Beoordelingen Zorgeloosch Scheiden | Henny Bos | Drenthe e.o.

• Snelheid van opvolging na het verzoek tot contact 9,0
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de financiële afspraken zijn gemaakt 8,9
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken in het ouderschapsplan zijn gemaakt 9,0
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken met betrekking tot de nieuwe woonsituatie zijn gemaakt 8,8
  • Kwaliteit van de gesprekken 9,0

Klant uit: Oosterwolde

02-07-2018
9,6

Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Henny bos,is een heel leuke en aardige man,werkt goed en heb geen aanmerkingen aan hem ik zo hem aan iedereeen die gaat scheiden hem heel graag aanbevelen.

Klant uit: Smilde

01-07-2018

Leeftijdscategorie: 61-70 jaar

We hebben een zeer goede ervaring en bevelen een ieder die via hun wil scheiden van harte aan zeer correcte behandeling en afhandeling wij hadden heel weinig te verdelen en waren in 4 weken klaar een SUPER team is dit lieve groet Rinnie de Jong Smilde

Klant uit: Assen

23-06-2018
9,9

Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

er werd een mate van zekerheid en duidelijkheid geboden in tijden van enorme verandering en onzekerheid. Dat maakt het proces een stuk aangenamer, voor zover dat al mogelijk is. Ik heb er persoonlijk veel baat bij (gehad).

Klant uit: Dordrecht

24-04-2018

Leeftijdscategorie: 31-40 jaar

In iets meer dan een maand álles geregeld!!
Met respect voor emoties, verstand van zaken, objectief, korte lijnen & vlotte reacties, handige tips & goed advies. En dat alles voor een vooraf vaststaand bedrag. Sneller, prettiger & financiëel aantrekkelijker vind je dit volgens mij nergens anders. Zorgeloosch hartelijk dank voor jullie ondersteuning in zo'n heftige tijd!!

Klant uit: Lutten

23-04-2018
9,9

Leeftijdscategorie: 31-40 jaar

De scheiding snel, adequaat en zeer professioneel afgehandeld. Heeft voor mij het intensieve proces van scheiden gemakkelijker gemaakt dat er iemand met veel verstand van zaken onze beider belangen goed behartigde. Zeer onpartijdig. Vond ik ook erg prettig.

Klant uit: Hoogeveen

11-04-2018
7,4

Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Mooie, snelle, afhandeling van zaken.

Klant uit: Hoogeveen

08-04-2018

Snel en accuraat.

Klant uit: Bakhuizen

04-04-2018

Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Ik ben erg blij met zoals mijn scheiding is geregeld! Duidelijk, snel, gemakkelijk, en toegangelijk!

Klant uit: Bakhuizen

04-04-2018

Klant uit: Drachten

22-03-2018

Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Dhr H Bos is op een positieve manier betrokken, je voelt je gehoord en gezien...dhr denkt mee en geeft duidelijke aan wat je kan verwachten...wat in de praktijk ook zo is verlopen.
Een snelle vlotte verwerking en afhandeling op een correcte manier.
Het is fijn.... ondanks deze situatie...dat je het in vertrouwde handen kan geven en dat alles voor zoverre mogelijk geregeld worden diirceen betrokken en vakkundig iemand.
Ik hoop voor echtparen dat niemand een beroep hoeft te doen op een mediator...maar mocht je toch in zo'n situatie komen en een mediator nodig hebben dan raad ik dhr H Bos zeker aan!