Beoordelingen ZusterJansen

• Algemene ervaring 8,5

Francien uit: Garderen

20-07-2018

Ik ben zorgverlener: Ja

Altijd een hele fijne samenwerking met Zuster Jansen. Werk er nu 3 jaar naar volle tevredenheid.

Ton uit: Amsterdam

01-07-2018

Ik ben zorgverlener: Ja

Ben blij dat ik bij Zuster Jansen sta ingeschreven als zorgverlener. Alleen maar particuliere cliënten, maar ook een groot aanbod van steeds nieuwe cliënten. Zuster Jansen is een deskundig en ervaren thuiszorgbureau.

Annebert uit: Velp

11-06-2018

Ik ben zorgverlener: Ja

Fijn bureau omdat Zuster Jansen werkt in kleine zorgteams. Fijne collega's op de zorg en veel particulier werk. Goede duidelijke communicatie.

Margot uit: Zevenhuizen

03-06-2018
7,7

Net ingeschreven, en ook al gewerkt! Zuster Jansen voelt heel solide aan en werkt transparant.

Diana uit: Doorn

01-06-2018
7,9

Ik ben zorgverlener: Ja

Vrijwel direct na de inschrijving kon ik aan de slag, inmiddels al een aantal mooie zorgen gehad. Prettig contact met de medewerkers op kantoor.

Magdalena uit: Amsterdam

31-05-2018
7,7

Zuster Jansen werkt en denkt mee. Het digtale systeem werkt perfect.

Bas uit: Leiden

30-05-2018

Ruud uit: Den Haag

Ik ben zorgverlener: Ja

Prettige contact momenten ,handige online dossiers en facturering.

Barbara uit: Nijmegen

Ik ben zorgverlener: Ja

Veel werk bij particuliere cliënten aangeboden door Zuster Jansen. Veel afwisselende zorgvragen. Zowel ingezet in particuliere thuiszorg bij dementie als Parkinson. Maar ook terminale zorgaanvragen. Goede communicatie en hoop dat we nog lang samen mogen werken!

Cynthia uit: Amsterdam

8,1

Ik ben zorgverlener: Ja

Werken via zr. Jansen ervaar ik als zeer prettig; een bureau die hoge eisen stelt, maar zelf ook prima georganiseerd is. De indeling van hun dossiers vind ik projzenswaardig. Top bureau, voldoende werk