Beoordelingen Zonneplan

• Klantvriendelijkheid & communicatie 9,2
  • Prijs / kwaliteitverhouding 8,9

Henk uit: Utrecht

22-02-2018

Deze firma bleek voor mij een verademing. Alles is perfect, duidelijk en snel geregeld t/m de BTW teruggaaf aan toe. Ik heb de panelen sinds oktober 2017; het is dus te vroeg om een oordeel over de betrouwbaarheid cq levensduur van de panelen te geven.

Albertina uit: Zwanenburg

20-02-2018

Alles is netjes aangelegd en doet het prima ruime informatie, ook tel contact van Zonneplan om aan mij te vragen of alle naar wens is. Vakmanschap.

freddy uit: wergea

19-02-2018

alles is prima gegaan.

johan uit: Volendam

18-02-2018

mijn ervaring met Zonneplan is zeer positief te noemen zowel in het voortraject (alle vragen die ik had werden gelijk beantwoord zowel telefonisch als per mail)als in het natraject . eventuele vragen die ik nog had over de btw-terruggaaf werden gelijk beantwoord alsmede de gehele begeleiding daarin,de installatie werd zeer professioneel gedaan en uitgelegd en alles werd netjes afgewerkt en schoon opgeleverd , keurig , ben zeer te spreken over de gang van zaken

Bart uit: Oss

9,8

Duidelijke uitleg over de zonnepanelen en hun plaatsing. Snelle reaktie op ontstane vragen. Duidelijke uitleg en hulp bij het aanvragen van een duurzaamheidslening voor de zonnepanelen. Na goedkeuring lening een snelle en vakkundige plaatsing door de monteurs.
Snelle en vakkundige afwikkeling van de BTW-teruggave.
Dik tevreden.

J.R.E. uit: Zoutelande

9,6

Vlotte montage, mis alleen een overzicht van de betekenis van de vele aanduidingen op het display van de omvormer.

Peter uit: Altforst

17-02-2018

Netjes te woord gestaan. Duidelijke offerte. Duidelijke brochure. De installateur was vriendelijk en heeft netjes gewerkt. De nazorg: nadat alles is geïnstalleerd kreeg ik een paar dagen later een telefoontje of dat we tevreden waren. Dat er na 3 maanden weer navraag kwam had ik niet zo gauw verwacht, netjes.

Christiaan uit: Wezep

17-02-2018

Goede offerte, nette installatie en alles op tijd. Nu mag alleen de zon nog zijn best doen ;-)

Erik uit: Almelo

16-02-2018

Na veel te hebben vergeleken kwam ik uit bij Zonneplan. Na aanvraag van de vrijblijvende offerte werd ik gebeld en zeer vriendelijk, behulpzaam en geduldig te woord gestaan. Het hele stappenplan doorgelopen en nadat ik het hele plan in de mail had gekregen ben ik akkoord gegaan met 6 panelen. De installatie werd gedaan door Paauwe installaties Wierden. Op alle vragen keurig uitleg gehad, vlotte installatie (sneller dan ik dacht) en toen alles afgerond was, uitleg gehad over de omvormer en functies. Dit was in oktober 2017 en ik verbaasde me wel een beetje dat zelfs in de donkere wintermaanden toch een redelijke opbrengst was. Ik maakte me wel zorgen tijdens de zware storm maar de panelen liggen nog netjes op het dak en niet bij de buren in de tuin. Zeer goede prijs en kwaliteit.

peter uit: almere

16-02-2018