Beoordelingen Zonnis

• Vakkundigheid installateurs 9,3
  • Kwaliteit product 9,3

Folkert uit: Woerden

14-02-2019

OP vrijdag 15 januari een adviseur van Zonnis op bezoek. Op donderdag 17 januari is de installatie al opgeleverd. Alles goed en perfect door de monteurs geïnstalleerd. Op het zelfde moment zag ik mijn meter al teruglopen. Ook het papier werk m.b.t. de BTW terugvraag wordt helemaal door Zonnis geregeld. De enige vraag die ik mezelf stel is waarom ik het nu pas heb laten doen.

Danny uit: Den Bosch

29-01-2019

Zeer vriendelijke mensen en geven een eerlijk advies ook als iets niet kan.
Neem de tijd voor je en regelen alles tot in de puntjes.
Komen hun afspraken na en niets is te veel als je wat aan hun vraagt.
Ik durf met een gerust hart dit bedrijf iedereen aan te raden.

Audrey uit: Bleiswijk

28-01-2019

Altijd bereikbaar altijd vriendelijk

Klaas uit: Dordrecht

04-01-2019

Eerste gesprek was plezierig en duidelijk
De installatie ging goed
De begeleiding is ook prima

Brenda uit: Maassluis

03-01-2019

De installateurs hebben heel goed werk verricht. Daar zijn we zeer tevreden over. Communicatie zou nog iets beter kunnen. Bijvoorbeeld net zoals de betaling van de reclamevergoeding.

Janneke uit: Tilburg

06-12-2018

ik kan er echt niets anders van maken dan een 10. Ik ben heel erg tevreden, voor de tweede keer zijn ze nu komen plaatsen en weer erg goed. Drie jaar geleden ongeveer was de eerste keer en nu hebben we super mooie panelen weer. Het is afgezaagd maar laat die zon maar komen hoor!

Jan uit: Hendrik Ido Ambacht

30-10-2018
9,6

Van het eerste contact alle nodige informatie gekregen. Tijdens het gehele proces continu op de hoogte gehouden van de stappen. De montage vond in goed overleg plaats op de afgesproken momenten.

De gehele administratie met de belastingdienst wordt je uit handen genomen en behalve het doorsturen van de brieven van de belastingdienst heb je nergens omkijken naar.

Op dit moment na 4 maanden bijna 50% van ons jaarverbruik gecompenseerd.

Gerrit uit: Wassink

19-10-2018
7,8

materiaal uitstekend. Bij monteren zonnepanelen kende de monteur het type omvormer niet. Ook heeft de omvormer ongemerkt 2-3 maanden uit gestaan en werd er geen stroom opgewekt. Dit werd niet ontdekt helaas. Omvormers moeten slim zijn, net als de meters.
de service in dit opzicht kan verbeterd. Verder zijn we heel erg tevreden. De panelen doen wat beloofd is.

Regine uit: Dongen

08-10-2018

Prima geholpen, alles werkt naar behoren. Mooi product goede kwaliteit en prettige en vakkundige mensen .

Hanneke uit: Angeren

06-10-2018

Goeie ervaring, fijn contact, en afhandeling