Beoordelingen Zenner Keukenarchitektuur

• Website 8,4

Eric uit: IJsselstein

11-06-2018

Positieve ervaring:
Goede service, goed advies en alles binnen de planning geïnstalleerd. Tevens wordt er goed meegedacht en goede ideeën naar voren gebracht. Top bedrijf dus. echt een aanrader.

Calesta uit: Ijsselstein

09-06-2018

Positieve ervaring:
Fijne gesprekken gehad en heel goed voorgelicht. Verkoper Stef heeft zeer uitgebreide kennis en geen moeite is teveel om eea uit te zoeken. Er werd uitgebreid de tijd voor ons genomen. Thom heeft ons ook fijn geholpen met zijn technische kennis met het uitzoeken van een passende mechanische muurdoorvoer. Top! Monteur Albert heeft de keuken super netjes geplaatst. Heel tevreden zijn we!!!

Ga vooral zo door!

Sebastiaan uit: Amsterdam

07-06-2018

Positieve ervaring:
Zenner reageert en schakelt snel en komt afspraken na

Tips:
Wellicht had de afstemming met onze aannemer (tijdens het inmeten) nog iets gedetailleerder gekund, nu bleek achteraf dat er een onderdeel mistte die de aannemer had moeten leveren/installeren maar dat had tijdens de afstemming met de aannemer besproken kunnen worden

Johan uit: Utrecht

06-06-2018

Ervaring met: Design keuken, Maatwerk keuken

Positieve ervaring:
Eerste bezoek aan de showroom was ongedwongen en uitermate informatief. Het ontwerp van onze keuken was creatief, praktisch en met oog voor detail en symmetrie. Zondermeer een ijzersterk duo.
Levering was exact op tijd en compleet
Montage en installatie van de keuken is uitermate vakkundig en met veel zorg uitgevoerd, zelfs een klein foutief hoekstukje (wat ons niet was opgevallen) werd gemeld en vervangen.

Naast de leveringen en montage van de keuken zijn door Zenner ook onze verbouwings- en installatiewerkzaamheden gecoördineerd en uitgevoerd. Ook dit is zeer goed bevallen. Werkzaamheden zijn door de diverse onderaannemers vakkundig uitgevoerd. Alles wat planning betreft nauwgezet op elkaar afgestemd met ruimte voor tegenvallers (die er altijd wel zijn) en aanpassingen (ook die zijn er geweest vanwege voortschrijdend inzicht)

Samengevat: “Ontzorging op hoog niveau”

Cor uit: IJsselstein

23-05-2018

Positieve ervaring:
het op de hoogte houden van de stand van zaken ,vakmensen die verantwoordelijk zijn voor plaatsing.

Gertjan uit: IJsselstein

23-05-2018

Eerlijk en open advies.
Geen verborgen verrassingen.

Tips:
Blijf er vooral een feestje van maken!

Herman uit: Amxsterdam

19-05-2018

Maatwerk en vakmanschap

Nee

Pierre uit: Vianen

19-05-2018
9,8

Positieve ervaring:
Het persoonlijk afstemmen op onze wensen en het meedenken naar een praktisch keukenontwerp. Het feit dat alles klopte bij levering en een hele secure monteur.

Tips:
Vooral doorgaan in dit concept.

Ans uit: IJsselstein

04-02-2018

Positieve ervaring:
Bij Zenner Keukens nemen ze uitgebreid de tijd om je wensen door te nemen en te zorgen dat het goed uitgevoerd gaat worden. Prima service.

Tips:
Minpuntje vind ik dat er weinig apparatuur in de winkel te zien is. Lastig kiezen. Gevolg is dat ik nu een ijskast heb met een minder gunstige indeling voor mij.

Johan uit: Geldermalsen

27-01-2018
7,8

Positieve ervaring:
Probleem bij montage en maatvoering werd erkend en wilde men ook verhelpen. We hebben het er echter bij gelaten omdat we er uiteindelijk wel mee kunnen leven. Het was in elk geval geen moeilijke weg om het probleem te erkennen.