Beoordelingen Zwaluwhoeve

• Horeca 6,8
  • Hygiëne 7,9
  • Gastvriendelijkheid 7,8
  • Kwaliteit van de behandelingen 7,6
  • In welke mate zou u de Zwaluwhoeve aanraden bij vrienden/familie/collega’s? 7,4

Esther Uit: Alkmaar

18-01-2018
4,4

Helaas veel geld kwijt en weinig luxe ervaren. Juist waar de Zwaluwhoeve op kan verdienen, eten en drinken, is "La Place" achtig georganiseerd. Waarom geen hip en luxe restaurant waar een mooie menukaart ervoor zorgt dat je niet kan kiezen? Ik was erg teleurgesteld over de armoedige organisatie van de verschillende "restaurantjes". Zelfbediening past niet in de sfeer van ontspanning en een buitenhuis waar min of meer alleen tosti's te bestellen zijn, is ook niet erg logisch en commercieel. Lijkt mij dat er iemand moet worden ingehuurd die op z'n minst de horecagelegenheid in dit kuuroord aanpakt. Kansen genoeg, doe er wat mee.
Water in de hot tubs was te lauw en de grote bakken met scrub erg onhygiënisch (kan dit niet zoals zeep uit een pompje o.i.d.?)
Bezoekers waren erg doorsnee maar 1 type badkleding zou het aanzicht al goed doen. Mooie witte badjassen en een handdoek bij aankomst wat voor 1 look zorgt, zou mooi staan. Nu nemen mensen hun eigen badjas mee, wat echt geen plezier voor het oog is.
Pluspunt was de massage. Ook de sandelhouten sauna was erg goed, mooi en verzorgd.

g Uit: wageningen

18-01-2018
6,3

het is heel erg lekker om een dagje te ontspannen maar als je dan wat te drinken of te eten wilt bestellen dan schrik je je eigen een hartverzakking van de prijzen.beetje jammer dat alles drie keer over de kop moet. ook jammer dat er zoveel badkleding dagen zijn, als je in je zwembroek wilt gaan lopen dan ga je toch lekker naar het zwembad, zo gaat de charme van jullie idee van sauna er aardig af.

Jan Uit: Holten

14-01-2018

Zeer vreemd dit was de eerste keer voor mij.
Ik moet er niks van hebben dat je elkaar zo naakt ziet en andere mensen mijn vrouw naakt ziet maar het was een hele ervaring en ik kom heus wel een keer weer.
Verder was het goed bevallen en de volgende keer zal het wel iets makkelijker gaan maar toch blijft het vreemd.
Mijn vrouw was voor mijn tijd al drie keer geweest en haar is het goed bevallen vooral om dat ik de stap heb gemaakt.
Gr Jan

Jolanda Uit: Beverwijk

09-01-2018
7,1

Ik vind het resort duidelijk verbeterd. Zowel wat betreft faciliteiten als service. Ik was er voorheen niet enthousiast over.

De behandelingen waren echter slecht te noemen. Er werd niets aan ons gevraagd of de massage naar wens was, tijdens het masseren. Een iPhone die continu stoorde waar de muziek uit kwam. En de Indiase hoofdmassage was niets meer dan wat aaien. En als je de kwaliteit dan vergelijkt met de prijs is het echt gênant.

Dorinda Uit: ‘t Harde

09-01-2018

Ik vond dat jullie telefonisch zeer slecht te bereiken zijn....je mag geen mobiel meenemen in het resort,maar kunt het resort niet bellen,vrijdag ben ik met mijn vriendin geweest,en heeft mijn man mij geprobeerd te bereiken omdat mijn vader met hartklachten naar het zkh is gebracht! Dus toen ik na een avondje ontspannen bij mijn locker aan kwam, kreeg ik de schrik van mijn leven toen ik allemaal gemiste oproepen op mijn mobiel zag...en op de mobiel van mijn vriendin....dus telefonisch moeten jullie beter bereikbaar zijn...ik ben in juli jl mijn moeder verloren en wil niet te laat zijn als mijn vader mij nodig heeft!!!! Ik hoop dat jullie hier wat mee doen!!! Grt Dorinda Veltman

Anita Uit: Honselersdijk

05-01-2018
6,9

24 dec was het niet mogelijk om opgieting te doen door grote drukte , dus misschien meer opgietingen ! En buiten waar de rokers zich bevinden mag het wel schoner en meer aandacht aan besteed worden ! De hamam behandeling leek wel een leerling die een beetje de zeep heen en weer bewoog

Isabelle Uit: Nieuw Vennep

04-01-2018
5,0

Wij waren bij uw resort op een erg drukke dag. Ik vind het jammer dat de opgietingen bij de zwaluwhoeve te vol zitten. Vaak ook met steeds dezelfde mensen die vooraan staan. Mijn idee van een ontspannen dag is niet om een half uur in de rij te staan voor een kaartje voor een opgieting om vervolgens weer in de rij te gaan staan voor een prettige plek (te vol) Wellicht een tip om bij aankomst te vragen of men gebruik wil maken van een opgieting en zo ja daar al een reservering te boeken. Nu zijn wij van 11.00 tot 22.00 geweest en hebben steeds mis gegrepen. Andere optie is ook opgietingen in meerdere sauna's. Dit is voor ons een reden dat wij Thermen Bussloo prefereren. Maar we blijven proberen. Overigens vind ik het op zo'n drukke dag onbeschoft dat mensen in sauna's gaan liggen terwijl het bomvol zit. Mijns inziens ga je als je merkt dat het druk wordt gewoon zitten. Volgende keer geen voet meer in m'n gezicht omdat sommige mensen gewoon gaan liggen ondanks dat het eigenlijk niet kan. Daarbij vind ik dat er op het moment dat wij er waren te weinig douches beschikbaar waren die boven bij de kluisjes waren dicht.

04-01-2018
9,5

Diana Uit: Bocholtz

03-01-2018

J.M. Uit: Houten

02-01-2018
7,9

Het was een ontspannen en gezellige dag voor mij en mijn vrouw. Het is een mooie locatie. Wat een beetje achterbleef bij het geheel is het restaurant. De wankele tafeltjes en de smaak/keuze van het eten kan veel beter en gezonder voor dezelfde prijs.
Als de zaak groeit zal ook het restaurant en catering moeten meegroeien. Dan klopt alles weer.
Dat is nog niet helemaal gelukt.