Beoordelingen Zorgeloosch Scheiden | Nancy van Stokkum | Breda e.o.

• Snelheid van opvolging na het verzoek tot contact 9,2
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de financiële afspraken zijn gemaakt 9,2
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken in het ouderschapsplan zijn gemaakt 9,3
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken met betrekking tot de nieuwe woonsituatie zijn gemaakt 9,0
  • Kwaliteit van de gesprekken 9,3
  • Oplossingsgerichtheid 9,2

Klant uit: Etten-Leur

05-03-2016

Leeftijdscategorie: 31-40 jaar

Ondank dat het een lang traject geworden is, wat zeker niet aan Nancy gelegen heeft, alleen maar lof voor de manier waarop Nancy onze zaak heeft aangepakt. Ze behield de rust waar wij er aanvankelijk niet leken uit te komen en deed niet moeilijk over de talloze gesprekken die volgden. Dat siert haar. Met advocaten in plaats van bemiddeling was dit een heel ander verhaal geworden, zeker met betrekking tot onze kinderen, hun belangen heeft ze (terecht) steeds voorop gesteld heeft. @Nancy; ik moet je van Sergio de groeten doen. Je bent echt een topwijf! We houden contact.

Klant uit: Heemskerk

03-03-2016
8,1

Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Ik ben zeer tevreden over hoe de begeleiding/bemiddeling is verlopen tijdens de scheiding. Er was regelmatig contact en die was persoonlijk, voelde me geen nummer. Nancy was altijd te bereiken en anders nam ze zelf weer contact op. TOP !!

Klant uit: anoniem

03-03-2016
9,8

Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Scheiden..... er komt zoveel op je af, hoe doe je dat? Daar is Nancy de expert in. Zij is heel erg ter zake kundig en weet de juiste toon te vinden om lastige zaken bespreekbaar te maken. Naast dat de begeleiding natuurlijk geld kost hebben haar tips ook geld opgeleverd. Wij zijn echt heel erg blij dat wij Nancy via google vonden en dat zij ons hele traject begeleid heeft wat mede daardoor heel soepel verlopen is. Ook heel prettig dat zij gewoon bereikbaar was op de momenten dat wij met brandende vragen zaten. Al met al, een echte aanrader!!

Klant uit: Tilburg

07-07-2015
9,5

Leeftijdscategorie: 31-40 jaar

Een gesprek gehad met 3 verschillende bemiddelaars, maar met Nancy was er meteen een "klik" en "vertrouwensband". Van het begin tot het eind een positief gevoel gehad over de gang van zaken. Afspraken die zijn nagekomen en het meedenken om tot oplossingen te komen. In mijn ogen is er geen betere bemiddelaar

Klant uit: tilburg

07-07-2015

Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Ze heeft de ellendige tijd draaglijk weten te maken.

Klant uit: Tilburg

09-05-2015

Leeftijdscategorie: 31-40 jaar

Wij hebben een zeer prettige ervaring gehad met Nancy. Doordat zij ons heeft geholpen om alle zaken duidelijk en helder op papier te zetten is ons scheidings procecedure vlot en goed verlopen.
Voor ons was het erg prettig dat de afspraken bij ons thuis konden plaats vinden op een tijdstip dat voor ons allemaal schikte.
Nancy is zeer prettig in de omgang en kundig in haar werk.

Klant uit: Breda

06-05-2015
9,7

Positieve ervaring:
Nancy heeft ons en de kinderen uitstekend geholpen in de afwikkeling van onze scheiding. Naast kundigheid had Nancy vooral oog voor de emoties van onze twee dochters. Mede hierdoor hebben zij zich prima door het proces geslagen en is er een goede regeling voor hen tot stand gekomen. Scheiden blijft lastig en vervelend, maar door de inzet van Nancy is dit fantastisch begeleid en hebben we een nieuwe start kunnen maken zonder gedoe. Nogmaals bedank hiervoor. Je verdient een dikke pluim.

Klant uit: gorichem

06-05-2015

Positieve ervaring:
Een lieve begripvolle vrouw die weet waar ze over praat en zeer neutraal met de emotie omgaat van haar cliënten een toppertje