Beoordelingen Zus & Zo Keukengerei

• Prijs 8,3

Amsterdam

30-10-2017

Positieve ervaring:
Zeer attente service! Omdat er lange levertijd was voor Jacob Jensen waterkoker, kreeg ik aanbod voor showroom model tegen zeer gunstige prijs. Snel geleverd. Fijn en persoonlijk contact. Een webwinkel om zeker terug te komen.

Alexandra Groet

26-08-2017
8,5

Positieve ervaring:
Product was helaas niet goed, binnen 1 dag een nieuw product toegestuurd gekregen. Hoefde niet het kapotte product te retourneren. Prima service. Als ik weer iets nodig hebt zal ik het zeker bij Zus &Zo betsellen

Petra

25-07-2017
9,5

Positieve ervaring:
Hele enthousiaste verkoopsters, staan voor hun product, geven goed en duidelijk advies. Daarna nog iets besteld op de webshop, hele prettige en makkelijke mailwisseling. Er was even iets niet op voorraad maar wel even een belletje toen de voorraad weer was aangevuld.

J.A.R.H. Tubbergen

20-07-2017
9,5

Positieve ervaring:
Zocht een onderdeel voor onze inmiddels wat oudere Magimix 4000. Zus & Zo bood dit aan voor een concurrerende prijs. Gisteren besteld, vandaag bezorgd.

Verbeterpunten/ tips:
Even bij de verzendinformatie vermelden, dat Post.NL aangeeft wanneer de bestelling geleverd wordt.

Sofie Delft

11-05-2017

Positieve ervaring:
Wat een ontzettend fijn en goed bedrijf is dit! Ze verlenen ontzettend goede service en denken erg goed mee met de klant. Daarnaast is de communicatie snel, professioneel en denken de medewerkers goed mee over de mogelijkheden om de klant zo goed mogelijk van dienst te zijn. Absoluut een aanrader!

MdKP

30-03-2017

Ik ben: vaste klant

Positieve ervaring:
Al vanaf het eerste jaar kom ik dan weer meer dan weer minder in de winkel, ik kom er speciaal voor naar Nijmegen toe. Zus en Zo heeft mijn hobby koken en bakken mee ontwikkeld, en ik kan geen ander kookwinkel voorbijlopen als ik een andere stad bezoek. Toch denk ik dan altijd; hebben ze dit bij Zus en Zo ook... en ga ik toch graag bij Zus en Zo weer eerst kijken en dan kopen.

Ga vooral door.

Susan Nijmegen

30-03-2017

Ik ben: vaker klant geweest

Jolanda Gouda

02-03-2017
8,5

Positieve ervaring:
Ik heb vorige week een tortilla pers gekocht, deze is verstuurd maar werd niet gevonden in de track en trace van Post.nl. Het was een cadeau en ik was bezorgd of het wel op tijd geleverd zou worden.
Gemaild met Zus &Zo Keukengerei en zij hebben meteen actie ondernomen en een nieuwe tortilla pers gestuurd.
Deze was op tijd en ik vond het een uitstekende service van Zus & Zo, nogmaals heel veel dank daarvoor.
Ik zal jullie zeker aanraden bij familie en vrienden!

Sanne Jo Nijmegen

07-02-2017

Ik ben: vaker klant geweest

Goede service, vriendelijk personeel

marg eindhoven

13-01-2017
1,6

Positieve ervaring:
slechte service vaak mailtjes gestuurd ove dat een pakketje niet is aangekomen nooit op gereageerd tot heden

Verbeterpunten/ tips:
meer reageren via mail dit doen jullie niet