Beoordelingen Zuidema Schuttingen

• Persoonlijk advies 7,9
  • Deskundigheid 8,5

Marcel uit: texel

14-06-2018

Helemaal top , nadat een Friese onkundige diender op 13 juni roet in het plaatsen van de schutting had gegooid is de firma Zuidema op de 14e gekomen met Remco en Wilco , nou petje af voor de mannen ze werken harder dan dat ze honger of dorst hebben
werkelijk waar binnen 4 uur stond er 28 mtr schutting incl. poort , Remco komt zaterdag nog ff de laatste afdeklat plaatsen en dan is het helemaal strak
wij zijn super tevreden over Zuidema schuttingen en zullen het aan iedereen aanbevelen

Jan uit: Hoogeveen

11-06-2018

Ervaring met: Hout-betonschuttingen

Uitstekende service en kwaliteit, een 10 meter schutting stond in 2 uur met alles erop en eraan. Heel blij mee.

Geert uit: Ten Boer

05-06-2018

Ervaring met: Luxe hout-betonschuttingen

Super personeel die erg hard aan het werk zijn geweest om de schuttingen te plaatsen.

Martinus uit: Genemuiden

29-05-2018
1,0

Ervaring met: Hout-betonschuttingen

Tja waar moet ik beginnen. Vage algemene voorwaarden. Bij plaatsen plots stoppen en weggaan. Te veel water en te veel wortels. Wil niet in gesprek. Doen ze een voorstel, hebben ze geld binnen. ANNULEREN ZE DE HELE ORDER!!!
Toen zijn we naar een kundig bedrijf gegaan en die heeft alles vakkundig opgelost.
Dit moet een FAN site zijn, want de service is bedroevend!!

Gerrit uit: Dordrecht

27-05-2018
6,5

Ervaring met: Semi-luxe houtbetonschutting

Lijkt misschien gek maar ondanks de gebrekkige communicatie, vooral met de Poolse monteurs, beveel ik toch Zuidema Schuttingen aan.
Het zou misschien beter zijn om vooraf duidelijker aan te geven wat er verwacht wordt van de klant aangaande uitgraven van de grond e.d.. Nu werden de discussie alleen maar verhitter, de monteurs hadden het anders verwacht en de klant, ik dus, had dit nooit zo begrepen. Een lege tuin is natuurlijk altijd makkelijker maar in een "bewoonde"tuin kom je wel eens wat tegen.

Met het uiteindelijke resultaat zijn we zeer tevreden.

M uit: Harderwijk

26-05-2018

Ervaring met: Hout-betonschuttingen

Vanochtend 21 meter schuttingen geplaatst. Aardige, deskundige mensen. Prima werk geleverd.

Pejo uit: Zwolle

22-05-2018

Precies watvwe nodig hadden

D uit: Naarden

15-05-2018
1,0

Ervaring met: Hout-betonschuttingen

Er zou op 15 mei 2018 rond 13:00 bij ons een schutting geplaatst worden. We hebben een super leuk gesprek met Anja gehad. Zij dacht mee in alle oplossingen. Wordt ik op 15 mei 2018 om 12:00 gebeld door Josefine met de mederdeling dat ze niet komen plaatsen. Er is een fout gemaakt. Ze kunnen pas eind augustus komen verder zitten we vol. 2 juni komt mijn stratenmaken, mevrouw Josefine!! Wij kunnnen niks voor u betekenen. Dus jullie zadelen mij dus nu op met een groot probleem. Zo kunt u het noemen, aldus Josefine. Er was GEEN oplossing mogelijk om een schutting van 6 meter te plaatsen. Omdat wij 5uur rijden bij het bedrijf vandaan zitten. Na 5 uur rijden zit ik ik in Parijs. 🤔 Josefine bedankt!! 😡 Dit is Verre van service. Onbeschoft gewoon.

Gert uit: Rijnsburg

13-05-2018

Ervaring met: Hout-betonschuttingen

Super tevreden over semi luxe schutting
Top geplaatst door deskundig personeel
Wij zijn erg tevreden

Robert uit: Houten

11-05-2018

Ervaring met: Hout-betonschuttingen

Ze kwamen precies op tijd en hadden ook nog mooi weer meegenomen. De schutting werd deskundig en snel en netjes geplaatst. Ze waren ruim binnen de afgesproken tijd klaar. Kortom vakwerk!