Beoordelingen Zenner Keukenarchitektuur

Mart uit: IJsselstein

19-01-2017

Ervaring met: Lifestyle keuken, Maatwerk keuken

Positieve ervaring:
Goed en persoonlijk advies; geven goede input gebaseerd op ervaringen en inzichten. Prettige overleggen die oplossingsgericht zijn.

18-01-2017

Positieve ervaring:
Kwaliteit, afspraken en nakomen van afspraken

Bart uit: Leersum

8,1

Positieve ervaring:
Thom en Stef zijn zeer vakkundig en denken goed mee zonder enige druk te zetten. En het zijn ook nog 2 echt aardige gasten. Complimenten ook voor de snelle levertijd en de installatie door Albert.

Digitale facturatie.

mariska uit: amerongen

7,8

Ruud uit: Nieuwegein

7,4

Positieve ervaring:
ontvangst in de showroom was prima, ontwerp en offerte idem, maar het inmeten op basis van de offerte had veel beter en nauwkeuriger gemoeten. Dan was de beschikbare ruimte optimaler benut!
Kwaliteit aanrechtblad valt tegen.
Grote laden zijn visueel erg mooi, maar praktisch sta je elkaar snel in de weg.
Bij de hoekopstelling ben je bij inruimen vaatwasser drie staplekken kwijt.
Nazorg door de monteur was goed, maar van de zijde van Zenner hebben wij nooit iemand gezien.

Kees uit: Leerdam

Positieve ervaring:
Alles , van het begin tot het eind.

Ga zo door jongens

Jelmer en Loes uit: Woerden

14-01-2017

Positieve ervaring:
Thom en Stef denken met je mee over zowel de functionele als de esthetische optimalisatie van het ontwerp. Daarnaast houden ze contact met klanten over hoe bepaalde apparaten of technologie (vb. afzuiging) in de praktijk werkt. Advisering is daardoor meer dan het doorgeven van de verkoopteksten van de fabrikanten.

Afbouw en plaatsing gaat met ZZP'ers die nauwkeurig, rustig en professioneel werken. En bovendien prettig in de omgang zijn. Ik probeer sindsdien zelf ook te 'klussen als Albert'...

Tips:
De website is wat traag en erg op zenden gericht. Voor mij zou het bijvoorbeeld prettig zijn als hier ook links naar servicepaginas van leveranciers staan. En voor toekomstige klanten is het wellicht prettig om de nieuwste inspiratiebrochures van jullie merken te kunnen downloaden.

M uit: IJsselstein

14-01-2017

Positieve ervaring:
Wij hebben goede ervaring met deze keuken leverancier. Zeer betrouwbaar en afspraken worden nagekomen. We hebben een schitterende keuken!!!!

Nicole en Peter uit: Nieuwegein

12-01-2017

Ervaring met: Lifestyle keuken

Positieve ervaring:
duidelijke afspraken over prijs, veel eigen inbreng mogelijk, je weet waar je aan toe bent, transparantie. Jullie maken jullie motto waar, ieder op zijn eigen manier en eigen inbreng !

nee, eigenlijk niet.
Bij ons bleek de kraan niet goed "uitgepakt" daar hebben we ons later letterlijk aan opengehaald (overigens nog niet gemeld bij jullie, dus klopt dat jullie dit nog niet weten) Verder zijn we erg tevreden over het gelopen traject voor de 2de keer en we geven graag positieve mond-op-mond reclame voor jullie. Jullie motto klopt !!

Wouter uit: Amersfoort

12-01-2017

Positieve ervaring:
Top vakmannen die meedenken met je plannen.