kinderen zwemt. Gratis parkeergelegenheid en dicht bij de uitvalswegen in Leidschendam naar A4 en A44. Aanrader voor wie van zwemmen houdt.

Marc uit: Leidschendam

30-12-2017

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Nogal een diversiteit aan reacties. Wij zwemmen nu een aantal maanden in de Fluit. Twee maal in de week. 90% van de tijd is het schoon en 10% heel erg schoon. Het ruikt er lekker. Het personeel is vriendelijk en attent. Soms is het wat druk maar je moet de goede tijden kiezen. Prima bad om baantjes te zwemmen.

Henry uit: Den Haag

22-12-2017
n.v.t.

Ervaring met: Recreatief zwemmen

De enige positieve reacties op deze site lijken van personeel te komen. De reactie hieronder bijvoorbeeld. Lachwekkend, nee dat valt niemand op.

Sylvana uit: Den haag

21-12-2017

Ervaring met: Aquasporten

Ik ben begonnen met baantjes zwemmen in de fluit! En het bevalt mij heel erg goed! Goede lange tijden, terwijl het bij andere zwembaden steeds maar 1 uurtje is. Is het hier op woensdag en vrijdag zelfs 2x op een dag 4 uur volgens mij! Het is niet te druk dus je kan makkelijk in je baan blijven.
Ik heb ook wel eens ergens anders gezwommen, omdat het op vrijdag een paar keer niet kon.... maar nergens is het zo schoon, aardig personeel, ruime openingstijden als bij de fluit! Er hangt gewoon een hele fijne sfeer waardoor ik mij erg op mijn gemak voel!
Ga zo door!!!