Beoordelingen Zwembad Binnenzee

• Klantvriendelijkheid 7,3

jurgen uit: Noordwijk

01-05-2018

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Prima zwembad , leuk voor de kinderen , schoon. Vriendelijk personeel.

Erik uit: Noordwijk

31-03-2018
3,0

Ervaring met: Zwemles

Wij wilden graag het A/B pakket voor onze zoon! Maar ze verwachten dat je kind al kan zwemmen voordat je zo’n pakket krijgt! “Uw zoon duikt niet dus neem eerst maar een 4 weken kaart om daarna het A/B pakket te nemen. Ja dag!! Lekker uitbuiten dit. Na meerdere klanten gevraagd te hebben kregen zei precies hetzelfde. Er worden dus eerst excuses verzonnen om eerst wat geld los te weken met bij pakketten voordat je überhaupt het A/B pakket krijgt

Helfa uit: Delft

11-03-2018

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Leuk zwembad met leuke prijs ( zamiddag)
Wel is de vloer erg glad. Kleine kinderen moesten echt heel voorzichtig lopen
Werd in enthousiasme soms vergeten .

kees uit: noordwijk

01-11-2017

Ervaring met: Recreatief zwemmen

heerlijk zwembad vriendelijk personeel en
lekker schoon

Kees uit: Noord Holland

10-08-2017

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Zeer schoon en ruim opgezet bad. Ideaal voor o.a. banenzwemmen

R. uit: Noordwijk

19-07-2017

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Heerlijk zwembad . Schone kleedruimtes , en vriendelijke medewerkers.

Francien uit: Noordwijk

01-05-2017

Ervaring met: Aquasporten

Geweldig zwembad , SCHOON en vriendelijke medewerkers TOP

B uit: KATWIJK ZH

08-04-2017
2,7

Ervaring met: Zwemles

Er is weinig tot geen aanpassing mogelijk als er een les gemist word in het weekend..
Mocht je vaak werken of er af en toe niet zijn, MOET JE DUS NIET HIER NAARTOE GAAN!!!!!!!

Joram uit: Noordwijk

13-03-2017

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Binnenzee vind ik een heerlijk zwembad, daar bofffen we echt mee in Noordwijk. Meeste personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.
De roosters van Sportfondsen zijn echter te rigide. Uitgangspunt mag zijn dat je altijd kunt zwemmen, door de week van 's morgens vroeg tot 's avonds 21.00: baantjes trekken op tenminste een afgelijnd deel en spelen in het recreatie en/of wedstrijdbad voor en met kinderen. Zeker gezien de prijsverhogingen zou het fijn zijn als je je met je abonnement niet steeds op de klok hoeft te kijken of je al dan niet zwemmen kunt.

Diana uit: Katwijk

02-02-2017

Ervaring met: Zwemles

Fijn zwembaD. Onze zoon lukte het maar niet om door het "B gat"
Te zwemmen. Vanaf dag 1 kwam hij ervoor omhoog. Hij mocht tussen de middag even alleen komen proberen. Met een speciale techniek (effe lekker van de glijbaan tussendoor) lukte het hem toen wel. Kon hij eindelijk afzwemmen!