Beoordelingen Zenner Keukenarchitektuur

• Website 8,4

Cor uit: IJsselstein

23-05-2018

Positieve ervaring:
het op de hoogte houden van de stand van zaken ,vakmensen die verantwoordelijk zijn voor plaatsing.

Gertjan uit: IJsselstein

23-05-2018

Eerlijk en open advies.
Geen verborgen verrassingen.

Tips:
Blijf er vooral een feestje van maken!

Herman uit: Amxsterdam

19-05-2018

Maatwerk en vakmanschap

Nee

Pierre uit: Vianen

19-05-2018
9,8

Positieve ervaring:
Het persoonlijk afstemmen op onze wensen en het meedenken naar een praktisch keukenontwerp. Het feit dat alles klopte bij levering en een hele secure monteur.

Tips:
Vooral doorgaan in dit concept.

Ans uit: IJsselstein

04-02-2018

Positieve ervaring:
Bij Zenner Keukens nemen ze uitgebreid de tijd om je wensen door te nemen en te zorgen dat het goed uitgevoerd gaat worden. Prima service.

Tips:
Minpuntje vind ik dat er weinig apparatuur in de winkel te zien is. Lastig kiezen. Gevolg is dat ik nu een ijskast heb met een minder gunstige indeling voor mij.

Johan uit: Geldermalsen

27-01-2018
7,8

Positieve ervaring:
Probleem bij montage en maatvoering werd erkend en wilde men ook verhelpen. We hebben het er echter bij gelaten omdat we er uiteindelijk wel mee kunnen leven. Het was in elk geval geen moeilijke weg om het probleem te erkennen.

Niels uit: IJsselsteib

26-01-2018

Ervaring met: Design keuken, Maatwerk keuken

Positieve ervaring:
Zeer deskundig, eerlijk, nemen de tijd voor je, denken mee en volledig. Klant staat absoluut centraal.

V. uit: Barendrecht

26-01-2018
9,8

Positieve ervaring:
Alles! Vanaf eerste gesprek tot met levering van de keuken. Superprofessionele aanpak, hulp, begeleiding en advies. We zijn niet alleen maar ontzettend blij met onze keuken, maar echt gelukkig. Alles is perfect dankzij jullie! Ons dank is zeven meter lang!

Tips:
Meer aandacht besteden aan website. Meer foto's en voorbeelden.

Erwin uit: IJsselstein

24-10-2017
9,5

Positieve ervaring:
Op advies van bekenden, enigszins cynisch toch maar eens bij Zenner binnen gestapt. Na een prettig gesprek met Stef eigenlijk gelijk vertrouwd. Eerlijk, rustig, meedenken en vooral niet opdringerig. Fijn dat de keuken al visueel te bewonderen was voordat het geplaatst werd. Hierdoor nog wat aanpassingen kunnen doen wat ook prettig verliep. Meerdere prijsklassen maar toch kwaliteit. Plaatsing door Albert is vakwerk! Nog nooit een monteur gehad die zo netjes en schoon werkt.

Loes

29-09-2017