Beoordelingen Zwaluwhoeve

• Horeca 6,9
  • Hygiëne 7,9
  • Gastvriendelijkheid 7,8
  • Kwaliteit van de behandelingen 7,7
  • In welke mate zou u de Zwaluwhoeve aanraden bij vrienden/familie/collega’s? 7,4

riens Uit: hellevoetsluis

20-11-2017

heerlijke ontspannen dag gehad, restaurant is ook prima voor elkaar. kan geen minpuntje bedenken.

P. Uit: Zeewolde

6,3

Sauna's zijn prima uitstraling ect, alleen de horeca is zeker wannneer je naar de prijzen kijkt echt niet goed! Veel te duur en wie wil er nu met een dienblad lopen wanneer je even lekker wilt ontspannen! Horeca is echt een dikke onvoldoende! Neem eens een kijkjein de keuken van de sauna in Putten! Dit in combinatie met jullie. Sauna's .....dan zit je qua cijfer al snel richting een dikke 9! Hopelijk doen jullie hier iets aan want echt ik hoor heel veel mensen hier over klagen en men gaat dus ook elders eten je ziet rond half 5 veel mensen dan ook vertrekken echt zonde en een gemiste kans!

CMA Uit: Eerbeek

3,5

Deze sauna is te druk en je kunt er niet normaal gebruik maken van alle sauna's ivm de drukte!
Ook zijn de prijzen van een broodje of een flesje water schrikbarend duur!

Rita Uit: Nijkerk

4,3

De klantvriendelijkheid is ver te zoeken. We hadden een kadopas gehad maar moesten toch bij binnenkomst de entree betalen. Ik heb het aangegeven dat we die hadden maar ik moest gewoon betalen. Later op terug gekomen er werd mij verteld dat degene die ons bij binnenkomst hielp dit waarschijnlijk niet wist maar dat ze het niet meer konden terugdraaien Dus €37,= lichter naar binnen gegaan. Lekker hapje eten dachten we. In de rij bij het buffet, half uur wachten voor je aan de beurt bent. Intussen nog geprobeerd in het restaurant te eten maar daar moest je reserveren bij de receptie. Ik daar naar toe, 4 klanten voor elke kassa dus weer wachten. Heb ik niet gedaan. Terug naar het buffet mijn man man stond nog steeds in de rij te wachten. Biefstuk besteld kregen we dunne stukjes vlees( ik snap dat het snel gaar moet zijn) en de rest patat, heel klein bakje saus en rauwkost. Flesje wijn(1 glas) €5,75. Schandalig !!! En dan moet je zelf alles nog opruimen. Sauna was goed. 10 uur nog effe wat drinken en wat eten( moet toch die kadokaart van 100 euro opkrijgen) Lekker nestelen in de bank en wachten tot er misschien iemand je bestelling komt opnemen. Na 10 minuten nog niemand gezien , ik naar de bar kreeg te horen dat ik bij de bar niet kon bestellen. Mijn collega komt zo bij u! Weer wachten! Na 5 minuten daar was iemand. Kon geen warme hap meer bestellen! Dan maar naar huis. Op de pas bleef nog 24 euro staan. Kunnen we voor de vlgd keer gebruiken, werd vriendelijk gezegd. Nou vergeet het maar. Eens maar nooit weer.

Rob Uit: Steenwijk

6,8

De horeca loopt nog niet goed. Ik kreeg eerst eten, dan pas drinken? Verder moest ik lang wachten voordat ik aandacht kreeg om iets te kunnen bestellen? Andere gasten om mij heen hadden dezelfde klachten? Tot boos zijn toe. Zonde, doet afbreuk aan je organisatie en je mensen.

7,3

Bij de catering hebben we gebruik gemaakt van de culinaire markt. Meer salades of yoghurt met granola bijvoorbeeld zou een mooie toevoeging zijn.

