Beoordelingen Zwembad De Dolfijn

• Prijs/ kwaliteitverhouding 6,5

29-06-2017
8,1

Regelmatige bezoeker: ja

Ik was in gezelschap met: met partner

Thom uit: Hoogeveen

22-06-2017
3,7

Ik was in gezelschap met: met vrienden

Positieve ervaring:
Het is een klein zwembad, wc's niet heel goed onderhouden.

Verbeterpunten:
Ik wil graag dat er in Hoogeveen een tropisch zwem paradijs komt!!

Leeftijdscategorie: tot 20 jaar

Maaike uit: Hoogeveen

30-05-2017
6,9

Positieve ervaring:
Jullie proberen in de vakanties wel wat dingen met luchtkussen en matten e.d. dat is natuurlijk mooi.

Verbeterpunten:
Voor een plaats als hoogeveen.met omliggende dorpen is het klein en weinig te doen. Geen glijbanen waar kinderen juist zo van houden. De gemeente kan er veel.meer uithalen met voorzieningen/attracties/stroomversnellingen/buitrnbad met ligweide/aankleding. Het is er saai vergeleken met bijv: meppel/aquarena/assen enz.
Jammer want wij zijn erg dol op zwemmen. De prijs is dan nog vrij hoog. Ook in de zomer zou er veel meer verdiend kunnen worden als er een buitenzwembad en ligweide zouden zijn. Wij missen dit enorm. De kids kunnen niet alleen op de fiets naar meppel dus dan moet je al naar schoonhoven. Ik kreeg te horen dat er geen geen glijbanen zijn omdat dit oudere jeugd trekt.....een zwembad is toch voor alle doelgroepen?

Leeftijdscategorie: 31-35 jaar

Maantje uit: HGV

12-05-2017
4,7

Positieve ervaring:
Vriendelijk personeel, ze proberen er wel wat van te maken voor de jeugd!

Verbeterpunten:
Moderniseren van het zwembad met oa hot whirlpool en een waterglijbaan evt weer een buitenbad! Tijden in het weekend wat langer maken 16.00 uur is heel vroeg!

Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

C.

02-05-2017
1,0

Verbeterpunten:
Huisregels zeggen zwemmen alleen in zwemkleding. Zat op terras met broek en t-shirt, niet van plan om te zwemmen wegens ekzeemklachten. Werd gesommeerd te vertrekken omdat ik geen zwemkleding aan had. Schandalig !

Anja

09-04-2017
6,1

Verbeterpunten:
Het zou fijn zijn als we gaan merken dat met alle op-en aanmerkingen wat gedaan gaat worden. Graag eens een reactie van het management. Geen idee of er iemand leiding geeft aan dit zwembad en wat de pijlers voor komende tijd is.

Linda

12-03-2017
7,4

Positieve ervaring:
Ik kom met mijn kinderen al jaren in het zwembad. Baby en peuterzwemmen. Daarna zwemles. Allemaal prima. En ze leveren goede kwaliteit zwemlessen af.

Verbeterpunten:
Zelf zwem ik ook graag mijn baantjes. En daar ligt mijn grote ergernis. Op sommige tijden is het gewoon ontzetten druk in het wedstrijd bad. Dat ik vaak zigzaggend mijn baantjes moet zwemmen. Omdat er vaak zwemmers zijn die al kletsend met z'n tweeen of drieën naast elkaar hun baantjes zwemmen. Ga gewoon achter elkaar zwemmen. Als er de ruimte niet is. Zodat iedere zwemmer op een normale manier zijn baantjes kan zwemmen. Hier zou ik graag wat meer toezicht op willen zien van het zwembad personeel.

Leeftijdscategorie: 36-40 jaar

06-03-2017
n.v.t.

heb ik helaas nog niet!

Verbeterpunten:
Dat er contact werd opgenomen. Ik heb ruim twee weken contact gezocht per mail betreffende een mogelijkheid voor mij te komen zwemmen op therapeutische basis. Ik heb hier verder nog geen contact gehad met één van de medewerkers.

N. uit: Hoogeveen

08-02-2017