Beoordelingen Zuidema Schuttingen

• Persoonlijk advies 8,2
  • Deskundigheid 8,7

Edwin uit: Giethoorn

Ervaring met: Hout-betonschuttingen

Levert niet wat het zegt te leveren, komt afspraken niet na.
Zonder enige vorm van overleg wordt een vastgesteld leveringdatum veranderd. Hoogst onbeschoft. Tevens amateuristisch, komt alleen met een schopje aan. Uiteindelijk na veel gezeur bij een ander bedrijf een schutting laten plaatsen. Die gewoon met een grondfrees komt en de zaak voor elkaar maakt. Hoe moeilijk kan het zijn. Negatieve reacties worden door het bedrijf verwijderd.

Edwin uit: Zuidwolde

1,5

Ervaring met: Hout-betonschuttingen

Komt afspraken niet na. Eenzijdig wordt de plaatsingsdatum gewijzigd. Zijn zijn amateuristisch. Komen met allen een schop aan. Geen aanrader. Er zijn bedrijven die de klant wel leveren wat ze beloven.

Nelis uit: Zwolle

1,0

Ervaring met: Hout-betonschuttingen

Klanten vertellen is puur een propaganda site van Zuidema schuttingen. Negatieve ervaringen worden in no time verwijderd. Onbetrouwbaar bedrijf. Doen niet wat ze zeggen en komen afspraken niet na!

John uit: Leek

16-10-2017
7,5

Ervaring met: Semi-luxe houtbetonschutting

Recent heeft Zuidema 3 schuttingen opgeleverd bij ons en een aantal buren (nieuwbouwwoningen). De schuttingen zijn snel en vakkundig geplaatst. De prijs en kwaliteit zijn beiden dik in orde... We zijn dan ook erg tevreden met het uiteindelijke resultaat.

Erwin uit: Hoogeveen

10-10-2017

Ervaring met: Hout-betonschuttingen

Normaal ben ik niet zo van het achterlaten van een opmerking op een website. Alleen gezien onderstaande negatieve reactie moet ik toch iets achter te laten op de website. Wij kunnen ons hier namelijk totaal niet in vinden en anoniem negatieve reactie plaatsen is erg makkelijk.
Wij hebben een bijzonder goede ervaring met dhr Zuidema. Hij is in het bezit van heel veel kennis en kunde en werkt daarnaast ook nog eens volt door. Ik beveel Zuidema Schuttingen dan ook zeer aan voor een ieder die professioneel een schutting geplaatst wil hebben.

Martin uit: Emmen

02-10-2017

Ervaring met: Luxe hout-betonschuttingen

Helaas kwamen ze te laat op de dag van de klus, waardoor wij voor niets om 6:30 zijn opgestaan. Verder een prachtig resultaat! Communicatie is wel een puntje van verbetering. De bouwploeg is erg meedenkend, dit ten voordele van het uiteindelijke resultaat.

Ted uit: Heerhugowaard

30-09-2017
6,0

Ervaring met: Luxe hout-betonschuttingen

Zonder overleg plaatsingsdatum verplaatst, 2 dagen voor de afgesproken plaatsing.
Op vragen wordt naar de website te gaan, die onduidelijk en, naar blijkt, onvolledig is.
Op vragen over de offerte geen duidelijke uitleg geven.

jessica uit: Den helder

30-09-2017

Ervaring met: Semi-luxe houtbetonschutting

De schutting is keurig geplaatst, mannen werken zeer snel en netjes !

G.J. uit: Nieuwlande

27-09-2017
9,5

Ervaring met: Luxe hout-betonschuttingen

Prachtige schutting en goed gezet. Een aanwinst voor onze tuin.

Robert uit: Hoogeveen

24-09-2017