Beoordelingen Zus & Zo Keukengerei

• Prijs 8,4

IA Weert

18-12-2018

Positieve ervaring:
Een pentole pan vrijdag 14-12 besteld en vandaag ontvangen. Fijn dat je weet wanneer het bestelde geleverd wordt.

Olga Aerdenhout

10-11-2018

Positieve ervaring:
Waanzinnig goede service. Ik had een pan van Pentole ooit bij Metz in Amsterdam gekocht. Winkel bestaat niet meer, maar bodem van pan liet los. Ik stuurde Zusenzo een mail met dit verhaal en binnen vier dagen kreeg ik een nieuwe pan thuis gestuurd. In die 4 dagen waren mijn foto's bekeken, was de importeur benaderd, werd een nieuwe pan toegezegd en ontving ik die per post. Geweldig!

geen

Gustav Veldhoven

15-10-2018

Positieve ervaring:
Uitstekende en snelle service bij een internet bestelling. Ga zeker ook 'n keer naar de winkel als we in Nijmegen komen.

Geen

elisabeth beuningen

29-09-2018

Ik ben: vaste klant

Positieve ervaring:
Koop al jaren heerlijke koffie bij jullie en deze wordt voor mij gemalen voor mijn Quickmill espressomachine,die ik jaren geleden gekocht heb bij Zus en Zo !Ben zeer tevreden!!!!

geen!

M Nijmegen

08-06-2018
1,0

Ik ben: vaker klant geweest

Positieve ervaring:
Ik had een 8 delige pannen set van falke willen kopen, de eerste keer is mij gevraagd of ik het wel kon betalen en de tweede keer toen ik terug kwam met mijn zus die het ook wou kopen. Zaten jullie 10 min te kletsen en namen jullie niet eens de moeite om te vragen of jullie iets voor ons kunnen betekenen.

Kelly

08-05-2018
9,9

Positieve ervaring:
Nadat er een verkeerde bestelling werd geleverd had ik direct contact gezocht. Ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan en er werd direct van alles in het werk gesteld om het probleem op te lossen. Dezelfde dag werd nog de juiste bestelling opgestuurd en mocht ik de verkeerde bestelling zelfs houden. Wat een top service!

Amsterdam

30-10-2017

Positieve ervaring:
Zeer attente service! Omdat er lange levertijd was voor Jacob Jensen waterkoker, kreeg ik aanbod voor showroom model tegen zeer gunstige prijs. Snel geleverd. Fijn en persoonlijk contact. Een webwinkel om zeker terug te komen.

Alexandra Groet

26-08-2017
8,5

Positieve ervaring:
Product was helaas niet goed, binnen 1 dag een nieuw product toegestuurd gekregen. Hoefde niet het kapotte product te retourneren. Prima service. Als ik weer iets nodig hebt zal ik het zeker bij Zus &Zo betsellen

Petra

25-07-2017
9,5

Positieve ervaring:
Hele enthousiaste verkoopsters, staan voor hun product, geven goed en duidelijk advies. Daarna nog iets besteld op de webshop, hele prettige en makkelijke mailwisseling. Er was even iets niet op voorraad maar wel even een belletje toen de voorraad weer was aangevuld.

J.A.R.H. Tubbergen

20-07-2017
9,5

Positieve ervaring:
Zocht een onderdeel voor onze inmiddels wat oudere Magimix 4000. Zus & Zo bood dit aan voor een concurrerende prijs. Gisteren besteld, vandaag bezorgd.

Verbeterpunten/ tips:
Even bij de verzendinformatie vermelden, dat Post.NL aangeeft wanneer de bestelling geleverd wordt.