Beoordelingen Zwaluwhoeve

• Horeca 6,8
  • Hygiëne 7,9
  • Gastvriendelijkheid 7,8
  • Kwaliteit van de behandelingen 7,6
  • In welke mate zou u de Zwaluwhoeve aanraden bij vrienden/familie/collega’s? 7,4
1 t/m 10 van 11928 beoordelingen

Krumel Uit: Utrecht

11-08-2018
6,0

Zwembad was erg koud.
De avond opgieting (Ben) was voortreffelijk, super relaxed, top muziek.

Natasja Uit: Culemborg

05-08-2018

Lekker de ruimte veel baden groot zwembad buiten zeker met dit mooie weer
Schoon, goede bediening vriendelijke mensen
Prijzen consumptie aan de hoge kant 3,50 voor een frisje.

Saunaganger

29-07-2018
4,3

Eén keer maar nooit meer.
Wij vonden het een doolhof, ondanks het plattegrondje. De druk van de nummers en beschrijvingen is zo klein dat ik zelfs met leesbril moeite had het te lezen en op het terrein zelf is het ook een speurtocht om ergens iets te vinden, weinig richtingaanwijzers. Er was een gedeelte afgeschermd omdat er blijkbaar verbouwd wordt.
Ik vond het geheel nogal armoedig eruitzien, en alles behalve gezellig met al dat donkere en kleurloze zwart en donkergrijs, bah. Ook de toiletten waren bepaald geen visitekaartje. Het eten is verschrikkelijk duur en zeer matig van kwaliteit. Voorbeeld, een kogelbiefstukje kleiner dan de palm van je hand, werd geserveerd op een bord met daarop een minifrituurmandje vol patat, en lag op wel TWEE(!) asperges. Het biefstukje zelf was zo taai dat er bijna geen doorkomen aan was. Prijs: 18 euro! Een kopje verse muntthee: 3,25 euro! Krankzinnig gewoon. De kleding van het personeel vond ik ook armoedig, poloshirtjes, hoe verzin je het. Ook zagen de meesten er onverzorgd uit daardoor.
Verder kompleet verdorde grasvelden met hier en daar een bed, ook grote kale vlaktes met niets erop, een zwembad met veel te warm water waar je geen enkele verkoeling vindt. Het ‘koude dompelbad’ was 23 graden, hoezo koud? De ‘flower power’ opgietceremonie was een aanfluiting met personeel dat gekleed was in goedkope carnavalspakjes die flower power moesten verbeelden.
De ‘Noorderlicht sauna’ VERSCHRIKKELIJK! Ten eerste twee glazen deuren waardoor veel zwerflicht komt, het ‘prachtige noorderlicht’ was een plafond met witte plastic plafondplaten waarachter men blijkbaar een paar groene ledlampjes had geplakt die af en toe bijna onzichtbaar aan en uit gingen, wat een opgeklopte aanfluiiting. Dat kan duizendmaal beter.
De sauna’s vond ik allemaal sfeerloos, veel licht binnen en veel daglicht door de ramen van buiten. De zoutsauna? zouten bakstenen, werkelijk? Ook daar weer alles even fantasieloos en saai. De ‘Rozensauna’: veel te luide, moderne en geheel ongepaste muziek met zang, totaal niet ontspannend.
De ‘Relaxruimte’ was een boerderijgebouw, ook hier weer alles zwart en grijs met oncomfortabele banken, en veel daglicht door grote ramen, hoezo relaxen? Leek nergens op. Wij hadden een klankschaalsessie geboekt en die werd daar gehouden, hoe kan je je nou ontspannen op het mooie geluid van klankschalen zittend op een oncomfortabele bank in een zee van licht? Heel erg jammer. Het enige wat ik fijn vond was het Japanse opgietritueel in de ‘Lavendelsauna’. Ook hier was het veel te licht maar het ritueel was fantastisch, de geuren heerlijk en de muziek prachtig. Over het geheel genomen krijgt dit ‘resort’ van mij een dikke onvoldoende. Eens maar nooit meer.

Warda Uit: Eindhoven

27-07-2018

Heerlijk genoten !!!

Tineke Uit: Naaldwijk

23-07-2018

wij hebben het als prettig ervaren,alleen mag het roken bij het restaurant buiten helemaal verdwijnen.
Ervaren wij als zeer hinderlijk.
Wij hebben begrepen dat er 3 x per week badkleding dagen zijn. Waarom? Dit past totaal niet bij de saunagedachte en als het dan toch moet,waarom zo vaak. In andere sauna,s is het vaak een stuk minder. Om die reden hebben er mensen hun abonnement opgezegd. En er zou ook op die dagen eten meegenomen worden. En worden de baden extra gereinigd nadat de mensen in badkleding zijn geweest?

janneke Uit: t zand nh

22-07-2018

was weer heerlijke alleen jammer dat je voor vier van de opgietingen nu moet betalen. ook zijn deze op de gunstige tijden. twee betaalde opgietingen was ok maar vier is niet fijn. je krijgt daardoor toch tijdsdruk en dat is niet de bedoeling van een dagje sauna lijkt mij. eten van de kaart ervaren wij als heerlijk. daar het lopend buffet ons niet beviel.

Yodan

21-07-2018
6,8

Super opgieting van Ben, goede uitleg en fijne muziek.

Janneke Uit: Enschede

20-07-2018
4,8

Horeca is duur voor de kwaliteit wat geserveerd word. Als je veel betaald voor iets verwacht je ook een goed product. Vind dat ze hier totaal de plank mis slaan. Geen bestek gekregen bij het serveren. Om 22.30 wou ik me nog even scrubben voor het naar huis gaan en dat kon al niet meer ivm de sluiting om 23.00. Er waren verbouwingen bezig waardoor het gevoel van rust werd verstoord. Ook weinig afkoel/dompelbaden aanwezig. Als je wil afkoelen moet je zoeken naar een koud bad. Veluwse bron is echt beter in alle punten. Voortaan toch weer daar heen.

Jan Uit: Eeklo

19-07-2018

Tanja

19-07-2018

Zeer mooie ruime sauna faciliteit. Zeker een aanrader.