Beoordelingen Zorgeloosch Scheiden | Emmely Plas | Eindhoven e.o.

• Snelheid van opvolging na het verzoek tot contact 9,2
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de financiële afspraken zijn gemaakt 9,2
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken in het ouderschapsplan zijn gemaakt 9,1
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken met betrekking tot de nieuwe woonsituatie zijn gemaakt 9,0
  • Kwaliteit van de gesprekken 9,0

Leeftijdscategorie: 31-40 jaar

Klant uit: Helmond

02-02-2016

Leeftijdscategorie: 31-40 jaar

De enige opmerking die ik nog kan maken is dat een 10 ipv een 9 op sommige punten ook wel van toepassing was geweest. Eigenlijk is er niets op aan te merken.

Klant uit: Geldrop

01-02-2016
9,6

Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Emmely Plas heeft ons door een moeilijk scheidingsproces heen geholpen op een zeer betrokken en zorgvuldige manier. Ik heb de gesprekken, ondanks de inhoud, als zeer prettig ervaren en kan Emmely bij iedereen aanbevelen.

Klant uit: Helmond

26-01-2016

Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Erg prettig in omgang. Duidelijk en begripvol. Vooral de manier waarop ze kind in het proces betrok

Klant uit: Helden

19-08-2015

Leeftijdscategorie: 25-30 jaar

Klant uit: Deurne

Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Ik ben zeer tevreden over Emmely Plas. Als we haar eerder als mediator gehad hadden waren we misschien wel niet gescheiden. Ze zegt de juiste dingen op het juiste moment en durft de dingen te benoemen zoals ze zijn, op een professionele manier. Ze houdt zich keurig aan de afspraken en is zeer helder in haar uitleg. Ze heeft verstand van zaken en ze is niet te beroerd om een stap extra te zetten. Alleen maar lof.

Klant uit: 5741KR Beek en Donk

9,7

Leeftijdscategorie: 61-70 jaar

Klant uit: Venray

Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Mijn ervaring met 2Divorce met bemiddelaar Emmely Plas was super. Bij escalaties pakte ze het uitstekend op en paste ook wel eens ff een pauze in. Kortom ze heeft het uitstekend gedaan.

Klant uit: Waalre

Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Emmely heeft onze scheiding goed afgehandeld.
Ik heb ook steeds het gevoel gehad met een 'echt persoon te praten, niet iemand die maar een standaardlijstje afhandeld.
Dacht ook mee, en gaf tips.
Zag ook/voelde goed aan als een van ons twee het emotioneel even wat moeilijker had. Daar speelde ze dan goed op in.
Legde de onderhandeling even stil en vroeg dan oprecht naar hoe het ging.