Beoordelingen Zuidema Schuttingen

• Deskundigheid 9,0

Gerrie uit: Hollandscheveld

18-08-2017

Ervaring met: Hout-betonschuttingen

100% tevreden en er is vakwerk geleverd !!!

Esther uit: Elim

09-07-2017
7,5

Ervaring met: Hout-betonschuttingen

Helaas diverse keer achter planning aan moeten gaan. Jammer dat de schutting niet helemaal op de hoek staat en één deel is scheef geplaatst, we hebben zelf niet goed opgelet. Zeer vriendelijk en goed personeel, en extra schutting zeer snel geleverd na opdracht.

Erik uit: Hollandscheveld

03-07-2017
6,0

Ervaring met: Hout-betonschuttingen

Wat mij verbaasd is het feit dat ik in baar moet betalen, dat betekend dat ik met een groot bedrag geld thuis zit, dat ik om een groot bedrag te kunnen verkrijgen naar mijn eigen bank moet die NIET in mijn eigen woonplaats gevestigd is, waarom geen mobiel pinapparaat zodat ik in ieder geval geen geld meer thuis hoef te halen. Stel ik bestel een schutting van 60 meter praat ik over gauw 7000 euro???

Pascal uit: Wezep

30-06-2017
7,5

Ervaring met: Luxe hout-betonschuttingen

Goede ervaring. Alleen communicatie en advies in oa offerte stadium had stukje beter gekund. Voor de rest super werk afgeleverd. Ziet er allemaal erg netjes en goed afgewerkt uit. Wel nog even puntje van critiek, er waren allemaal rest delen van de schutting niet meegenomen maar half in de struiken laten liggen aan het achterpad. En sommige palen zijn lichtelijk beschadigd (tijdens transport?). Het stoort mij niet maar wij (incl buren) vonden het jammer. Helemaal gezien de prijs van de schutting. Maar voor de rest super tevreden. Bedankt. En uiteraard zal ik julli aanbevelen. Mvg

Astrid uit: Nieuw Amsterdam

30-06-2017

Ervaring met: Hout-betonschuttingen

Super vaklui en een hele mooie schutting in no time

Tinus uit: Klijndijk

21-06-2017
5,8

Ervaring met: Hout-betonschuttingen

Redelijk positief, alleen de nota moet beter uitgelegd worden. Vooral de kosten over het pasvak uitleggen en vermelden dat die bij de prijs komt. Wij hebben gevraagd wat is onze prijs. Hierbij komt later € 25,00 bij voor het pasvak. Geen goede prijs opgave vinden wij.

Patrick uit: Hoogeveen

16-06-2017

Ervaring met: Semi-luxe houtbetonschutting

Vakkundig personeel en snelle plaatsing.

teus uit: musselkanaal

16-06-2017

Ervaring met: Luxe hout-betonschuttingen

Snel en netjes geplaatst tegen scherpe prijs

G.B. uit: Wagenborgen

15-06-2017

Ervaring met: Hout-betonschuttingen

De schutting is in korte tijd op een geweldige manier geplaatst. We zijn heel erg tevreden. Vijf jaar geleden hebben we ook een schutting op een andere plaats door dit bedrijf laten. Ziet er ook nog steeds geweldig goed uit. Een aanrader dus.

hindrik uit: ter Apel

05-06-2017

Ervaring met: Semi-luxe houtbetonschutting

Zijn zeer tevreden over plaatsing en keuze.