Beoordelingen Zonneplan

• Klantvriendelijkheid & communicatie 9,2
  • Prijs / kwaliteitverhouding 9,0

Iwan uit: Soest

16-01-2019

Uitstekende ervaring met Zonneplan als bedrijf.
Afspraken zijn duidelijk en worden stipt nagekomen.
Hebben zich positief geprofileerd door vlak voor de installatie mij kosteloos vernieuwde verbeterde panelen aan te bieden. Ook nadat de 1e installatie buiten hun schuld om afgebroken moest worden, zijn er geen extra kosten in rekening gebracht.
Installatie is keurig en netjes gedaan. Ook de app die beschikbaar is om mijn installatie te monitoren doet het prima. Mijn complimenten voor Zonneplan en ik beveel ze ten zeerste aan.

D uit: Dordrecht

16-01-2019

Duidelijke uitleg, aardige medewerkers en snel en vakkundig uitgevoerd.

Huug uit: Maasbracht

9,8

Alles naar tevredenheid verlopen.

Bennie uit: Ruinen

Ad uit: Maasbracht

Prima service!

Huub uit: Winterswijk

13-01-2019
8,2

We hadden een goed contact. Tevens zijn ze perfect aangelegd

May uit: Posterholt

12-01-2019

Ik heb de zonnepanelen nu bijna een jaar en ik ben er blij mee dank zij het advies van Zonneplan. Daarom een pluim voor Zonneplan dat alles naar wens is verlopen. Ook de gehele afwerking van de installatie ben ik dik tevreden over door het Elektrotechnisch bedrijf dat is gevestigd vlak in de buurt, de monteurs zijn en waren zeer klantvriendelijk. Mijn zoon heeft ook voor Zonneplan gekozen en daar zijn ook door het zelfde bedrijf geplaatst en is ook dik tevreden over de afwerking.

Jacco uit: Assen

11-01-2019

Correcte begeleiding van het gehele proces! Van offerte tot btw teruggave!

Frans uit: Didam

11-01-2019
8,2

Top installatie ploeg ! Ondanks het slechte weer toch alles netjes geïnstalleerd!

L.M. uit: Hoensbroek

10-01-2019

Tijdens offerte vermogenbehoefte omtrent opwekking door zonnepanelen ipv het maximale oppervlakte benutten. Vakkundig plaatsen en opleveren. Jammer dat de monteurs niet zo kundig waren in de Nederlandse taal. Verder prima geregeld.