Beoordelingen Zorgeloosch Scheiden | Heidi Konings | Veldhoven e.o.

• Snelheid van opvolging na het verzoek tot contact 8,6
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de financiële afspraken zijn gemaakt 8,2
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken in het ouderschapsplan zijn gemaakt 8,7
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken met betrekking tot de nieuwe woonsituatie zijn gemaakt 8,2
  • Kwaliteit van de gesprekken 8,8

Leeftijdscategorie: 31-40 jaar

Klant uit: Someren

17-05-2018

Leeftijdscategorie: 25-30 jaar

Zeer tevreden over Heidi.

Klant uit: Geldrop

05-04-2018

Klant uit: Eindhoven

03-04-2018
7,5

Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Op zich gevoel dat we goed geholpen zijn, hoewel door onze situatie (getrouwd in buitenland, kind geboren in buitenland), zaken anders bleken te lopen dan oorspronkelijk verwacht. Heeft ervoor gezorgd dat we veel documenten twee keer moesten uploaden (vanwege verstrijken termijn) en het proces langer heeft geduurd dan noodzakelijk.
6100 euro is heel veel geld en in alle eerlijkheid vind ik het te veel voor wat je ervoor krijgt.

Klant uit: Veldhoven

Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

De enige vorm van kritiek betrek de digipolis waarin documenten moeten worden geüpload. Dat was bij ons helaas een zootje geworden. Er waren veel onnodige telefoontjes van de administratie voor aanleveren van gegevens die niet konden worden geüpload of formulieren die wel waren ingediend en zoek waren geraakt en alsnog via de mail moesten worden ingediend. Dat gaf wat onnodige stress.
Graag had ik nog in het ouderschapscontract de "Wat als het kind of bij de ene of bij de andere ouder wil wonen" en de financiële consequenties daarvan erin vermeldt zien staan. Dat was helaas niet mogelijk. Wel is het fijn dat we als het zover is, met de bemiddelaar weer contact op kunnen nemen. Onze bemiddelaar is een hele aardige warme vrouw met veel inlevingsvermogen. Denkt graag mee en bemiddelt op een prettige doch duidelijke manier zonder onderscheid te maken voor de een of de ander. Kijkt wel wat reëel en billijk is en kan dat ook goed verwoorden. Heeft ook verstand van financiële kwesties. Er was nooit spanning als ze bij ons over de vloer kwam. Het was soms zelfs wel gezellig, ook samen met de financieel adviseur erbij! Dat was voor ons van groot belang. Al die toeters en bellen, daar houden we niet van.. Afspraken werden snel nagekomen..
Ook onze financieel adviseur is fijn in de communicatie; met haar is het Zorgeloosch proces nog niet helemaal afgerond. Even nog naar de notaris..

Klant uit: Bladel

7,1

Leeftijdscategorie: 61-70 jaar

Zoals verwacht

Klant uit: Eindhoven

Beste Heidi,
Bedankt voor jouw steun tijdens deze moeilijke periode.
Je bent in het hele traject een zeer prettige gesprekspartner geweest.
Je luisterde goed en dacht mee, je hebt de tijd genomen om zaken goed uit te leggen en onze vragen te beantwoord. Ik ben zeer tevreden.
Bedankt Heidi

Klant uit: Venlo