Beoordelingen Zorgeloosch Scheiden | Chris van Diest | Haarlem e.o.

• Snelheid van opvolging na het verzoek tot contact 9,2
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de financiële afspraken zijn gemaakt 9,2
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken in het ouderschapsplan zijn gemaakt 9,1
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken met betrekking tot de nieuwe woonsituatie zijn gemaakt 8,9
  • Kwaliteit van de gesprekken 9,2

Klant uit: Alkmaar

14-12-2017
9,9

Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Chris heeft ons uitstekend geholpen. Alle rust en alle begrip. Prettig persoon om mee te praten.

Klant uit: haarlem

06-12-2017
8,1

Klant uit: Aerdenhout

05-12-2017

Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Chris (maar ook Elles) is een zeer vriendelijk persoon die ons kundig door de scheiding heengetrokken heeft. Dankzij hem viel het me allemaal reuze mee.

Klant uit: Haarlem

04-12-2017

Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Prettige omgang naar ons beide
Empathisch en goed gericht op onze specifieke situatie.
Absoluut aan te raden om een situatie werkbaar te houden.

Klant uit: Haarlem

18-11-2017

Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Ik wil je bedanken voor jouw begeleiding en ons fijne contact en jouw geduld met mijn vragen en kritische opmerkingen. Je hebt dit ingewikkelde proces inzichtelijk gemaakt en ons er doorheen geleid. Dat we ’s avonds terecht konden scheelde een hoop stress. Fijn dat we altijd nog met vragen terecht kunnen.

Klant uit: Leiden

16-10-2017

Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Ik kan niet anders dan 10-en geven. De professionaliteit, kennis van zaken, het meedenken en vooral luisteren wat onze wensen waren. Dankzij Chris en de financieel adviseur Renée kan ik in mijn droomhuisje wonen en is de scheiding vlot verlopen. Ik had me echt geen raad geweten zonder hen. Ik ben oprecht dankbaar en ontzettend blij dat ik voor Zorgeloosch heb gekozen. Toppers zijn het!

Klant uit: Rijswijk

18-09-2017

Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Het was prettig samenwerken met Chris, die mij en mijn partner een hoop zorgen uit handen nam. Ook de samenwerking met financiele man, Rene, heeft mij vertrouwen gegeven voor de toekomst.

Klant uit: Rijswijk

18-09-2017

Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Ik vond de gesprekken prettig, en gaf veel vertrouwen.