Beoordelingen Zonnis

• Vakkundigheid installateurs 9,3
  • Kwaliteit product 9,3

Janneke uit: Tilburg

06-12-2018

ik kan er echt niets anders van maken dan een 10. Ik ben heel erg tevreden, voor de tweede keer zijn ze nu komen plaatsen en weer erg goed. Drie jaar geleden ongeveer was de eerste keer en nu hebben we super mooie panelen weer. Het is afgezaagd maar laat die zon maar komen hoor!

Jan uit: Hendrik Ido Ambacht

30-10-2018
9,6

Van het eerste contact alle nodige informatie gekregen. Tijdens het gehele proces continu op de hoogte gehouden van de stappen. De montage vond in goed overleg plaats op de afgesproken momenten.

De gehele administratie met de belastingdienst wordt je uit handen genomen en behalve het doorsturen van de brieven van de belastingdienst heb je nergens omkijken naar.

Op dit moment na 4 maanden bijna 50% van ons jaarverbruik gecompenseerd.

Gerrit uit: Wassink

19-10-2018
7,8

materiaal uitstekend. Bij monteren zonnepanelen kende de monteur het type omvormer niet. Ook heeft de omvormer ongemerkt 2-3 maanden uit gestaan en werd er geen stroom opgewekt. Dit werd niet ontdekt helaas. Omvormers moeten slim zijn, net als de meters.
de service in dit opzicht kan verbeterd. Verder zijn we heel erg tevreden. De panelen doen wat beloofd is.

Regine uit: Dongen

08-10-2018

Prima geholpen, alles werkt naar behoren. Mooi product goede kwaliteit en prettige en vakkundige mensen .

Hanneke uit: Angeren

06-10-2018

Goeie ervaring, fijn contact, en afhandeling

jellie uit: vijlen

27-09-2018
9,8

Monica uit: Ede

26-09-2018

Wij hebben voor de tweede keer een installatie laten leggen door Zonnis. En ook dit keer meer dan tevreden. Het contact loopt soepel, ze denken mee, hebben zelfs met de verhuizing meegeholpen. Op het dak van ons nieuwe huis liggen nu 20 hoog rendement panelen van de nieuwste soort. Ik zeg JA tegen Zonnis, voor de tweede keer!

Piet uit: Andel

26-09-2018

Super mooi bedrijf , klantvriendelijk.leuke jong om op je dak te hebben๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Ardi en Hans uit: Spijkenisse

01-11-2017

Onze ervaringen met Zonnis zijn prima. Installatie verliep vlot en vakkundig. Nu hopen dat de zon regelmatig schijnt.

Ester uit: Rotterdam

19-10-2017

Prima service, goede communicatie, de montage is keurig gedaan, vriendelijke monteurs