Beoordelingen Zwaluwhoeve

• Horeca 6,8
  • Hygiëne 7,9
  • Gastvriendelijkheid 7,8
  • Kwaliteit van de behandelingen 7,6
  • In welke mate zou u de Zwaluwhoeve aanraden bij vrienden/familie/collega’s? 7,4
11911 t/m 11920 van 11928 beoordelingen

JanDouwe Uit: Zwolle

6,7

Jaren geleden voor het laatst bij de Zwaluwhoeve geweest helaas is mijn conclusie dat er niet veel veranderd is. Geen ruimte om je badjes en handdoek op te hangen, geen ruimte om rustig in een sauna te zitten. "Stilte word gewaardeerd" is een boodschap in de lucht. Prijs kwaliteit voor de horeca is niet in verhouding.
Het is te druk en aan de hoge prijs. Dat vind ik jammer. De faciliteiten zijn namelijk prima en erg fijn, alleen door de drukte niet echt kunnen genieten. Erg jammer.

Eileen Uit: Nijkerk

29-11-2016

Altijd genieten! En heerlijk uitgerust thuis komen. Gastvrij en klantvriendelijk! Top avondje.

Doris Uit: Oudkarspel

5,8

Doolhof, lavendel sauna rook niet naar sauna, bubbelbad ging aldoor uit, geurenbad had geen geur, zwembad buiten was niet warm genoeg, stoomsauna deed het niet, maar stond geen bordje op. Dus daar gingen we gewoon in zonder dat hij het deed, verspilde moeite. Borden gaven niet alles goed aan. Onpersoonlijk.

R

7,2

We verdwaalden in de kleedkamers, daar is het een beetje onduidelijk.
Ik kwam pas laat op de avond er achter dat er meerdere sauna's binnen zijn.
Kylo sauna was niet constant op temperatuur.
Er leek wel een dode muis op de bodem te liggen van het dompelbad buiten.
Maar de opgieting was wel heerlijk. Goede uitleg, fijne sfeer.
Horeca is prijzig. Iets goedkoper zou meer verkopen denk ik persoonlijk.
Ik zag dat er vouchers lagen op de balie, deze werden niet aangeboden, ik begrijp niet waarom.

Henk Uit: Nijmegen

8,2

Echt ontspannen na een dag.

Fred Uit: IJsselstein

8,1

OPMERKING: MASSAGE RUIMTE WAS ZEER KOUD
DIT VONDEN DE MEDEWERKERS OOK ! MAAR NIET PRETTIG ALS JE EEN MASSAGE KRIJGT

Roy Uit: Terborg

29-11-2016

Jammer dat al maanden een aantal sauna's buiten gebruik zijn. Er zouden meer opgietsauna's en opgietingen plaats moeten vinden. Regelmatig zijn de opgietingen vol

Harry Uit: Veenendaal

5,3

Door omstandigheden was ik alleen. Het is er dan echt niet gezellig. Zat alleen aan een tafeltje. Heeft zeker 10 minuten geduurd voor ze kwamen vragen of ik wat wilde drinken. Heb bewust gewacht. Maar bleek niet op te vallen. Ik heb de dag (vanaf 15.00 uur tot 20.00 uur) als bijzonder onprettig ervaren. Ik had geboekt voor dagsauna en diner. Want eigenlijk wilde ik al veel eerder naar huis. Helaas, Zwaluwhoeve is niet mijn "ding".

G Uit: Winsum Gn

7,5

Heel onoverzichtelijk. Helemaal als je de plattegrond er niet bij hebt. Geen logische route bijvoorbeeld. Maar verder wel genoeg faciliteiten. En heerlijke middag gehad. De broodjes zijn wel veel te duur. 8 euro voor een broodje!

Margo Uit: Tilburg

29-11-2016

Wij hebben een fantastische dag gehad