Beoordelingen Zon voor Friesland

• Bereikbaarheid 8,4

Roelof uit: Buitenpost

13-08-2018
7,8

Het was jammer dat er een communicatiestoornis was over de plaatsing van panelen op 3 aug. Zelf heb ik die dag 3 maal naar Lw moeten bellen. Twee maal werd mij verzekerd: er is een ploeg naar uw adres onderweg. Wat helaas niet zo bleek te zijn. Frustrerend.
Gelukkig was daar zo 5 aug. een telefoontje over plaatsing op ma 6 aug. Dat is goed gelukt door een ploeg uit Workum: vlot en kundig!

Peter uit: Oudehaske

09-08-2018

Uiterst prettig zowel in voorbereiding als bij de montage

Jelle uit: Bolsward

03-08-2018

Installatie is snel en goed verlopen. Wel goed op letten, of er voldoende oppervlakte op het dak is voor het aantal berekende panelen.

Tina uit: Berltsum

26-07-2018
6,8

Prima service en netjes werkende installateurs.
Klein minpuntje is dat er mensen zijn die veel later besteld hebben en eerder de panelen krijgen geïnstalleerd. Voelt niet fijn als je dat te horen krijgt.

D uit: Stiens

25-07-2018

Prettig en deskundig advies,duidelijke offerte, snelle plaatsing door deskundige vaklui Na plaatsing even kontakt of alles goed is verlopen. Snelle financiele afhandeling. Alles liep als een trein en nu maar hopen dat alles goed blijft werken.

René uit: Heerenveen

25-07-2018
8,2

Prima advies en offerte traject. Flexibel in eventuele aanpassingen/verandering. Ben zeer tevreden!

W uit: Leeuwarden

23-07-2018

Jurjen uit: Grou

18-07-2018

Over het algemeen ben ik wel tevreden over het gehele traject. Twee kritiekpunten die ik heb zijn:
Ik vindt de betaaltermijn van drie dagen wel heel erg krap. Het gaat toch wel over serieus geld. Voor mij waas dit geen probleem maar toch vindt ik drie dagen te gek voor woorden.
Het tweede punt is dat ik na betaling van het voorschot een mail ontving waarin werd aangekondigd dat er binnen 14 dagen contact zou worden opgenomen voor het plannen van een afspraak. Dit is niet gebeurt. Ben toen zelf bij de vestiging langsgegaan en er was dus nog niets ingepland. Dit heb ik als zeer klantonvriendelijk ervaren.

J uit: Leeuwardn

16-07-2018

Zorgvuldig, helder en snelle reactie

Gerlof uit: Witmarsum

12-07-2018

Klantvriendelijkheid is prima, maar bij telf. contact met verschillende medewerkers bleek dat het onderling overleg volgens mij wel iets beter kan.