Beoordelingen Zwaluwhoeve

• Horeca 6,8
  • Hygiëne 7,9
  • Gastvriendelijkheid 7,8
  • Kwaliteit van de behandelingen 7,6
  • In welke mate zou u de Zwaluwhoeve aanraden bij vrienden/familie/collega’s? 7,4
1 t/m 10 van 11920 beoordelingen

Tanja

19-07-2018

Zeer mooie ruime sauna faciliteit. Zeker een aanrader.

Gerard Uit: LELYSTAD

7,0

heb het wel naar me zin gehad alleen je moet vrij lang wachten bij de horeca voor dat je een bestelling op kan geven en het is te duur

Tineke Uit: Tiel

19-07-2018

Heerlijke dag gehad met als afsluiter het dinerbuffet.

Evy Uit: Amersfoort

6,7

Voor ontspanning uitstekend jammer dat er reguliere opgietingen minder zijn geworden savonds kun je maar 1x ipv 2
Het zou mooi zijn als de betaalde in een andere sauna gegeven worden ik hoop dat u daar rekening mee houd anders moeten wij naar de Veluwse bron daar word het wel in een andere sauna gedaan het zou jammer zijn mvg

J Uit: Beerzerveld

19-07-2018

Goed, maar ik vond de buiten temperatuur te warm

L Uit: Barneveld

9,9

Heerlijk om te ontspannen zelfs voor een avondje

Janny Uit: Harderwijk

5,2

Dompelbaden niet koud. Lawaaierig publiek in de sauna’s,praten hard en laten winden,onbeschoft! Veel mensen zitten op of in elkaar in de zwembaden,heb van verschillende mensen gehoord dat zij dit ook ondervonden tijdens een bezoek aan de Zwaluwhoeve

Annet Uit: Geldermalsen

7,2

jammer dat de keuken na 21.00 uur gesloten is (behalve voor snacks) zelfs een simpele yoghurt of kwark met fruit was niet meer mogelijk, dit was namelijk een lunchgerecht.

Peter Uit: Lelystad

18-07-2018

Wij vonden het deze dag rommelig op het terrein.
Blikjes,sigarettenpeuken, ijspapiertjes de ligbedden stonden kriskras door elkaar al in de ochtend om 10.30 uur. Dit zijn wij niet gewend van de Zwaluwhoeve jammer.

Emmaline Uit: Almere

7,2

De dame achter de balie, Martine, leek er niet veel zin in te hebben afgelopen zondag. Ik kwam samen voor het eerst met mijn vriendin bij jullie en we hadden nog wat vragen die zij wel beantwoordde maar met tegenzin en kwam totaal niet geïnteresseerd over en wat chagrijnig. Prima als je er geen zin in hebt maar laat dit niet aan de klanten merken dan.
Verder hebben we een heerlijke dag gehad. We zijn ook nog in de nieuwe hot tub geweest. Die was ook heerlijk alleen klein minpuntje, de bankjes in de tub zijn erg laag! Ik ben 169cm dus niet overdreven klein, al zeg ik het zelf, alleen ik kwam net met mijn kin boven het water uit. Niet heel relaxed als je steeds water in je gezicht krijgt van de bubbels als je rustig zit. Nogmaals verder heerlijk dagje gehad en heerlijk gegeten :)!