5,3

De sauna's zijn fijn maar het restaurant en de tuin zijn ontzettend sfeerloos ingericht. Grote zwarte blokken, geen vriendelijke uitstraling. Misschien dat een meer natuurlijke kleur het geheel al een vriendelijker uitstraling geeft. In het restaurant: haal de zelf bediening weg, maak een gezellige open ruimte.een buffet haalt het luxe gevoel weg, je moet om de beurt eten halen voor een plekje. Er waren maar 2 verschillende broodjes. En ik het buitenhuis alleen tosti's, serveer daar ook broodjes

paola Uit: swifterbant

7,3

We hadden ons verheugd op een heerlijke sauna dag maar nog meer op heerlijke behandelingen. de gezichtsbehandeling was lekker en goed uitgevoerd. De klankschaalsessie vond ik lekker ontspannend alleen het kopje thee op rechte banken is niet echt relax dan waren de banken in het oude gedeelde veel relaxter en passend bij de sessie.
De geplande Hammam was in 1 woord vreselijk stond op het punt te zeggen dat ze niet hoefde verder te gaan toen ze afgerafeld klaar was.
Het bijna 65 euro betaald voor een paar bakken warm tot heet water, scrubben zonder kracht en alle plaatsen te pakken,zeepzakken die vreselijk koud waren. een massage die geen massage was maar meer het inwrijven vd de zeep.
De dame in kwestie was te klein voor de stenen tafel moest steeds boen haar macht dingen doen. Ze keer wat haar collega deed en probeerde het na te doen. Het diverse keren aangegeven dat ze haar vingers wat meer mocht gebruiken tijdens het masseren ipv haar hand palmen, dat ze wat harder mocht drukken en zelfs dat het water te heet was.
Toen ik moest draaien heb ik haar gezegd dat ze het vast niet vaak deed waarop ze aangaf dat ze het moest leren. Mn rug is helemaal niet gemasseerd heb zijwaarts gekeken bij mn vriendin om te kijken of ik me nu vergiste maar haar masseuse deed dingen dat ik dacht dat doet de mijne zo ook maar helaas niet. ze liep steeds achter de feiten na.Terwijl de ander na de rugmassage werd afgespoeld werd ik gelijktijdig afgespoeld.
Ook geen vraag gaat het goed ik had aangegeven last van mn rug kreeg ik mn rolletje onder mn enkels waarop ik zelf heb aangegeven dat die daar niet moest maar onder mn knieholtes.
Na de hamman zijn mn nichtje en ik zelf maar gaan scrubben in de scrubruimte want er zat nog vel genoeg op voeten enkels bennen enz.
Hebben het aangegeven bij de balie de dame daar zou het in de evaluatie bespreken en we kregen een douche creme mee.
ik had liever een sauna kortingsbon of gratis entree gehad om nog een keer te proberen. een behandeling waar je 65 euro voor betaald mag toch wel kwaliteit hebben lijkt me als deze dan wordt uitgevoerd door een beginnende medewerker kan je daar lijkt mij geen volle pont voor vragen of je geeft het van te voren aan.
Wellicht een idee de damens eens een echte hamman te laten meemaken of een cursus te geven dit was echt 130 euro weggegooit geld.
We waren beidde zo teleurgesteld en enigzins boos dat we ipv langer te blijven nagenieten ook maar eerder zijn vertrokken.
Ik hoop dat u wat met deze feetback kunt en ik zie u reactie tegemoet

mvg P de Kwaadsteniet
R da Silva

liliane Uit: hilversum

Leuke dag gehad.

Mariet Uit: Emmeloord

7,7

Wij vinden de afwerking van sommige faciliteiten niet mooi gedaan, zoals de rand van het zoutwaterbad (erg scherp in je nek) en het laatste afstapje als je het water in gaat onlogisch. Bij de douches boven loopt het water niet goed weg. Nieuwe sauna's goedkoop afgewerkt. Geen bediening op het terras, rommelig restaurant met bediening. Bij buffetrestaurant was het bestek niet schoon. De opgietingen waren zeer goed. Er wordt geen circus van gemaakt. Dus al met al zullen we vast wel een keer terugkomen.