Beoordelingen Zorgeloosch Scheiden | Chris van Diest | Haarlem e.o.

• Snelheid van opvolging na het verzoek tot contact 9,2
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de financiële afspraken zijn gemaakt 9,2
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken in het ouderschapsplan zijn gemaakt 9,2
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken met betrekking tot de nieuwe woonsituatie zijn gemaakt 9,0
  • Kwaliteit van de gesprekken 9,3

Klant uit: Heemskerk

01-08-2017
7,7

Leeftijdscategorie: 31-40 jaar

Ik ben erg blij geweest met de steun en expertise van Chris. Zonder hem waren wij hier niet goed uitgekomen.

Echter is mede door de vakantieperiode een ruis op te lijn gekomen betreft het voortgangsproces waardoor ik mijn cijfer soms iets lager heb moeten schalen. Maar nooit lager dan en 7 dus nog steeds goed ;-)

Klant uit: Sassenheim

25-07-2017

Leeftijdscategorie: 31-40 jaar

Erg prettig dat Chris onze scheiding heeft geregeld.
Super veel uit handen genomen en dingen helder uitgelegd zodat wij snel door de procedure konden gaan! Super bedankt daarvoor!

Klant uit: Lelystad

30-04-2017

Leeftijdscategorie: 31-40 jaar

Ik heb de bemiddeling als zeer prettig ervaren. De duidelijkheid en rust die geboden wordt geeft inderdaad een zorgeloos gevoel in een hectische tijd

Klant uit: Haarlem

11-04-2017

Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Als onderdeel van Zorgeloosch wordt vooral deze naam eer aangedaan!!!
Alles prima geregeld zonder meer zorgen dan er al zijn in deze fase van een mensenleven

Klant uit: Heerhugowaard

01-04-2017

Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Het hele proces is echt ontzorgend. En als je dan beiden zelf ook meewerkt gaat het supersnel. Blij dat ik bij deze mensen terecht gekomen ben.

Klant uit: Zoetermeer

03-03-2017
9,6

Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Klant uit: zoetermeer

02-03-2017

Leeftijdscategorie: 31-40 jaar

ik heb de mediation als prettig ervaren in een onprettige periode.
een luistert oor en deskundigheid was erg aanwezig.

Klant uit: alphen aan den rijn

10-02-2017

Leeftijdscategorie: 25-30 jaar

Klant uit: Noordwijk

16-01-2017

Leeftijdscategorie: 31-40 jaar

Zeer prettig om met Chris van Diest rond de tafel te zitten. Legt alles zeer goed uit en houd rust aan tafel voor beide partijen!! We hebben veel aan de informatie gehad die Chris met ons besproken heeft. We hebben dit traject met een gerust gevoel afgelegd.

Klant uit: Voorhout

26-11-2016

Leeftijdscategorie: 61-70 jaar

Ik vind Chris een heel prettig en vriendelijk mens die in alle gevallen zijn kalmte goed bewaard, en mensen met respect behandelt en je een goed gevoel geeft!!ik geef hem overal een 9 maar dat mag van mij ook een 10 zijn! Zeer tevreden.