Beoordelingen ZusterJansen

• Algemene ervaring 8,8

Mieke uit: Heeswijk-Dinther

18-08-2017

Ik ben zorgverlener: Ja

Mijn ervaringen bij Zuster Jansen zijn zeer positief. Prettige communicatie, goede ondersteuning en kan bij vragen of problemen altijd terecht bij een van de medewerkers.

Linda uit: Rotterdam

Ik ben zorgverlener: Ja

Ik sta sinds november 2016 bij Zuster Jansen ingeschreven en ervaar de samenwerking als zeer prettig. Sinds mijn start bij Zuster Jansen heb ik tot nu toe altijd werk wat ik heel fijn vind.

Renske uit: Bronkhorst

Werkwijze van Zuster Jansen vind ik:
- zeer discreet
- zorgvuldig/correct/duidelijk
- persoonlijk en benaderbaar, prettig in omgang, zowel mondeling als schriftelijk
Ik hoop op een nog langdurige samenwerking­čśŐ!

Gerda uit: Apeldoorn

Bijzonder goed !!!!!!

Margreet uit: Heerde

16-08-2017

Ik ben zorgverlener: Ja

Over het algemeen ben ik erg te spreken over de samenwerking met Zuster Jansen. Het bedrijf is goed georganiseerd en, niet onbelangrijk, ook gecertificeerd. Met jullie medewerkers is het fijn samen te werken, altijd een luisterend oor en helpend waar mogelijk. Natuurlijk is er ook altijd ruimte voor verbetering...inzicht in elkaars werk zou veel kunnen bijdragen... voor meer begrip zou ik wel eens mee willen kijken op jullie kantoor en ik zou jullie graag willen uitnodigen om eens een 24-uurs dienst mee te draaien als je dat nog nooit hebt meegemaakt. Van elkaar kunnen we immers veel leren.

Wiebe uit: Waddinxveen

7,4

MING uit: AMSTERDAM

9,7

Ik ben zorgverlener: Ja

ZUSTER JANSEN is een betrouwbare bemiddelingsbureau,die heel veel doet voor de clienten en ook voor zorgverleners.

Brigitte uit: Amstelveen

Ik ben zorgverlener: Ja

Sinds ongeveer een jaar werk ik voor Zuster Jansen naar alle tevredenheid. Het aanbod van cli├źnten is groot en divers. De betrokkenheid is groot. Met vragen of onzekerheden is het altijd mogelijk om direct contact te hebben met een medewerker en dit te bespreken en advies te vragen. Zuster Jansen is goed gestructureerd / gedisciplineerd , wat erg fijn is. Planning, uitbetaling van facturen, team ondersteuning etc lopen goed.

Helma uit: Nijmegen

Ik ben zorgverlener: Ja

Bovenstaande antwoorden spreken voor zich.

Ageya uit: Almere

14-08-2017

ZJ is in alle aspecten van hun bedrijf het beste wat ik tot nu toe zag.
Voor mij als zorggever en wat ik ervaar bij zorgnemers.
Er is duidelijkheid, professionaliteit, betrokkenheid, goed contact, zakelijk en persoonlijk.
Wat als zorgnemer opvalt is dat ZJ ook de zorggevers een goede positie geeft.
Het werk wordt eerlijk verdeeld, er wordt op toegezien dat de betalingen op tijd en correct zijn.
Voor de zorgnemers zijn er veel hele goede keuzemogelijkheden in hoeveel zorg pd men wil. Met veel uitbreidingen zoals bv het beheren van een kas en kasboek.
De administratie en het roosteren verloopt foutloos met behulp van een heel goed computersysteem.
Ook mijn administratie vergemakkelijkt want ik hoef niet zelf facturen op te maken.
Als zorggever merk je dat ZJ heel ervaren en helder in deze branche staat. Correct en zakelijk, persoonlijk en betrokken voor zowel zorggever als zorgnemer.