Beoordelingen Zwaluwhoeve

• Horeca 6,8
  • Hygiëne 7,9
  • Gastvriendelijkheid 7,8
  • Kwaliteit van de behandelingen 7,6
  • In welke mate zou u de Zwaluwhoeve aanraden bij vrienden/familie/collega’s? 7,4
1 t/m 10 van 11934 beoordelingen

P Uit: Velserbroek

15-10-2018

Heerlijke dag gehad, echt tot rust gekomen

02-10-2018
7,0

Lion Uit: Roosendaal

23-09-2018

Twee dagen (21 en 22 september 2018 sauna zwaluwhoeve gedaan, in één woord geweldig, ook overnachting hotel de Tippe buitengewoon goed. Enige nadeel infrarood sauna de bankjes staan te ver en verkeerd opgesteld, beter krukjes weg zetten zodat je naar eigen beleving kan genieten van deze sauna. De opgietingen (bedankt Peter en Ben) en klankschalen sessie waren toppie. We komen beslist nog een keertje terug is namelijk best een eindje rijden vanuit Roosendaal.

Harry Uit: Barneveld

27-08-2018
7,0

De sauna prima
De horeca kan beter deze is traag.
Je moet duidelijk iemand aanspreken voor je bestelling.
Dan staat je drankje klaar op de bar duurt lang voor dat deze bij jou komt , de serveerster lopen daar meerdere keren vöorbij.
Deze zijn met andere zaken bezig.
Niet gastvrij, jammer van fijne dag Maak de dag minder fijn

Anthony Uit: Tilburg

25-08-2018
7,4

Via vakantieveilingen geboekt was allemaal in orde.
Plus punten,
1: klantvriendelijk personeel
2: verschillende sauna’s en baden
3: veiligheid en kluisjes zijn netjes geregeld.
Min punten,
1: diner bijgeboekt, alleen was meer een buffet (vreetschuur)
2: veel faciliteiten moet je bijboeken kost allemaal extra.
3: er is een zwembad aanwezig maar dat is niet veel (klein)

Judith Uit: Poortugaal

25-08-2018
5,7

Vond het binnen erg op een doolhof lijken en somber,moest zoeken naar koude douche , weinig voetenbaden nergens bij de sauna s banken om even te zitten. Relaxedruimte? Nergens een bed te vinden binnen miste ook een binnen zwembad. Restaurant erg klein en duur, kom hier niet nog een keer

Krumel Uit: Utrecht

11-08-2018
6,0

Zwembad was erg koud.
De avond opgieting (Ben) was voortreffelijk, super relaxed, top muziek.

Natasja Uit: Culemborg

05-08-2018

Lekker de ruimte veel baden groot zwembad buiten zeker met dit mooie weer
Schoon, goede bediening vriendelijke mensen
Prijzen consumptie aan de hoge kant 3,50 voor een frisje.

Saunaganger

29-07-2018
4,3

Eén keer maar nooit meer.
Wij vonden het een doolhof, ondanks het plattegrondje. De druk van de nummers en beschrijvingen is zo klein dat ik zelfs met leesbril moeite had het te lezen en op het terrein zelf is het ook een speurtocht om ergens iets te vinden, weinig richtingaanwijzers. Er was een gedeelte afgeschermd omdat er blijkbaar verbouwd wordt.
Ik vond het geheel nogal armoedig eruitzien, en alles behalve gezellig met al dat donkere en kleurloze zwart en donkergrijs, bah. Ook de toiletten waren bepaald geen visitekaartje. Het eten is verschrikkelijk duur en zeer matig van kwaliteit. Voorbeeld, een kogelbiefstukje kleiner dan de palm van je hand, werd geserveerd op een bord met daarop een minifrituurmandje vol patat, en lag op wel TWEE(!) asperges. Het biefstukje zelf was zo taai dat er bijna geen doorkomen aan was. Prijs: 18 euro! Een kopje verse muntthee: 3,25 euro! Krankzinnig gewoon. De kleding van het personeel vond ik ook armoedig, poloshirtjes, hoe verzin je het. Ook zagen de meesten er onverzorgd uit daardoor.
Verder kompleet verdorde grasvelden met hier en daar een bed, ook grote kale vlaktes met niets erop, een zwembad met veel te warm water waar je geen enkele verkoeling vindt. Het ‘koude dompelbad’ was 23 graden, hoezo koud? De ‘flower power’ opgietceremonie was een aanfluiting met personeel dat gekleed was in goedkope carnavalspakjes die flower power moesten verbeelden.
De ‘Noorderlicht sauna’ VERSCHRIKKELIJK! Ten eerste twee glazen deuren waardoor veel zwerflicht komt, het ‘prachtige noorderlicht’ was een plafond met witte plastic plafondplaten waarachter men blijkbaar een paar groene ledlampjes had geplakt die af en toe bijna onzichtbaar aan en uit gingen, wat een opgeklopte aanfluiiting. Dat kan duizendmaal beter.
De sauna’s vond ik allemaal sfeerloos, veel licht binnen en veel daglicht door de ramen van buiten. De zoutsauna? zouten bakstenen, werkelijk? Ook daar weer alles even fantasieloos en saai. De ‘Rozensauna’: veel te luide, moderne en geheel ongepaste muziek met zang, totaal niet ontspannend.
De ‘Relaxruimte’ was een boerderijgebouw, ook hier weer alles zwart en grijs met oncomfortabele banken, en veel daglicht door grote ramen, hoezo relaxen? Leek nergens op. Wij hadden een klankschaalsessie geboekt en die werd daar gehouden, hoe kan je je nou ontspannen op het mooie geluid van klankschalen zittend op een oncomfortabele bank in een zee van licht? Heel erg jammer. Het enige wat ik fijn vond was het Japanse opgietritueel in de ‘Lavendelsauna’. Ook hier was het veel te licht maar het ritueel was fantastisch, de geuren heerlijk en de muziek prachtig. Over het geheel genomen krijgt dit ‘resort’ van mij een dikke onvoldoende. Eens maar nooit meer.

Warda Uit: Eindhoven

27-07-2018