Beoordelingen Zorgeloosch Scheiden | Chris van Diest | Haarlem e.o.

• Snelheid van opvolging na het verzoek tot contact 9,2
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de financiële afspraken zijn gemaakt 9,2
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken in het ouderschapsplan zijn gemaakt 9,2
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken met betrekking tot de nieuwe woonsituatie zijn gemaakt 9,0
  • Kwaliteit van de gesprekken 9,3
  • Oplossingsgerichtheid 9,4

Klant uit: Leiden

16-10-2017

Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Ik kan niet anders dan 10-en geven. De professionaliteit, kennis van zaken, het meedenken en vooral luisteren wat onze wensen waren. Dankzij Chris en de financieel adviseur Renée kan ik in mijn droomhuisje wonen en is de scheiding vlot verlopen. Ik had me echt geen raad geweten zonder hen. Ik ben oprecht dankbaar en ontzettend blij dat ik voor Zorgeloosch heb gekozen. Toppers zijn het!

Klant uit: Rijswijk

18-09-2017

Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Het was prettig samenwerken met Chris, die mij en mijn partner een hoop zorgen uit handen nam. Ook de samenwerking met financiele man, Rene, heeft mij vertrouwen gegeven voor de toekomst.

Klant uit: Rijswijk

18-09-2017

Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Ik vond de gesprekken prettig, en gaf veel vertrouwen.

Klant uit: Muiden

05-09-2017
9,8

Leeftijdscategorie: 31-40 jaar

Ondanks de nare situatie was dit een fijne ervaring. Bedankt.

Klant uit: Muiden

05-09-2017

Leeftijdscategorie: 31-40 jaar

Het is mij prima bevallen hoe het proces is verlopen.

Klant uit: Haarlem

02-09-2017

Leeftijdscategorie: 31-40 jaar

Ik ben zeer tevreden over de begeleiding en expertise. Het tijdspad wordt volledig aangepast naar de wens van de klant.

Klant uit: Heerhugowaard

28-08-2017

Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

We zijn zeer tevreden over de afhandeling van onze scheiding.Goede begeleiding,alle mogelijkheden werden bekeken,duidelijke communicatie en fijne gesprekken.

Klant uit: Heemskerk

01-08-2017
7,7

Leeftijdscategorie: 31-40 jaar

Ik ben erg blij geweest met de steun en expertise van Chris. Zonder hem waren wij hier niet goed uitgekomen.

Echter is mede door de vakantieperiode een ruis op te lijn gekomen betreft het voortgangsproces waardoor ik mijn cijfer soms iets lager heb moeten schalen. Maar nooit lager dan en 7 dus nog steeds goed ;-)

Klant uit: Sassenheim

25-07-2017

Leeftijdscategorie: 31-40 jaar

Erg prettig dat Chris onze scheiding heeft geregeld.
Super veel uit handen genomen en dingen helder uitgelegd zodat wij snel door de procedure konden gaan! Super bedankt daarvoor!

Klant uit: Lelystad

30-04-2017

Leeftijdscategorie: 31-40 jaar

Ik heb de bemiddeling als zeer prettig ervaren. De duidelijkheid en rust die geboden wordt geeft inderdaad een zorgeloos gevoel in een hectische tijd