Beoordelingen Zonneplan

20-09-2018

A. uit: Meerssen

20-09-2018
5,0

Vijf weken na aanschaf was de omvormer defect en diende er een nieuwe te worden gemonteerd. Omdat door het defect de zonnepanelen niets opleverde zou er een spoedklus van worden gemaakt. Het betrof naar later bleek een werk voor een half uur.
Het heeft 2 weken geduurd voor de omvormer werd vervangen.
Verder bleek gedurende de diverse gesprekken dat de voorlichting gegeven tijdens de verkoop niet overeen kwam met de werkelijkheid.
Conclusie: aanschaf verliep probleemloos. Afhandeling defect duurde veel te lang.
Ik beveel Zonneplan dan ook om laalstgenoemde reden niet aan. Kijk voor een bedrijf in de regio zodat je klachten snel en effectief kunnen worden afgehandeld.

uit: Haarlo

19-09-2018

Vanaf het begin perfect geholpen, er was twijfel bij ons hoeveel panelen we wouden laten plaatsen. Redelijk wat telefoontjes gepleegd om uiteindelijk tot de juiste beslissing te komen. Ze zijn afgelopen zomer geplaatst en we zijn super tevreden.

Janenko uit: Borger

19-09-2018

Ik ben bijzonder goed door het proces begeleid. Goed voorgelicht. Daarnaast heb ik ook goede ervaringen met de installateurs. Per ongeluk is er een kleine schade ontstaan, maar zonneplan heeft dit heel correct opgepakt en vlot met mij afgehandeld. Ook vond ik het proces van BTW terugvragen goed geregeld. Samengevat ben ik uitermate tevreden en beveel ik Zonneplan bij anderen aan.

Wim uit: Vlaardingen

19-09-2018

Alles is volgens afspraak gedaan ook de afhandeling van de subsidie

dirk uit: Alblasserdam

19-09-2018

zeer dienstverlenende en alerte ondersteuning tot en met de concrete plaatsing van de panelen. Petje af voor dit initiatief!

Martijn uit: Oss

19-09-2018

De communicatie is helder en duidelijk en je vragen worden rustig en uitgebreid beantwoord

Joris uit: Vorden

19-09-2018

Zeer goede service voor en na de installatie.

Ben uit: Huizen

18-09-2018

Zeer duidelijke Offerte bij zonneplan en nemen ze de tijd voor al je vragen ,keurig netjes door installatie bedrijf Drost uit Wezep de panelen geplaatst vriendelijke monteurs.de afhandeling van de BTW was ook snel afgerond.menig bedrijf kan hier nog een voorbeeld aan nemen.

Madeline uit: Borculo

18-09-2018

Goede communicatie met de adviseur, snelle levering.