Beoordelingen Zwaluwhoeve

• Horeca 6,8
  • Hygiëne 7,9
  • Gastvriendelijkheid 7,8
  • Kwaliteit van de behandelingen 7,6
  • In welke mate zou u de Zwaluwhoeve aanraden bij vrienden/familie/collega’s? 7,4
21 t/m 30 van 11905 beoordelingen

ehtj Uit: ZOETERMEER

7,6

Wij vinden het geheel een mooi en schoon saunacomplex , wat er volgens ons aan kan verbeteren is, meer watertappunten in de tuin,en vinden dat er teveel badkledingsdagen zijn als je zoals in ons geval moet je puzzelen voor aangesloten dagen kan reserveren sauna moet volgens ons in natura. succes

Jacob Uit: Woerden

albert Uit: oosterwolde

15-07-2018

Vooral de opgietingen zijn geweldig

Greet Uit: Tiel

9,8

We hebben wederom genoten. Met name de tuin is fantastisch om te vertoeven. Voldoende bedden en mooie hoekjes en plekken. Jullie personeel verdient een pluim. Zij begrijpen wat gastvrijheid is! Als enig verbeterpuntje wil ik de info-roodsauna noemen. Je zit ver van de bron af en ik mis de warmte vanaf de achterkant. We zullen jullie sauna zeker aanbevelen bij onze vrienden.

Rubina Uit: Wierden

15-07-2018

Ga zo door. Echt toppie. Heerlijk genoten.

Amy Uit: Zandvoort

7,9

We hebben heerlijk genoten.
Alleen vonden we het eten behoorlijk prijzig een tosti ham/kaas voor €7,95 dat is hier bij ons niet eens op het strand.
Verder lagen we vaak in de weide alleen waren er nergens iets van parasols te vinden en als je dan eenmaal lag was het zo heet dat je wel weer naar het zwembad moest gaan lopen om af te koelen.
Dat waren voor ons de min puntjes maar al met al waren het 2 heerlijke dagen:)

L Uit: Vleuten

7,7

Ik vond de opgietingen lekker alleen jammer zo weinig vergelijking met andere sauna.s waar ik kom .en vind die kaartjes halen vreselijk .
En hoorde van veel mensen en dat vond ik ook dat zwemwater erg warm was dus ik bleef maar in dompel bad hangen als 30 graden is buiten dan is lekker als je kan koelen in bad

Natasja Uit: Culemborg

15-07-2018

Ondanks de verbouwingen netjes schoon veel faciliteiten
Heerlijk dagje relaxen

Tonni Uit: Blokker

6,6

Ik vind het gebak(appel) en slagroom veel te duur, en geen succes. Meer fabriekswerk dan appels. Thee met honing ook veel te duur. Buffet daar tegen; goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Wij zaten om 13.15 nog op een klankschalensessie te wachten. Niemand die langs kwam om dit af te melden, moesten we zelf achter aan. En later nog een keer om te vragen of hij voor later gepland was.
Verbouwing na de brand duurt wel erg lang.

Yvonne Uit: Wervershoof

7,3

Heerlijke faciliteiten Alhoewel wij de zoutsteensauna met muziek nog steeds heel erg missen. Eten doen wij niet meer bij de zwaluwhoeve, wij vinden het erg duur en niet zo lekker meer. Verder hebben wij de afgelopen tijd zeker 10 vrije entreebewijzen weggegooid omdat wij telkens op badkleding dagen stuitte. Daarbij vinden wij het erg knullig als je een bon voor vrije entree hebt je in het weekend evengoed een toeslag met betalen. Ook Word er nergens vermeld dat er een compleet saunaplein wegens brand nog gesloten is, lijkt ons wel zo netjes dat te vermelden. Tegenwoordig bezoeken wij ook andere sauna's om bovenstaande redenen terwijl wij voorheen uitsluitend naar de zwaluwhoeve kwamen.