Beoordelingen Zwaluwhoeve

• Horeca 6,8
  • Hygiëne 7,9
  • Gastvriendelijkheid 7,8
  • Kwaliteit van de behandelingen 7,6
  • In welke mate zou u de Zwaluwhoeve aanraden bij vrienden/familie/collega’s? 7,3

Monique Uit: Amstelveen

21-04-2018

Een heerlijke dag ontspannen in rust. Mooie verschillende sauna's en baden. Een ruim en vriendelijk opgezette ligweide.

Hester Uit: Leeuwarden

7,7

C Uit: Krimpen aan de ijssel

Aida Uit: Terschuur

Petra Uit: Losser

21-04-2018

Heerlijke dag gehad, met ook nog eens prachtig mooi weer. Puur genieten!!!

bianca Uit: lelystad

7,6

dit heb ik ook al aangegeven bij de balie, jullie volgen het beleid dat je de ligbedjes buiten niet bezet mag houden met een handdoek. alleen hier is totaal geen controle over heb al meerder ligbedden gezien die meer dan een uur alleen een handdoek op ligt en de eigenaar van de handdoek is nergens te bekennen, andere mensen halen de handdoek weg om toch gebruik van de stoel te maken na ruim een half uur komt de eigenaar van de handdoek er aan en gaat door het lint omdat zijn ligbed nu weg is. hierdoor ontstaat een ruzie waar meerder mensen zich bij betreken. vele mensen en ik komen naar de sauna om te ontspannen jammer dat dit gebeurd. dus jullie kunnen twee dingen doen betere controle of meer ligbedden!

M Uit: Almere

8,5

7,3

Ik heb afgelopen woensdag een heerlijke dag gehad. Er waren voor mij twee minpunten. De tosti in het Buitenhuys was niet zoals ik gewend ben en bij de opgieting van 18.00 voerden de “vaste” gasten de boventoon. Bovendien viel de opgieting zwaar tegen

Mieke Uit: Wolvega

20-04-2018

Fijne dag gehad alles naar wens verlopen en wat we verwacht hadden. Wel viel het mij op dat er zoveel badslippers in de sauna stonden. Bij andere sauna's is dit niet zo en wordt het aangegeven dat het verboden is net zoals de plastic flesjes. Door de warmte komen er te veel afvalstoffen vrij van het rubber wat slecht is voor je gezondheid.

Helma Uit: Amersfoort

6,2

Prijs is te duur de helft van het sauna traject is gesloten wegens brand. Belachelijk dat je moet betalen voor een opgieting, in bussloo is het gratis. Krijg geen kans om in het bubbelbad te zitten, vaste clan van gasten zit daar de hele dag in te praten. Is gezellig begrijp ik maar dit is te gek voor woorden. Idee om er nog 1 plaatsen of om een hottub om te toveren in een whirlpool. Om 19.50 uur salade besteld een uur op moeten wachten terwijl etenstijd al voorbij was hierdoor opgieting moeten missen van 21.00 uur