Beoordelingen Zon voor Friesland

• Bereikbaarheid 8,2

Gerda uit: Stiens

30-11-2018
3,0

Zeer ontevreden over de afwikkeling van de BTW teruggave. Onze panelen zijn in januari 2018 geplaatst. Tot nu toe nog geen enkel zicht op teruggave BTW, vlg zon v frl ligt het probleem bij de Belastingdienst. Goed dit zal dan zo zijn maar met als dieptepunt vandaag: voor 10.30 zelf gebeld, mw u wordt vandaag teruggebeld. 16.45 nog niks gehoord, maar weer gebeld, “mw het is nog geen 18.00 uur, ik zorg ervoor dat u voor 18.00 wordt terug gebeld. 17.55 nog geen belletje, zelf maar weer bellen en natuurlijk Antwoordapparaat: we zijn gesloten........ Lees nu dat meer klanten deze ervaring hebben, heel treurig.

Wouter uit: Stiens

09-11-2018
6,6

Vorige week 2-11-2018 zouden de aangekochte zonnepanelen worden gemonteerd de datum stond al meer dan twee maanden vast.
Heb al meerder keren gebeld mail contract gehad en wordt elke keer beloofd terug te worden gebeld,dit laat dan weer op zich wachten en uiteindelijk neem ik de telefoon ter Hand
Het is nu een dikke week later en nog steeds geen zonnepanelen,
Behoorlijk jammer!!!!

Inge uit: Morra

09-11-2018
n.v.t.

Ik kan het verhaal van Vera bevestigen. Ondanks dat de belastingdienst mij al twee keer heeft gemeld dat mijn btw aangifte is ontvangen heb ik nog steeds niets ontvangen. Krijg steeds onzin antwoorden van Zon voor Friesland waarbij het laatste was dat er geen wachtwoord of zo was. Dat moest aangevraagd worden. Maar alle inloggegevens moeten er zijn aangezien er inmiddels al twee kwartaalaangiftes zijn gedaan. Aangezien ik de laatste jaren een paar keer zelf de btw aangifte heb gedaan voor O.a. Vrienden weet ik hoe dit proces verloopt. Maar na elk telefoontje en mail van mijn kant werd beloofd dat ze het na zouden kijken. En dan blijft het oorverdovend stil. Vorige week kon ik samen met de ZvF medewerker concluderen dat ze geen r.k gedaan hebben met mijn vragen!
Kortom Zon voor Friesland maakt de kachel met mij aan! Ik raad iedereen aan de BTW aangifte NIET door ZvF te laten doen.

22-10-2018
7,8

Vera uit: Oudega Sm

16-10-2018
n.v.t.

Wij hebben in november 2017 een paar prachtige zonnepanelen gekregen. Helemaal top geregeld. Maar er moest nog een app geïnstalleerd worden waarop wij konden aflezen wat de zonnepanelen produceren. Dat werd wel even geregeld. Bovendien kregen wij de BTW van de zonnepanelen terug, ook dat zou Zon voor Friesland regelen. Het is nu bijna november 2018 en geen van beiden is geregeld, ondanks het feit, dat we onderhand wel 40 x gebeld hebben en langs geweest zijn. Ook nu nog, krijgen we van het personeel elke keer een aai over de bol, zo van, ja het is erg vervelend en nee, ik ga dit voor u regelen, maar ondertussen hebben wij de BTW nog steeds niet terug. DANKUWEL ZON VOOR FRIESLAND!

Geert uit: Wanswert

20-09-2018

Dolph uit: Noordwolde

18-09-2018

Geen klachten alles verliep naar wens. Installatie duurde langer door wat kleine tegenslagen. Goed opgelost dus erg positief.

Harm uit: Jonkerslan

04-09-2018

Alles ging perfect tot de dag voor plaatsing. Moest in zeer korte tijd beslissen over andere panelen dan in de offerte. Altijd zeer vriendelijke en deskundige adviseurs. Op 27 augustus, na telefoon over bovenstaand probleem, was ik niet zo blij met Zon voor Friesland. Is na bezoek aan uw kantoor alsnog correct afgehandeld.

Sijko uit: Leeuwarden

01-09-2018

Alles was goed. 2 min puntjes: offerte wijkt af van de factuur en communicatie over het legplan van de zonnepanelen was niet goed

Roelof uit: Harlingen

31-08-2018