Beoordelingen Zonneplan

• Klantvriendelijkheid & communicatie 9,1
  • Prijs / kwaliteitverhouding 8,9

Richard uit: Landgraaf

23-07-2018

Na aanvraag offerte snel telefonisch contact en duidelijke uitleg en informatie.
Ze hebben goed geholpen met hele traject en subsidie aanvraag. Externe firma heeft panelen geplaatst maar deze hadden onze overkapping niet afgedekt. Tijdens montage van de panelen iets op de overkapping gevallen waardoor er gat in polycarbonaat was. Na telefonisch contact snel geregeld en is dit gerepareerd en dus goed afgehandeld. Ondertussen volop genieten van de zon en veel op de app kijken wat we verdienen.
Zeer tevreden met hele traject.

Ab uit: Haarlem

23-07-2018

Vanaf het eerste contact, direct alles duidelijk en wist ik waar ik aan toe was bij het installeren van de zonnepanelen.
Dag van de schouwing door monteur Arif, alles doorgenomen van de meterkast en het plaatsen van alle apparatuur op zolder en dak.Hierbij concludeerde Arif dat de luchtfoto de erfscheiding niet goed aangaf en een ander legplan van de zonnepanelen voorstelde.
Na overleg met zonneplan en voorstel om de panelen anders neer te leggen op het dak, kon ik nog 2 extra panelen toevoegen. Dit werd op de dag besloten en het contract werd hier op aangepast. Akkoord gegeven en de aanpassing werd direct toegepast. Super dat dit op dag van installatie nog aangepast kon worden!
Speciale dank aan Arif en zijn team voor het plaatsen van de gehele installatie. Alles ging in overeg voor het beste resultaat. Top!

Jitske uit: Leek

22-07-2018

Wij zijn zeer tevreden en maken nu volop gebruik van de zon!

Anton uit: Dronten

20-07-2018

Het gehele proces vanaf mijn eerste contact is perfect verlopen. Prettige en duidelijke communicatie met Zonneplan, snelle levering en vlotte montage (eind april). Duidelijke uitleg en prima afwerking De opbrengst is bijzonder goed maar 2018 is tot op vandaag (20 juli) dan ook een uitzonderlijke mooie zomer. (ongeveer 1000 Kwh in 3 maanden met 9 panelen) Ben alleen nog wel benieuwd of het begrote financiële resultaat volgend jaar overeenkomt met de werkelijkheid.
Zeer aanbevolen

René uit: Haaksbergen

12-07-2018

piet uit: leeuwarden

11-07-2018

alles van begin tot eind,het begon bij het advies van Kevin
geen verkoop praatje maar goede,duidelijke en eerlijke uitleg wat in onze situatie goed was.
de monteurs die kwamen was geweldig mooi oplossings gericht,en tevens netjes afgewerkt. helemaal TOP.

M. uit: Zaandam

11-07-2018
9,8

Alles prima gegaan. Installatie vakkundig en netjes zonder breekwerk. Opbrengst uitstekend en beter dan verwacht.
Goede communicatie vooraf en achteraf. Aanrader.

Raihân uit: Tilburg

03-07-2018

Goede informatie vooraf, vakkundige montage, snel en schoon achtergelaten. prijs/kwaliteit prima

Joop uit: Lelystad

03-07-2018

Vabaf het begin tot het eind alle communicatie in perfecte staat, alle handelingen die nodig zijn om Zonnepanelen te kopen en aan te melden bij Netbeheer en Energie leverancier worden gedaan door de klantenservice, na installatie wordt je aangemeld bij Solaredge en je hoeft alleen maar te klikken, en een paar vragen te beantwoorden, en thats it Top bedrijf en klantvriendelijk tot het einde.

W. van de uit: Hoogland

02-07-2018
3,5

Bestellen van zonnepanelen/offerte is geen probleem. Voor de installatie moet je geduldig zijn. Inmiddels 20 weken verder en vandaag (2 juli) zou de installatie plaatsvinden. Je raad het al, de afspraak is geannuleerd door het installatie bedrijf, wegens ziekte. Beide mannen zijn ziek! Heeft het installatie bedrijf maar een paar medewerkers in dienst? Een oplossing is niet zo maar gevonden, nieuwe planning. Kortom bestelling gedaan en erg geduldig zijn wanneer de panelen geplaatst worden op het dak. Mogelijk weer 6 weken wachten en de zomer is voorbij qua top opbrengst. Had ik maar ......................