Beoordelingen Zorgeloosch Scheiden | Anja van Ree | Nieuwegein e.o.

• Snelheid van opvolging na het verzoek tot contact 8,9
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de financiële afspraken zijn gemaakt 8,7
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken in het ouderschapsplan zijn gemaakt 8,9
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken met betrekking tot de nieuwe woonsituatie zijn gemaakt 8,9
  • Kwaliteit van de gesprekken 9,0
  • Oplossingsgerichtheid 9,0

Klant uit: Schalkwijk

10-08-2017

Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Ik heb Anja als zeer kundig en sympathiek ervaren. Met een warme betrokkenheid en adequate zorg en advies verlening!
Zeer aan te bevelen!

01-07-2017

Leeftijdscategorie: 31-40 jaar

Anja is een hele lieve dame die met alles rekening houd, goed communiceerd en alles openlijk bespreekt. Ik heb geen enkele klachten over Anja en hoe onze scheiding verlopen is. Zou haar zo weer contacten mocht ik haar weer eens nodig zou hebben maar ga daar voorlopig niet vanuit!!

Klant uit: Utrecht

30-06-2017

Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Vind het prima gegaan allemaal vind de prijs die betaald word vrij hoog voor wat er uiteindelijk gedaan word
Zeker Als exen goed met elkaar omgaan is het vrij makkelijk om alles goed te leiden en af te spreeken

04-06-2017
9,8

Leeftijdscategorie: 31-40 jaar

Super ervaring. En heeft alles professioneel en objectief gedaan en snel gehandeld.

Klant uit: Houten

14-04-2017

Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Klant uit: Utrecht

13-04-2017
6,9

18-03-2017

Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Anja is deskundig en vakkundig. Zij neemt de tijd om alles zo duidelijk mogelijk uit te leggen. Het gaat soms ten koste van haar eigen tijd. Maar tijd speelt geen rol. Zij neemt alle tijd om ons de zaken rondom de echtscheiding zo goed mogelijk uit te leggen. Ik waardeer haar vakwerk enorm .
Anja ga zo door. Groetjes Saheeda

Klant uit: Maarssen

17-03-2017
9,7

Leeftijdscategorie: 31-40 jaar

Prettige dame die weet waar ze het over heeft, en die ook alles netjes tot in detail regeld

Klant uit: maarssen

17-03-2017

Leeftijdscategorie: 31-40 jaar

ze heeft het super gedaan
alles was binnen 8 wkn geregeld en gaat volgende week naar de rechter
ze kies geen partij
maar het gaat haar juis om de kinderen als die in het spel zin
ik ben super tevreden hoe het gegaan is met anja en ernst
super bedankt!!!

16-03-2017

Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Ik heb een hele goede begeleiding op een professionele manier gekregen.
Ze was er altijd voor me. En verstand van zaken hebben ze zeker. Al met al ben ik netjes en eerlijk behandeld. Bedankt firos Rostamkhan.