Beoordelingen Zenner Keukenarchitektuur

• Website 8,4

Lyanne uit: IJsselstein

08-07-2016

Positieve ervaring:
Vakmanschap, afspraken nakomen en goede "nazorg". Coördineren van de werkzaamheden door diverse zelfstandigers.

Tips:
Afspraken verifiëren bij de klant om miscommunicatie uit te sluiten. Offertes controleren. Goed team!!!!

Cor

8,1

Positieve ervaring:
Het gehele traject is soepel verlopen, een paar kleine tegenslagen (overigens niet veroorzaakt door Zenner) maar die werden perfect opgelost!! Daarnaast was het fijn dat er tijdens de verbouwing werd meegedacht (denk aan lichtkoven ed).

Tips:
Communiceer van tevoren over de betaling, hoe, hoeveel, wanneer. Ik ben er voorstander van het grootste gedeelte na oplevering te betalen, in ons enthousiasme zijn we dit vergeten te vragen, maar dit is verder ook noet ter sprake gekomen, alleen dat er een aanbetaling gedaan moest worden.

Myra uit: IJsselstein

Positieve ervaring:
Fijne mensen om samen mee te werken. Goed advies. Goed contact. Wij zijn erg blij met onze nieuwe keuken.

Alex uit: IJsselstein

Positieve ervaring:
Het meedenken, goede adviezen, deskundigheid, en vooral de rust en de vriendelijkheid. Wij voelden ons bij jullie thuis!
De levering en de plaatsing van de keuken ging perfect.
Goede monteur met gouden handen, heeft prachtig werk geleverd. Wij zijn heel tevreden en blij met onze keuken.

Fam. G.P.A. uit: IJsselstein

08-05-2016

Positieve ervaring:
Het traject om te komen tot een op maat concept hebben we als prettig ervaren. In de voorbereiding zijn er flink wat uren gaan zitten in het maken van het ontwerp. Er werd geen mening opgedrongen maar duidelijk advies gegeven over verschillende mogelijkheden. De montage van de keuken is ook prima verlopen. Een kundig monteur die de tijd nam om de keuken netjes te monteren / te installeren. Alles is conform planning verlopen. Er zijn nog wat kleine puntjes die nog verholpen moeten worden, maar daar hebben we alle vertrouwen in dat dit netjes wordt opgelost.

José uit: Nieuwegein

15-12-2015

Positieve ervaring:
Prima service en kwaliteit.

Marc uit: IJsselstein

09-12-2015

Positieve ervaring:
De kwaliteit van de werkzaamheden is uitstekend, zowel voor ontwerp als installatie. We hebben veel plezier van de keuken.

Tips:
maak van een probleem geen twee problemen!

Jeroen uit: Gorichem

08-12-2015
7,8

Positieve ervaring:
Gedegen advies en de tijd om tot de juiste keukenopstelling te komen. De plaatsing is zeer vakkundig en met precisie uitgevoerd.

Tips:
Vertel de klant dat deze zelf moet zorg dragen voor het afvoeren van alle verpakkingsmaterialen. Het zijn namelijk heel wat ritjes naar de stort!!

Nico uit: IJsselstein

07-12-2015
7,8

Ervaring met: Design keuken, Maatwerk keuken

Positieve ervaring:
Er waren in eerste instantie wat problemen met de apparatuur (buiten de schuld van Zennerkeukens). Zij hebben er veel aan gedaan om het goed op te lossen met de fabrikant en ons.

Bert uit: IJSSELSTEIN

02-12-2015