Beoordelingen Zonneplan

• Prijs / kwaliteitverhouding 8,8

Yvon uit: Winters

6,8

Super snel en correct
Behandeld op alle fronten.
Vriendelijk mensen montage.

Marinus uit: Zevenaar

20-09-2017

Zo compleet volledig, alles wat van te voren was beloofd en toegezegd is helemaal waargemaakt. Zo hoort het ook natuurlijk maar helaas kom je het niet altijd tegen. Bij zonneplan dus wel. Communicatief ijzersterk.

M uit: Eelde

20-09-2017

Telkens snel, vriendelijk en correct antwoord bij vragen.
De opbrengst van de zonnepanelen voldoet tot nu toe aan onze verwachtingen. Verder zien de panelen er ook mooi (onopvallend) uit.
Heel fijn dat je via een app alles kunt bijhouden (en ook voor hulp hoe die app te installeren en te gebruiken, zelfs wanneer je weinig verstand hiervan hebt).
Ook de hulp voor BTW teruggave was erg goed.
Al met al zijn wij tot nu toe erg tevreden (zonnepanelen sinds juni 2017)

Remy uit: Haaften

04-09-2017
5,4

Half januari 2917 begonnen met het ondertekenen van een offerte. Tot aan dat moment (de verkoop) was alles koek en ei. Daarna gingen dingen langer duren dan verteld is.

Ze meten eerst in aan de hand van luchtfotos en dergelijke. Later zijn ze toch maar eens ter plekke komen meten. Toen konden er zomaar 2 panelen bij.

Toen ze een paar maanden na de opdracht kwamen plaatsen brachten ze een paneel te weinig mee. Daar bij moet zitten, zeker bij een dergelijk geprijsd systeem.wacht ik op dit moment nog altijd op.

Het systeem werkt heel goed, dat ligt meer aan de producent van de componenten dan aan Zonneplan.

Ondanks het een systeem van €8500 is heb ik geen monitoroptie, anders dan naar de omvormer toe gaan en het display aflezen.

Verder ging er in de loop de maanden ontzettend veel mis in communicatie. Te veel om te omschrijven, maar samengevat, Tal van waardeloze telefoontjes, beloftes om een zelfde dag terug te bellen met info werden meermaals niet nagekomen. Ondanks mijn wens om contact per e-mail te houden bleven ze het telefonisch doen, dat maakt het lastig om hun gepruts vast te leggen en er e.v.t een zaak van te maken, heel slim van ze.

Vandaag 4-9 is dan de grote dag, ze komen het laatste paneel plaatsen. 8.00u staat er in de bevestigingsmail, het is nu 9.20u en ik zie nog niemand.

Zonnepanelen zijn een goede zaak op de wereld, maar contact liever rechtstreeks een installateur i.p.v Zonneplan. Ze zijn een onhandige schakel in het proces.

Ik heb slechts nog respect voor de jongens die uiteindelijk de daken op gaan om systemen te plaatsen, dat is in weer en wind niet altijd een pretje.

John uit: Pijnacker

01-09-2017
4,3

Weken van tevoren afspraak gemaakt voor plaatse nvan zonnepanelen. Goede uitleg over hoeveel panelen er zouden komen en wat de opbrengst zou zijn. Echter 1 dag van tevoren zegde men de afspraak af, omdat er iemand een offerfeest heeft en er geen personeel is om de installatie te doen bij mij en mijn buurman. Terwijl ik zelf weken geleden om een vrije dag bij mijn baas heb moeten vragen. Zonneplan biedet een coulance, maar die staat niet in verhouding met de kosten. Voorts zegt men dat men met elkaar communiceert (installateur en zonneplan) maar dat blijkt niet het geval te zijn. Ik heb de colledige installatie afgezegd. Onbetrouwbaar.

frans uit: brunssum

23-08-2017

Fantastisch bedrijf!
Alles naar wens en zeer snel verlopen.
Ik ben nu nog aan het wachten op de offerte van de andere gegadigde. De panelen liggen al!!!!

G.J.A. uit: KLOETINGE

08-08-2017

Complete en duidelijke offerte. Hoewel nu geen gebruik gemaakt van de offerte was het contact met zonneplan heel plezierig en prettig.

Mark Pleizier uit: Genemuiden

06-08-2017

Na veel rondkijken en adviseren, uiteindelijk gekozen voor zonneplan. duidelijke visie en correcte advies om zo tot een goede keuze te komen.

De uiteindelijke plaatsing is netjes en snel verlopen. Medewerkers hebben actief meegedacht en alles netjes afgewerkt. Het uiteindelijke resultaat werkt boven verwachting

Wim uit: Doetinchem

30-07-2017

Vanaf het moment dat wij contact opgenomen hebben met Zonneplan is alles prima en correct geregeld. Altijd een luisterend oor, vriendelijk en zeer vakkundig te woord gestaan en alles tot in de puntjes geregeld. Ook nu kunnen we altijd terecht als we vragen hebben. Kortom: alle lof voor Zonneplan, wij zijn er blij mee!!

Joost uit: Oldenzaal

26-07-2017
1,0

Ik heb aangegeven dat ik een face to face contact wil. Dit was alleen mogelijk bij de installateur. Ik wil geen telefonisch contact of via beeldbellen.
Ik ben klant, het komt bij mij op het dak. Kortom als je wat wilt verkopen ga je naar de klant toe.