Beoordelingen Zorgeloosch Scheiden | Henny Bos | Drenthe e.o.

• Snelheid van opvolging na het verzoek tot contact 9,0
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de financiële afspraken zijn gemaakt 8,8
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken in het ouderschapsplan zijn gemaakt 8,9
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken met betrekking tot de nieuwe woonsituatie zijn gemaakt 8,6
  • Kwaliteit van de gesprekken 9,0
  • Oplossingsgerichtheid 8,9

Klant uit: Almere

16-05-2017

Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Ik heb de beoordeling met zorg ingevuld en kan niet anders melden dan dat ik niets minder dan een 10 heb kunnen geven.
Mijn scheidingsproces was zeer complex vamwege de zakelijke- maar ook emotionele aard. We hebben Henny gekozen uit meerdere 'aanbieders' maar de eerste indruk was prima en dat bleek ook tijdens het zeer lastige proces de beste keuze. Een van de zeer prettige eigenschappen van Henny is dat hij eerlijk, kundig en onpartijdig is.
Soms vroeg ik iets dat misschien te veel in het voordeel is van mijn ex-partner en soms, onbedoeld, in het voordeel van mijzelf was. Juist omdat zijn onpartijdigheid zo overduidelijk is, was het voor mij een geruststelling dat ik hem echt kon vertrouwen. Ik wilde mijn ex goed verzorgd op pad helpen en daar redelijke grenzen aan verbinden zonder dat het overdreven wordt. Henny was voor mij een echt open boek die telkens in samenspraak met mij en mijn ex die redelijkheid kon begeleiden.
Henny heeft mij werkelijk veel rust geboden in de beslissingen: ik kon hem vertrouwen.
Scheiden is soms erg verwarrend door de afwisselende stemmingen van boosheid en medeleiden waardoor je soms niet objectief kan beslissen. Die objectiviteit is zo belangrijk omdat je dan, achteraf, geen spijt krijgt van het feit dat je je ex te veel of, erger, te kort gedaan hebt.
Dank je wel Henny! We waren niet makkelijk denk ik, nu kunnen we verder... zonder spijt, zonder twijfel!

Klant uit: emmen

16-11-2016

27-10-2016

Klant uit: De wijk

Klant uit: Emmen

8,1

Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Snelle afhandeling. Bereikbaarheid telefonisch zou beter kunnen.

01-06-2016

Leeftijdscategorie: 31-40 jaar

Henny is een vriendelijke man die heel gericht naar beide partijen luistert. Is erg objectief hierin en trekt geen partij.

Klant uit: Oosterwolde

29-05-2016
7,6

Klant uit: Beetsterzwaag

28-05-2016

Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Prettige en rustige periode om alles te regelen.
Gedachten van Henny zaten op dezelfde golflengte als onze insteek.

Klant uit: Groningen

26-05-2016

Leeftijdscategorie: 31-40 jaar

Het is me enorm meegevallen.
Daarnaast had ik nooit verwacht dat mijn ex de hypotheek kon overnemen.
Wel fijn voor haar en de kinderen.