Beoordelingen Zorgeloosch Scheiden | Chris van Diest | Haarlem e.o.

• Snelheid van opvolging na het verzoek tot contact 9,2
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de financiële afspraken zijn gemaakt 9,1
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken in het ouderschapsplan zijn gemaakt 9,1
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken met betrekking tot de nieuwe woonsituatie zijn gemaakt 8,9
  • Kwaliteit van de gesprekken 9,2

Klant uit: Heerhugowaard

18-06-2018
9,5

Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Zeer netjes , prettig geholpen.
Chris, ik had je best een 10 willen geven, maar je bent te hard aan het werk. Probeer ook je rust te vinden. Maar, ik ben heel bij met je want je hebt goed geholpen. Dank je wel, en nogmaal, dek aan je zelf

Klant uit: Heerhugowaard

15-06-2018
9,7

Gedreven en betrokken. Reageert altijd en snel. Zelfs om 23:00 uur

Klant uit: Velserbroek

06-06-2018

Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Ik heb Chris ervaren als een zeer professionele mediator die ten allen tijden in het midden bleef staan. Emoties mochten er zijn en er werd op tijd ingegrepen om het niet te laten escaleren. Fijn dat we met jouw hulp niet lijnrecht tegenover elkaar zijn komen te staan en dat we het belang van onze dochter hierin bleven zien. Ook fijn dat je op tijd extra gas kon geven toen het nodig was om de hypotheek rond te krijgen! Bedankt Chris!

Klant uit: Alkmaar

10-05-2018

Leeftijdscategorie: 31-40 jaar

We hebben Chris als een zeer kundige scheidingsbemiddelaar ervaren. De vastlegging en informatie voorziening is top. De wisselwerking tussen Chris en de juridische afdeling is erg prettig.
Daarnaast zijn we erg blij met de top woonsituatie na de scheiding. Een puntje van aandacht zijn de lange gesprekken, al hadden we hier zelf wellicht ook debet aan. Toch mag Chris hier nog iets meer richting aan geven. Al met al erg tevreden.

Klant uit: Haarlem

27-03-2018
9,5

Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Heel fijn om met Chris afspraken te maken en die komt hij ook gegarandeerd na, tevens heeft hij veel vakkennis en weet op elke vraag een passend antwoord te geven.

Klant uit: Haarlem

23-03-2018

Klant uit: Castricum

13-03-2018

Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Tsja beste lezer, scheiden is gewoon niet leuk. Dus hoe heb ik dat ervaren? Nou niet leuk uiteraard.
Gesprekken gingen erg moeizaam, maar dat lag niet aan Chris.
Ik vond dat Chris ons geregeld naar de kern trok en dat zijn de kinderen. Ook bewaakte Chris dat we niet met rare constructies verder gingen, maar terug naar de basis en wat werkbaar is. Omdat ik graag wilde scheiden was ik wel bereid tot allerlei rare constructies welke misschien niet handig zijn voor mijzelf in de toekomst. Het voelt nog steeds heftig, kijk er misschien later weer anders tegenaan. Mijn ex en ik hadden dit niet zonder begeleiding gekund.

Klant uit: Harrlem

09-03-2018
7,3

Klant uit: Ijmuiden

26-02-2018

Leeftijdscategorie: 31-40 jaar

Ik ben zeer tevreden over Chris. Hij bekijkt beide kanten objectief en houdt rekening met gevoelens en emoties. Ook is het proces zeer snel verlopen dankzij duidelijke opdrachten en overzichtelijkheid van de site. Top! Dank je wel...

Klant uit: Ijmuiden

20-02-2018

Leeftijdscategorie: 31-40 jaar

Thanks Chris voor alle hulp! Zo fijn dat alle zorgen die bij een scheiding komen kijken jij een groot deel uit handen hebt genomen.