Beoordelingen Zonnis

• Vakkundigheid installateurs 9,3
  • Kwaliteit product 9,1

Ardi en Hans uit: Spijkenisse

01-11-2017

Onze ervaringen met Zonnis zijn prima. Installatie verliep vlot en vakkundig. Nu hopen dat de zon regelmatig schijnt.

Ester uit: Rotterdam

19-10-2017

Prima service, goede communicatie, de montage is keurig gedaan, vriendelijke monteurs

Hans uit: Spijkenisse

04-10-2017

Ervaring is in zijn totaal goed. Heb net via de Solar Edge app (PC) even wat data opgevraagd. Ik heb gezien dat enkele panelen een paneel mismatch aangeeft.
Betekenis hiervan is mij nog niet bekent.

Dik uit: Nieuw Beijerland

03-10-2017

prettige vlotte werkwijze en goed bereikbaar bij vragen.

Ria en Wouter uit: Waalwijk

10-07-2017

We waren al wat langer op zoek naar zonnepanelen en daar was Zonnig. Een keurige verkoper langs de de deur. Vanaf het eerste gesprek tot het plaatsen van de zonnepanelen verliepen super. Alles word keurig uitgelegd van het begin tot de btw teruggave aan toe alles keurig verzorgd door Zonnis. De instalatie was in 1 dag gebeurd alleen maar kundig personeel. Zonnig jullie mogen trots zijn op jullie medewerkers super. Wij kunnen iedereen aanraden om voor Zonnis te kiezen en niet te vergeten ze geven 25 jaar garantie tegen de nieuwprijs . Onze panelen doen al goed zijn best laat de zon maar schijnen . Wouter en Ria Rijken uit Waalwijk

Ad uit: Zoetermeer

21-09-2016

Ik ben normaal niet zo van de hoge beoordelingen maar dit was toch wel van de beste kwaliteit! Maar wat het leukste is, die mensen doen het met hart en ziel. Geen vraag teveel, altijd staan ze klaar, ook voor mijn vrouw toen ze slecht lag. Nee jongens en meisjes van Zonnis, top werk! Reuze bedankt Adje

Mart uit: Maassluis

26-07-2016

Wij zijn erg tevreden. De panelen zijn zorgvuldig en heel netjes op het dak gelegd. Er wordt op een prettige manier contact gehouden wat het ook nog eens persoonlijk maakt. Top!

Marc uit: Maarssen

23-07-2016

Prima bedrijf; uiteindelijke plaatsing van de panelen week af van het advies maar kwam in de praktijk beter uit. Goed contact vooraf als achteraf.

jurgen uit: waalwijk

06-07-2016

Arnold uit: Tilburg

25-06-2016

Goede kwaliteit van panelen en omvormer. Zeer kundige installateurs. Tijdens indtallatie goed overleg en alles keurig opgeruimd. Tijdens intake gesprek goede uitleg gegeven, maar niet helemaal in de praktijk gebracht. Wij bevelen iedereen aan om over te stappen op zonnepanelen en als U de setup van Zonnis begrijpt dan zeker via hun. Goede communicatie voor het verdere traject wat ons tot een goede afwikkeling zal brengen.