Beoordelingen Zorgeloosch Scheiden | Anja van Ree | Nieuwegein e.o.

• Snelheid van opvolging na het verzoek tot contact 8,8
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de financiële afspraken zijn gemaakt 8,6
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken in het ouderschapsplan zijn gemaakt 8,9
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken met betrekking tot de nieuwe woonsituatie zijn gemaakt 8,8
  • Kwaliteit van de gesprekken 8,9
  • Oplossingsgerichtheid 8,9

Klant uit: de Meern

24-06-2018

Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

We hebben heerlijk kunnen samenwerken met Anja. Het proces was helder, snel en duidelijk. Ook het in emotionele geeft ze prima support geven en kan ze uit haar eigen ervaring goede tips meegeven. Scheiden is geen leuke ervaring maar het help enorm als je daarin goed ondersteunt en ontzorgt wordt.

Klant uit: Leerdam

22-06-2018
8,2

Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Prettige samen werking. Goede samenwerking tussen bemiddelaarster en financieel adviseuse.

Klant uit: Utrecht

18-05-2018
7,5

Klant uit: Beusichem

14-05-2018
8,5

Leeftijdscategorie: 31-40 jaar

Zeer tevreden, goede profecionele hulp gehad.

Klant uit: nieuwegein

03-05-2018

Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

bij geen leuke situatie,goed geholpen

Klant uit: Utrecht

01-05-2018

Leeftijdscategorie: 31-40 jaar

Ik kan niet anders zeggen dan dat we zeer blij zijn dat we met Anja in contact zijn gekomen. Ik had het niet anders gewild. Vandaar alleen maar tienen. Zij en Ernst hebben ons uitstekend geholpen. Het fijne is dat ze er niet zijn om ons counceling te geven. Ze staan er volledig onpartijdig in. Ze regelen alles wat er moet gebeuren en daarna is het klaar. Maar de betrokkenheid is er wel. Ondanks de vervelende omstandigheden waarvoor we bij Anja aan tafel zaten konden we toch met elkaar lachen. Ik zou iedereen Anja kunnen aanraden en zal dat ook zeker doen als bekende van mij ook in een scheiding terechtkomen.

Klant uit: De Meern

01-05-2018

Klant uit: Tiel

24-04-2018
9,6

Leeftijdscategorie: 61-70 jaar

Een ontzettend menselijk, professioneel en warm persoon! Een positieve bevestiging van zorgeloos scheiden!

Klant uit: Tiel

24-04-2018
9,8

Leeftijdscategorie: 61-70 jaar

Anja is een zeer professionele mediator en ook nog eens een prettige persoon in de omgang. Ze komt alle gemaakte afspraken correct na. Ik kan haar zeer aanbevelen.

Klant uit: De Meern

21-04-2018