Beoordelingen Zon voor Friesland

10-07-2018
8,2

M uit: Leeuwarden

04-07-2018

Geen gladde praatjes maar een oprecht en eerlijk verhaal. Goede communicatie en controle achteraf, zowel door monteurs als door ‘kantoor’ Een klein mankementen werd direct opgepakt en opgelost.

Gerke uit: Harkema

04-07-2018

Het contact met Rob Steur was zeer prettig en deskundig. Alles is naar wens verlopen, de installatie ging snel en vakkundig. Al met al zeer tevreden!!

Monette uit: Drachten

02-07-2018
9,8

Mijn ervaring met Zon voor Friesland is zeer positief. De adviseur Rob Steur heeft ons zeer goed te woord gestaan. Rustig en nam alle tijd om zaken uit te leggen, zonder dat het te langdradig werd. Rob stelde goede open vragen aan het begin. Er waren wat wijzigingen, maar ook dat werd duidelijk naar ons gecommuniceerd. Het enige puntje waar wij zelf mee zaten was dat wij de layout van de zonnepanelen in portrait wilde hebben i.p.v. landscape. Echter tijdens het leggen van de zonnepanelen bleek dat dit niet mogelijk was. Dit had eventueel eerder gecommuniceerd kunnen worden i.v.m. betere verwachtingsmanagement, maar dit geeft niets. Nazorg was ook heel goed. Ik beveel Zon voor Friesland zeker aan!

16-06-2018

Ilse uit: Munnekeburen

15-06-2018

Tip; personeel van installatiebedrijf geeft aan dat er vaak problemen zijn met leveren van onderdelen en dit was ook het geval. Op de dag van plaatsen bleken niet alle panelen op het dak te kunnen. Toch een bezoek brengen alvorens plaatsen? Verder zeer tevreden !

Rindert uit: Jubbega

09-06-2018

Alles naar wens

Sabine uit: Leeuwarden

07-06-2018

Prettige benadering, meedenken met de klant en ook meebewegen als ik nog iets wilde wijzigen.
De installatie van de panelen ging ook prettig.

Pieter uit: Stiens

06-06-2018

Makkelijk dat je veel dingen on-line kunt regelen!
Voor sommige dingen heb je echter persoonlijk contact nodig, was ook super.

Astrid uit: Nes Ameland

03-06-2018

De installatie is heel voorspoedig en volgens afspraak verlopen. Heel vakkundig en niet in problemen denken maar in oplossingen. Het legplan moest iets aangepast worden omdat er pijpen op het dak staan die je niet ziet op de satelliet foto. Wij zijn echt heel tevreden!
Rapportcijfer prijs/kwaliteitverhouding kan ook hoger maar nu heb ik nog niet voldoende inzicht hoe de panelen werken en hoe de kwaliteit is. Het lijkt prima.