Beoordelingen Zon voor Friesland

• Bereikbaarheid 8,4

Vera uit: Oudega Sm

16-10-2018
n.v.t.

Wij hebben in november 2017 een paar prachtige zonnepanelen gekregen. Helemaal top geregeld. Maar er moest nog een app geïnstalleerd worden waarop wij konden aflezen wat de zonnepanelen produceren. Dat werd wel even geregeld. Bovendien kregen wij de BTW van de zonnepanelen terug, ook dat zou Zon voor Friesland regelen. Het is nu bijna november 2018 en geen van beiden is geregeld, ondanks het feit, dat we onderhand wel 40 x gebeld hebben en langs geweest zijn. Ook nu nog, krijgen we van het personeel elke keer een aai over de bol, zo van, ja het is erg vervelend en nee, ik ga dit voor u regelen, maar ondertussen hebben wij de BTW nog steeds niet terug. DANKUWEL ZON VOOR FRIESLAND!

Geert uit: Wanswert

20-09-2018

Dolph uit: Noordwolde

18-09-2018

Geen klachten alles verliep naar wens. Installatie duurde langer door wat kleine tegenslagen. Goed opgelost dus erg positief.

Harm uit: Jonkerslan

04-09-2018

Alles ging perfect tot de dag voor plaatsing. Moest in zeer korte tijd beslissen over andere panelen dan in de offerte. Altijd zeer vriendelijke en deskundige adviseurs. Op 27 augustus, na telefoon over bovenstaand probleem, was ik niet zo blij met Zon voor Friesland. Is na bezoek aan uw kantoor alsnog correct afgehandeld.

Sijko uit: Leeuwarden

01-09-2018

Alles was goed. 2 min puntjes: offerte wijkt af van de factuur en communicatie over het legplan van de zonnepanelen was niet goed

Roelof uit: Harlingen

31-08-2018

Roelof uit: Buitenpost

13-08-2018
7,8

Het was jammer dat er een communicatiestoornis was over de plaatsing van panelen op 3 aug. Zelf heb ik die dag 3 maal naar Lw moeten bellen. Twee maal werd mij verzekerd: er is een ploeg naar uw adres onderweg. Wat helaas niet zo bleek te zijn. Frustrerend.
Gelukkig was daar zo 5 aug. een telefoontje over plaatsing op ma 6 aug. Dat is goed gelukt door een ploeg uit Workum: vlot en kundig!

Peter uit: Oudehaske

09-08-2018

Uiterst prettig zowel in voorbereiding als bij de montage

Jelle uit: Bolsward

03-08-2018

Installatie is snel en goed verlopen. Wel goed op letten, of er voldoende oppervlakte op het dak is voor het aantal berekende panelen.

Tina uit: Berltsum

26-07-2018
6,8

Prima service en netjes werkende installateurs.
Klein minpuntje is dat er mensen zijn die veel later besteld hebben en eerder de panelen krijgen geïnstalleerd. Voelt niet fijn als je dat te horen krijgt.