Beoordelingen Zwaluwhoeve

• Horeca 6,8
  • Hygiëne 7,9
  • Gastvriendelijkheid 7,8
  • Kwaliteit van de behandelingen 7,6
  • In welke mate zou u de Zwaluwhoeve aanraden bij vrienden/familie/collega’s? 7,4
21 t/m 30 van 11934 beoordelingen

L Uit: Barneveld

19-07-2018
9,9

Heerlijk om te ontspannen zelfs voor een avondje

Janny Uit: Harderwijk

5,2

Dompelbaden niet koud. Lawaaierig publiek in de sauna’s,praten hard en laten winden,onbeschoft! Veel mensen zitten op of in elkaar in de zwembaden,heb van verschillende mensen gehoord dat zij dit ook ondervonden tijdens een bezoek aan de Zwaluwhoeve

Annet Uit: Geldermalsen

7,2

jammer dat de keuken na 21.00 uur gesloten is (behalve voor snacks) zelfs een simpele yoghurt of kwark met fruit was niet meer mogelijk, dit was namelijk een lunchgerecht.

Peter Uit: Lelystad

18-07-2018

Wij vonden het deze dag rommelig op het terrein.
Blikjes,sigarettenpeuken, ijspapiertjes de ligbedden stonden kriskras door elkaar al in de ochtend om 10.30 uur. Dit zijn wij niet gewend van de Zwaluwhoeve jammer.

Emmaline Uit: Almere

7,2

De dame achter de balie, Martine, leek er niet veel zin in te hebben afgelopen zondag. Ik kwam samen voor het eerst met mijn vriendin bij jullie en we hadden nog wat vragen die zij wel beantwoordde maar met tegenzin en kwam totaal niet geïnteresseerd over en wat chagrijnig. Prima als je er geen zin in hebt maar laat dit niet aan de klanten merken dan.
Verder hebben we een heerlijke dag gehad. We zijn ook nog in de nieuwe hot tub geweest. Die was ook heerlijk alleen klein minpuntje, de bankjes in de tub zijn erg laag! Ik ben 169cm dus niet overdreven klein, al zeg ik het zelf, alleen ik kwam net met mijn kin boven het water uit. Niet heel relaxed als je steeds water in je gezicht krijgt van de bubbels als je rustig zit. Nogmaals verder heerlijk dagje gehad en heerlijk gegeten :)!

18-07-2018

Heerlijke sauna’s ze roken allemaal lekker. Veel keuze, voor ieder wat wils. Mooie grote tuin met veel lig mogelijkheden. Fijn kruidenbad en groot zwembad. Jammer dat ze aan het verbouwen waren was daarom wat geluidsoverlast. Gelukkig is dat tijdelijk. Horeca was goed en snel. Personeel overal zeer vriendelijk. Fijne opgietingen. Kom zeker weer terug, heb erg genoten.

Marjo Uit: Drachten

7,2

Jammer dat dat salounge en panorama sauna er niet meer zijn en restaurant op gebrand is
Hopelijk komt dat terug.
Betaalde opgietingen vind ik ten koste gaan van gratis opgietingen .dat zou mijns inziens in een andere sauna als extra kunnen

Edwin R. Uit: Almere

18-07-2018

Zijn vaste klant. Komen voor ontspanning en uw ressort voldoet geheel aan onze verwachtingen etc.

Bert Uit: Hierden

7,8

alle prima; alleen het trapje bij de vernieuwde wirhlpool moet aangepast worden; is wat gevaarlijk; verder fijn dat er weer fruit geserveerd wordt na de opgietingen; is ook veiliger want nu kunnen de 'saunameesters' ook zien als er mensen niet lekker worden, die anders direct weglopen na de opgieting

Ed Uit: Huizen

6,8

Horeca vind ik te duur. Personeel let niet op of ligstoelen continu bezet gehouden worden, zou wel moeten. Gezichtsmasker in nieuwe scrubruimte is leuke toevoeging.
Verbouwing nav de brand duurt wel erg lang ..... hierdoor langdurig minder sauna’s en restaurant te gebruiken.