Beoordelingen Zwembad De Fluit

Maartje uit: Leidschendan

19-11-2017
1,7

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Wat een smerig zwembad! Als je om 9.05 aankomt op zondag, het zwembad is dan net 5 min open, vind je smerige kleedkamers. Vooral de vloeren liggen onder modder en zand. Waarom spuiten jullie dit niet weg voordat het zwembad open gaat? “ zoals vroeger “. Schimmel staat op de kitranden in de douches!
Hier wil je toch niet zwemmen met je kinderen!

Linsy uit: Den Haag

29-09-2017
4,7

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Sinds het nieuwe zwembad er is altijd prima kunnen banen zwemmen, maar laatste weken veel zaken die niet goed zijn. Openingstijden die zonder aankondiging en zonder melding op de website ingekort worden. Voorheen werden langzame zwemmers altijd verzocht om naar de langzamere banen te gaan. Gebeurd ook niet meer, waardoor veel irritatie ontstaat. In plaats van twee banen wordt er nu een brede baan aangelegd, waardoor mensen niet meer heen en weer zwemmen maar een eigen baantje creeren. Ook hier wordt niks aan gedaan. Al met al sinds de zomer een stuk minder tevreden dan voorheen. Aantal personeelsleden heel vriendelijk maar ook een aantal zeer ongeïnteresseerd en niet meewerkend.

Isa uit: Leidschendam

14-09-2017

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Mooie accommodatie, zeer ruime openingstijden en vriendelijke medewerkers. Redelijk schoon en altijd iemand die je te woord kan staan. Heerlijke stroming in het warme bad, genoeg keuze uit lessen. Ga zo door!

Anita uit: Voorburg

25-08-2017

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Sinds een week zwem ik 3x per week banen. Ik vind het een prima zwembad, ruime openingstijden, aardige badmeesters en juffen. Veel lockers, veel kleedhokjes en voldoende lekkere douches. Alles is nieuw. Het bevalt mij prima. Op deze manier aan mijn conditie werken is heel fijn!

H uit: Voorburg

21-08-2017
6,3

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Er is geen sfeer. De openingstijden voor banenzwemmen zijn beperkt. Met banenzwemmen vaak te veel zwemmers op beperkte ruimte. Wel vriendelijke mensen.

Roland uit: Leidschendam

31-07-2017

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Ik heb geen ervaring met kinderen, zoals mijn "voorganger"Onno aangeeft, dat kan natuurlijk niet, maar naar mij toe heb ik vriendelijkheid ervaren, nu na een paar keer te zijn geweest. Net verhuisd vanuit Den Haag, mooi bad, schoon, geen KM dus ook leuk voor meisjes. Ik denk dat menig LV bewoner tamelijk verwend is, als ik zo de recensies teruglees, in vergelijking met de Haagse baden, is dit een prima bad. Iets duurder dan in den Haag als je per keer afrekent, maar goedkoper als je kwartaal -pas neemt.

Onno uit: Voorburg

25-07-2017
4,3

Ervaring met: Ouder/kind zwemmen

Op dinsdag 25 juli gaat onze zoon van 6 jaar oud samen met zijn opa zwemmen in de fluit. Onze zoon heeft net zijn diploma C gehaald via Sportfondsen in Voorburg. Het overgebleven lesgeld is op zijn kaart gezet zodat hij hier nog mee kan zwemmen. In Voorburg is aangegeven dat dit ook in Leidschendam kan. De dame achter de balie roept direct tegen mijn zoon dat dit niet kan. Opa doet een aantal pogingen om de situatie uit te leggen maar mevrouw is heel duidelijk; kan niet en bestaat niet. Uiteindelijk kiest opa er maar voor het zwemmen zelf te betalen. Het gaat mij niet om de 4 euro maar wel om het feit dat deze mevrouw zo ontzettend onsympathiek en zeer onvriendelijk tekeer gaat tegen een ventje van 6.

Mirjam uit: Leidschendam

21-07-2017
4,0

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Ga je denk je met je kindje lekker naar het zwembad wil hij na 5 minuten naar huis. De muziek stond veel te hard !!! Leuk misschien voor als je naar de discotheek gaat maar in een zwembad is de verwachting toch anders is een plaats waar jong en oud komt en er dient dus ook met iedereen rekening gehouden te worden lijkt mij maar zo jaag je een groot publiek weg mijn kind vind zwemmen nml heel leuk maar niet als er herrie is en ik ook niet !!!! Jammer hoor gemiste kans zwembad de fluit !!! Dit is geen sfeer maken namelijk

Ric uit: Leidschendam

19-07-2017
6,3

Ervaring met: Aquasporten

Uitermate geschikt voor banen zwemmen, en de aqua lessen zijn ook de moeite waard, de instructrice doet het erg goed. Ik vind de lessen hier leuker dan bijv in Voorschoten.
Min punten, de openingstijden en dat er geen bubbelbad/stoombad is, daarvoor wijk ik nu wel eens uit naar Voorschoten maar die gaat eerdaags sluiten en dan hebben we dus helemaal niets meer.
Hopelijk kan in de toekomst er toch nog zoiets toegevoegd worden in de Fluit. Al lijkt me dit ijdele hoop..

H uit: Leidschendam

08-07-2017
6,0

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Zwemmen prima, openingstijden een drama
Ik ben al 3x voor niets naar het zwembad gegaan: op zaterdagmiddag kan je niet recreatief zwemmen en er wordt nog wel eens afgeweken van de opgegeven openingstijden. Dus kijk op de dag zelf wanneer welk bad open is. Ga je zwemmen op het moment dat de kassamedewerkster denkt dat het kan en er blijkt een foutje te zijn, dan wordt geen klantvriendelijke oplossing gezocht, maar wordt je door de badjuf toegesnauwd dat je het als klant fout hebt gedaan. Als uit bellen blijkt, dat dat niet het geval is, bijft het een gevalletje pech gehad.