Beoordelingen Zon voor Friesland

• Prijs / kwaliteitverhouding 8,2
  • Bereikbaarheid 8,0

J uit: Leeuwardn

16-07-2018

Zorgvuldig, helder en snelle reactie

Gerlof uit: Witmarsum

12-07-2018

Klantvriendelijkheid is prima, maar bij telf. contact met verschillende medewerkers bleek dat het onderling overleg volgens mij wel iets beter kan.

henk uit: leeuwarden

10-07-2018
8,2

M uit: Leeuwarden

04-07-2018

Geen gladde praatjes maar een oprecht en eerlijk verhaal. Goede communicatie en controle achteraf, zowel door monteurs als door ‘kantoor’ Een klein mankementen werd direct opgepakt en opgelost.

Gerke uit: Harkema

04-07-2018

Het contact met Rob Steur was zeer prettig en deskundig. Alles is naar wens verlopen, de installatie ging snel en vakkundig. Al met al zeer tevreden!!

Monette uit: Drachten

02-07-2018
9,8

Mijn ervaring met Zon voor Friesland is zeer positief. De adviseur Rob Steur heeft ons zeer goed te woord gestaan. Rustig en nam alle tijd om zaken uit te leggen, zonder dat het te langdradig werd. Rob stelde goede open vragen aan het begin. Er waren wat wijzigingen, maar ook dat werd duidelijk naar ons gecommuniceerd. Het enige puntje waar wij zelf mee zaten was dat wij de layout van de zonnepanelen in portrait wilde hebben i.p.v. landscape. Echter tijdens het leggen van de zonnepanelen bleek dat dit niet mogelijk was. Dit had eventueel eerder gecommuniceerd kunnen worden i.v.m. betere verwachtingsmanagement, maar dit geeft niets. Nazorg was ook heel goed. Ik beveel Zon voor Friesland zeker aan!

16-06-2018

Ilse uit: Munnekeburen

15-06-2018

Tip; personeel van installatiebedrijf geeft aan dat er vaak problemen zijn met leveren van onderdelen en dit was ook het geval. Op de dag van plaatsen bleken niet alle panelen op het dak te kunnen. Toch een bezoek brengen alvorens plaatsen? Verder zeer tevreden !

Rindert uit: Jubbega

09-06-2018

Alles naar wens

Sabine uit: Leeuwarden

07-06-2018

Prettige benadering, meedenken met de klant en ook meebewegen als ik nog iets wilde wijzigen.
De installatie van de panelen ging ook prettig.