Beoordelingen Zwaluwhoeve

• Horeca 6,8
  • Hygiëne 7,9
  • Gastvriendelijkheid 7,8
  • Kwaliteit van de behandelingen 7,6
  • In welke mate zou u de Zwaluwhoeve aanraden bij vrienden/familie/collega’s? 7,4

Natasja Uit: Wezep

24-02-2018

Ontzettend lekker ontspannen! De hot stone massage die we erbij hadden geboekt was echt ontzettend lekker en ontspannend! Ik zou het iedereen aanraden!!

Irma Uit: Huizen

23-02-2018
8,2

Had geboekte en betaalde datum 18-01-2018 met wijzigingsformulier op website gewijzigd in 13-02-2018 wegens griep. Geen bevestiging gehad en helaas een heel gedoe bij de kassa om dit te bewijzen. Goedgekomen maar graag wijzigingsbevestigingen versturen zou fijn zijn.
Een mogelijkheid tot 4 a 5 uur sauna voor deeltijdtarief zou nog een idee zijn.

Kelsey Uit: Maarssen

23-02-2018

Fijne omgeving, lekkere sauna’s, mooie baden, mooie tijd en lekker eten (wel wat aan de prijzige kant) . Het was echter wel luidruchtig en rumoerig helaas maar dat zal door de badkledingdag zijn gekomen.

Marijke Uit: Zutphen

22-02-2018

Ik had een prachtige dag met mijn vriendin, echter verstoord door de brand afgelopen maandag. Wat mij verbaasde is dat wij niet door het personeel zijn geïnformeerd over wat te doen en handelen. Wij zijn zelf op een gegeven moment vertrokken, maar schrokken toen de brandweer aan kwam rijden. Ik zou graag zien dat het calamiteitenprotocol aangescherpt en geoefend wordt, zodat op een adequate wijze wordt gereageerd door het personeel bij brand ed. Met vr gr, Marijke Overkamp

Fokje Uit: Gorredijk

22-02-2018

Een hele fijne dag gehad afgelopen maandag 👍🏻
Alles was prima in orde, sauna’ s heerlijk op temperatuur.
Fijne gastvrouwen/gastheren, helemaal top.
Helaas liep de dag slecht af met een grote brand, maar werknemers waren goed geïnstrueerd, en alles werd zo goed mogelijk in de juiste banen geleid 👍🏻👍🏻👍🏻
Ondanks alle consternatie hebben we een fijne dag gehad.
We hopen dat de schade meevalt en dat jullie bedrijf snel weer open kan. Succes en zeker tot ziens.

Jenny Uit: Apeldoorn

22-02-2018

Culinaire markt sprak ons niet aan.
Andere gedeelte moest gereserveerd, wisten we niet, was ons misschien ook wel te prijzig geweest(?) we hebben gekozen voor snacks bij de open haard, ook prima, maar wat ons betreft hadden we daar dan graag een lekkere salade of patatjes, of yoghurt gehad. Maar geen drama, we hebben een heerlijke avond gehad, voelden ons thuis en op ons gemak, lekker luxe en ontspannen. Top.

Jan Uit: Apeldoorn

7,3

In de sauna werd veel hardop gepraat door de gasten,
dus echt ontspannen was het niet altijd.
Wat wij toch graag ook nog willen aangeven dat wij het erg jammer vinden dat er zoveel badpakken dagen zijn

Wouthera Uit: Putten

22-02-2018

Heerlijk even niets "moeten"alleen maar genieten.
Daarvoor ben je bij de Zwaluwhoeve zeer zeker op het juiste adres.
Tot zeer snel.

Ineke Uit: Zwolle

7,0

Veel verschillende sauna's. Genoeg haakjes om spullen op de hangen. Saunaplein 1 is lastig te begrijpen en zit wat onlogisch in elkaar voor één eerste bezoek. Weinig voetenbaden en douches bij de sauna's.

Said Uit: Apeldoorn