Beoordelingen ZusterJansen

• Algemene ervaring 8,5

Ineke uit: Almelo

14-12-2017

Ik ben zorgverlener: Ja

Prettige organisatie, niet te groot, zodat je je al gauw 'thuis' voelt. Zij kennen mij en ik ken hun, korte lijntjes!

Anna uit: Hendrik Ido Ambacht

14-12-2017
8,1

Ik ben zorgverlener: Ja

Zuster Jansen ervaar ik als een degelijk en betrouwbaar bureau. De collega's waarmee ik regelmatig werk zijn allemaal kundig en betrokken en dat komt waarschijnlijk door de strenge selectie die er is. Ik ben er trots op om voor dit buro te werken.

Dineke uit: Meppel

13-12-2017

Ik ben zorgverlener: Ja

Administratief is Zr. Jansen goed.
Bij mijn collega's tref ik vaak laag niveau aan.
Het zou goed zijn als Zr. Jansen aan inhoudelijke zorgkwaliteit zou werken.
Het VenVN Kwaliteitsregister zou maatgevend kunnen zijn.

Eefke uit: Amsterdam

16-11-2017

Ik ben zorgverlener: Ja

Na mijn inschrijving kon ik direct aan het werk! Veel aanbod in 24 uurs zorgen, ook langdurig. Duidelijke informatie en met vragen kan ik altijd terecht per mail en krijg dan altijd direct antwoord. Fijn bureau!

Mieke uit: Heeswijk-Dinther

18-08-2017

Ik ben zorgverlener: Ja

Mijn ervaringen bij Zuster Jansen zijn zeer positief. Prettige communicatie, goede ondersteuning en kan bij vragen of problemen altijd terecht bij een van de medewerkers.

Linda uit: Rotterdam

Ik ben zorgverlener: Ja

Ik sta sinds november 2016 bij Zuster Jansen ingeschreven en ervaar de samenwerking als zeer prettig. Sinds mijn start bij Zuster Jansen heb ik tot nu toe altijd werk wat ik heel fijn vind.

Renske uit: Bronkhorst

Werkwijze van Zuster Jansen vind ik:
- zeer discreet
- zorgvuldig/correct/duidelijk
- persoonlijk en benaderbaar, prettig in omgang, zowel mondeling als schriftelijk
Ik hoop op een nog langdurige samenwerking😊!

Gerda uit: Apeldoorn

Bijzonder goed !!!!!!

Margreet uit: Heerde

16-08-2017

Ik ben zorgverlener: Ja

Over het algemeen ben ik erg te spreken over de samenwerking met Zuster Jansen. Het bedrijf is goed georganiseerd en, niet onbelangrijk, ook gecertificeerd. Met jullie medewerkers is het fijn samen te werken, altijd een luisterend oor en helpend waar mogelijk. Natuurlijk is er ook altijd ruimte voor verbetering...inzicht in elkaars werk zou veel kunnen bijdragen... voor meer begrip zou ik wel eens mee willen kijken op jullie kantoor en ik zou jullie graag willen uitnodigen om eens een 24-uurs dienst mee te draaien als je dat nog nooit hebt meegemaakt. Van elkaar kunnen we immers veel leren.

Wiebe uit: Waddinxveen

14-08-2017