Beoordelingen Zonneplan

• Klantvriendelijkheid & communicatie 9,1
  • Prijs / kwaliteitverhouding 8,8

H uit: Culemborg

24-11-2017

Goede uitleg en prima begeleiding door het totale proces van begin tot het einde

Steven uit: Sommelsdijk

24-11-2017

Alles was goed en netjes verlopen. Zeer tevreden met de installatie, het gebruik van de panelen en de klantenservice.

Vincent uit: Maastricht

Fred uit: Leeuwarden

23-11-2017

Na de offerte vergeleken te hebben met een paar andere aanbieders dacht ik bij Zonneplan beter af te zijn.
Die verwachting is helemaal uitgekomen, ben erg tevreden over de snelheid waarmee de installatie is geregeld, de afwerking is perfect, netjes afgeschermde bedrading,keurig opgehangen apparatuur en snel geregeld dat we kunnen zien wat er per dag wordt opgewekt.
Verwachting is , dat de geschatte opbrengst over een jaar klopt met de werkelijk opgewekte stroom.

Ben uit: Borne

22-11-2017

Ze hebben ons fantastisch geholpen, zelfs nog beter, dan vooraf besproken.
Alleen maar lof wat betreft de installateur; snel en accuraat.

emiel uit: Linne

9,6

Zonneplan is van begin af aan duidelijk wat wel en niet kon, je kan bij hun ten alle tijden terecht met vragen die je nog eventueel hebt over bepaalde zaken.
Het installeren gaat snel en mijn inziens vakkundig,dus ben tot nu toe zeer tevreden

Leon uit: 6413at Heerlen

Super correct personeel!
Jongens hebben er duidelijk verstand van.
Als je ziet met hoeveel plezier ze werken geeft dat veel vertrouwen.Binnen een mum van tijd hadden ze de stellage tegen de woning opgebouwd en na 2.30 uur konden ze de boel weer opruimen.
De elektricien ,zeer kundig,had inmiddens de omvormer geplaatst en was ook klaar!
Nog een laatste uitleg,wat betreft de omvormer,en klaar was kees, oftewel team Zonneplan !
Petje af .
Vr.gr. L.Douven

Sjaak uit: Almere

22-11-2017

Wij zijn zeer tevreden met de installatie.
Vriendelijke vakmensen.
Goede vakkennis.

Lorenso uit: Deinum

Wim uit: Leeuwarden

21-11-2017

Goede informatie, professionele mensen die het instaleren. Mooie app gekregen om te te kijken hoe de panelen werken. Erg fijn dat er nog contact met je opgenomen wordt om te vragen hoe het bevalt.
Dus kortom super bedrijf waar ik graag zaken mee doe