Beoordelingen Zwembad De Bongerd

• Klantvriendelijkheid 8,8

Marjon uit: Oosterbeek

Flip uit: Ubbergen

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Super personeel veel leuke initiatieven

Robin

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Meerdere malen gezwommen bij deze accommodatie en beviel prima. Vriendelijk personeel, een fijne horeca en een net bad wat gezellig oogt. Temperatuur van het water voelt prettig en er is genoeg te doen om jong en oud bezig te houden!

Niek uit: Wageningen

19-10-2017
6,3

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Erg druk tijdens baantjes zwemmen in de avonduren, waardoor je niet fijn kan zwemmen. Ook zijn de mogelijkheden voor baantjes zwemmen erg beperkt (tussen 17:00 en 20:00 kan het nooit bijvoorbeeld); waarschijnlijk de reden voor de drukte.
Ik zou graag vaker zwemmen, maar vanwege de drukte kom ik niet zo vaak.

Marleen uit: Ede

13-10-2017

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Wij komen bijna wekelijks op zondag lekker zwemmen met onze twee kinderen. Het zwembad is altijd schoon en opgeruimd, voor de kinderen altijd wat leuks om te doen en de glijbaan vinden ze geweldig. Het personeel is behulpzaam en let goed op, dat geeft mij als moeder een veilig gevoel.

Het enige kleine minpuntje is de website, het openstellingsrooster is soms lastig te vinden en te navigeren. Dit heb ik toen ook aangegeven bij de receptie en de APP gedownload, dat werkt veel beter.

Helma uit: Wageningen

13-10-2017
6,0

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Een prettige accomodaties. Groot minpunt: het uitvoeren v reparaties.
ik zwem baantjes. Al maanden ontbreekt een van de platen uit het plafond... het metalen frame hangt er verbogen bij. Ziet er op zijn minst onveilig uit...
Enige jaren geleden duurde het ook erg lang voordat een lekkage in het plafond bij de kleedkamers was verholpen. Op plekken waar ook elektriciteitskabels lopen.

Diana uit: Heelsum

02-09-2017

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Mooi, ruim, schoon, compleet zwembad met voor elk wat wils. Elke keer is er iets anders te doen/beleven in het sport bad! Sauna s erbij is helemaal top. Alleen deuren grote kleedruimtes zijn niet prettig. Als de deur opengaat kunnen mensen in het sport de kleedruimtes in kijken en als je erin wilt zit de deur vaak op slot...Deze zouden met magneet dicht moeten kunnen klikken. Onze zoon van 7 durft nu van grote glijbaan en vindt dat helemaal geweldig. Wij komen er regelmatig.

Petra uit: Wageningen

27-07-2017

Ervaring met: Aquasporten

Lekker zo door gaan TOP

Sanne uit: Arnhem

21-07-2017

Ervaring met: Ouder/kind zwemmen

Echt super ! Wij komen speciaal uit Arnhem als het kan naar het ouder/kind zwemmen in Wageningen ! Veel leuker dan hier in de omgeving te vinden is! Vriendelijk en net personeel! Genoeg speelgoed en vermaak voor de kleine! Ook aan wensen word wanneer het kan altijd voldaan. Genoeg Aankleedkussens en tafels. Ook de babydouche s vinden we top.

Wij komen wanneer we kunnen altijd naar Wageningen voor het zwemmen . Helemaal top

Daphne uit: Bennekom

20-07-2017

Ervaring met: Zwemles

Beide kids hebben na een start bij andere der tillen in Bennekom, hun a, daarna b en c in een jaar gehaald.
Sander en Bert waren fantastisch, ervaring met anderen hebben we niet.
Op zondag gingen we altijd zwemmen om zo extra te oefenen en als er vragen waren kon je altijd bij een badmeester of juffrouw terecht.
Nog steeds zwemmen we met regelmaat op zondagochtend van 9-1130. Lekker.ontspannend en zo houden we de Zwemvaardigheid van de kinderen bij!