Beoordelingen Zwaluwhoeve

• Horeca 6,8
  • Hygiëne 7,9
  • Gastvriendelijkheid 7,8
  • Kwaliteit van de behandelingen 7,6
  • In welke mate zou u de Zwaluwhoeve aanraden bij vrienden/familie/collega’s? 7,4
11911 t/m 11920 van 11934 beoordelingen

c

7,5

Was mooie ervaring, mooie tuin en zag er verzorgd uit. Vond persoonlijk wat aan de drukke kant, veel mensen wel gezellig. Huur van baddoeken vond ik wel wel wat aan de hoge kant.

lianne Uit: apeldoorn

29-11-2016

ruim opgezet, voldoende ruimte in de sauna's

Marcel Uit: Haarlem

29-11-2016

Over het algemeen zeer tevreden. Het was alleen druk en te weinig bedienend personeel zodat de koffie en thee lang op zich liet wachten. Kijken reikhalzend uit naar het zoutbad en heropening zoutsteensauna! Verder top genoten weer van de opgieting en overige sauna's! Wat ons betreft vele malen beter dan Elysium...

Anne Uit: Naarden

5,5

Netjes ontvangst, opzet erg rommelig hoop in aanbouw, bouwvakkers lopen er tussen door!
Bubbelbad koud en duurt 10 min voordat hij weer opstart en dat gaat ook zeer traag, ook niet heel warm , de sauna's boven en de audio ruimte koud! Alles niet echt comfortabel. Service in de horeca gelegenheden ook niet geweldig ( behalve een meisje) wel een ruim aanbod !

Gerard Uit: Ede

6,4

Het was vijf jaar geleden dat ik in uw saunacomplex ben geweest. Ik was er toen op een "badkledingdag". Mijn moeder (toen 85 jaar) was nog nooit in een sauna geweest, dus voor haar was de badkledingdag al geweldig. (Mijn moeder is inmiddels overleden.)
Ik had horen vertellen dat het tegenwoordig wel beter is dan toen. (toen was het te massaal).
Toch wil ik een paar kleine opmerkingen maken.
a. Ik vond het jammer dat maar één Turks stoombad het deed.
b. In de "luistersauna" staat wel aangegeven "stilte svp", maar het geluid van de verhalen uit de luidsprekerboxen mag best wel wat zachter.
c. Om in een "hot tube" te komen, moest je spiegelglad bruggetje over. Menigeen wist geen raad om daar staande te blijven. er was ook geen enkele mogelijkheid om je ergens aan vast te houden.
d. Wat mij opviel was het feit dat er weinig personeel liep om je eventueel wegwijs te maken.
In het donker heb ik eerst lang moeten zoeken om dat Turks stoombad op de 1e etage te vinden.
Ook de paden tussen de diverse mogelijkheden zijn slecht verlicht.
Ik hoop dat u dit niet al te veel kritiek vind.

Gerard

Erna Uit: Assen

7,5

Teveel verbouwingen in een keer. Als ik dat geweten had, was ik naar een andere sauna gegaan.
En s avonds veel stelletjes in het zwembad die op elkaar zitten/liggen. Een mevrouw zei tegen haar man "druk m maar door hoor". Brrr we dachten dat we in een parenclub zaten. Jammer.

JanDouwe Uit: Zwolle

6,7

Jaren geleden voor het laatst bij de Zwaluwhoeve geweest helaas is mijn conclusie dat er niet veel veranderd is. Geen ruimte om je badjes en handdoek op te hangen, geen ruimte om rustig in een sauna te zitten. "Stilte word gewaardeerd" is een boodschap in de lucht. Prijs kwaliteit voor de horeca is niet in verhouding.
Het is te druk en aan de hoge prijs. Dat vind ik jammer. De faciliteiten zijn namelijk prima en erg fijn, alleen door de drukte niet echt kunnen genieten. Erg jammer.

Eileen Uit: Nijkerk

29-11-2016

Altijd genieten! En heerlijk uitgerust thuis komen. Gastvrij en klantvriendelijk! Top avondje.

Doris Uit: Oudkarspel

5,8

Doolhof, lavendel sauna rook niet naar sauna, bubbelbad ging aldoor uit, geurenbad had geen geur, zwembad buiten was niet warm genoeg, stoomsauna deed het niet, maar stond geen bordje op. Dus daar gingen we gewoon in zonder dat hij het deed, verspilde moeite. Borden gaven niet alles goed aan. Onpersoonlijk.

R

7,2

We verdwaalden in de kleedkamers, daar is het een beetje onduidelijk.
Ik kwam pas laat op de avond er achter dat er meerdere sauna's binnen zijn.
Kylo sauna was niet constant op temperatuur.
Er leek wel een dode muis op de bodem te liggen van het dompelbad buiten.
Maar de opgieting was wel heerlijk. Goede uitleg, fijne sfeer.
Horeca is prijzig. Iets goedkoper zou meer verkopen denk ik persoonlijk.
Ik zag dat er vouchers lagen op de balie, deze werden niet aangeboden, ik begrijp niet waarom.