Beoordelingen Zonneplan

• Klantvriendelijkheid & communicatie 9,2
  • Prijs / kwaliteitverhouding 8,9

Ramon uit: Kerkrade

22-04-2018

Van A tot Z word alles voor je geregeld, door Zonneplan. Goeie communicatie en allemaal erg vriendelijk.

Coby uit: Son en Breugel

21-04-2018

Ik ben buitengewoon tevreden,alle vragen die ik had werden snel en naar tevredenheid beantwoord voor de installatie. Het overleg met de uitvoerders over de plaatsing van de omvormer en daarna de uitvoering was werkelijk perfect. Als alleenstaande dame met weinig kennis op dit terrein werd ik heel goed voorgelicht.
De firma regelt de aansluiting en de afwerking goed.
Ik ben een zeer tevreden klant .

Ilse uit: Zelhem

20-04-2018

Na een zoektocht op internet voor zonnepanelen terecht gekomen op de site van Zonneplan, hier onze gegevens achtergelaten en na een paar dagen verder wij telefonisch benaderd. Dit was een zeer prettig gesprek waarin de juiste vragen werden gesteld, gevolgd door een duidelijk uitleg met wat wij mogen verwachten. Vrij snel ontvingen wij de offerte per mail, die zeer compleet was en met een foto van ons huis met daarin getekend de zonnepanelen. Enkele weken later hadden we weer telefonisch contact en daarin de offerte omgezet na een koopovereenkomst, wel met een voorwaarde dat we de kabel van de omvormer na de meterkast zo minimaal mogelijk wilde zien, maar dat dit pas beoordeeld kan worden door de monteurs ter plekke. Enige tijd later was de dag daar dat de zonnepanelen geïnstalleerd zouden gaan worden. Eerst hebben we met de monteur de beste weg van de kabel van zolder na beneden belopen en dit is zo mooi aangebracht dat die nauwelijks zichtbaar is. Daarna zijn ze het dak opgegaan en het raamwerk en daarna de panelen gemonteerd met als resultaat dat we meteen konden genieten van de opbrengst van de zon.
Gisteren wederom benaderd door Zonneplan of we tevreden waren met het gehele traject en de geleverde materialen, ook weer een teken dat ze erg betrokken zijn bij het gehele aankoopproces. We zijn dus zeer tevreden met Zonneplan.

Hans uit: uithoorn

17-04-2018

snel geregeld, wat ze beloofde kwamen ze na.
goede communicatie.

Jan uit: Veghel

17-04-2018
9,6

Ben erg blij met mijn zonnepanelen van ZONNEPLAN.
Het gehele proces is goed en snel verlopen.
Dit dankzij de vriendelijke en deskundige medewerkers.
Enkele probleempjes gehad met de installatie maar deze zijn door zonneplan op een klantvriendelijke wijze snel opgelost.
Ik raad ZONNEPLAN dan ook bij iedereen van harte aan.

J uit: Oss

16-04-2018

Zonneplan is zeer helder in wat het installeren van zonnepanelen inhoud en communiceert daarover transparant en tijdig. Je wordt compleet ontzorgd van offerte tot teruggaaf van BTW. Voor de installatie wordt gebruik gemaakt van zeer deskundige installateurs, die de klant volledig informeren over wat er gaat gebeuren en ze leveren alles opgeruimd op.

Bernd uit: Venlo

15-04-2018

Perfecte service en installatie, niet zelf hoeven te regelen zelf niet met de belastingteruggave.
De zonnepanelen liggen strak op het dak en de binnenafwerking was ook top.

Michelle bedankt ervoor!!!

Groeten Bernd

Hendrik Kikstra uit: Achlum

12-04-2018
1,0

Zonneplan met ervaring???? Nou, nou...De monteurs kwamen met de panelen en ontdekten toen pas dat deze niet op ons dak konden. Wat een blunder. Een bloemetje voor het ongemak, mijn man heeft breekwerk moeten doen om de plastic buis te plaatsen, ( voor niks gedaan dus.) Na 14 dagen een reactie van Zonneplan naar ons adres. Dit verdient ook niet de schoonheidsprijs.

Ingrid uit: Bilthoven

05-04-2018

Nette afhandeling, zowel offerte als extra informatie en antwoorden o vragen via de telefoon; altijd iemand beschikbaar.
Enige minpuntje was dat bij het boren van gaten in vloeren/plafonds er bv een stekkerdoos niet was afgedekt, dat had iets netter gekund.

-- uit: --

04-04-2018

Opbrengst van de panelen komt vrijwel overeen met de in de offerte aangegeven opbrengsten.
Montage panelen en elektrische installatie was geheel naar onze wens en ziet er keurig uit.
Ook het feit dat je geen rompslomp hebt aan de BTW-teruggave is erg prettig.
Zeker aan te bevelen.