Beoordelingen Zen Topsalon Instituut

• Begeleiding 8,6
  • Klantvriendelijkheid 8,9

Jacobus. F uit: Ede

10-07-2018

Prima adres voor elk haar.

wil uit: ede

17-06-2018

ben zeer tevreden met de service en het advies vriendelijk personeel

Ria uit: Lunteren

15-06-2018

vriendelijk ontvangen 1e keer dat ik kwam en prettig geholpen.

Chantal uit: Ede

08-06-2018
9,8

N. uit: Ede

07-06-2018

Het is ontzettend leuk idee om de leerling te laten oefenen op echte klanten. Ik doe graag mee en ben zeer tevreden over de kwaliteit van knippen. Voor een klein prijsje ben ik volledig behandeld inclusief hoofd massage, drankje, prettig sfeer en klantvriendelijkheid. Ik kom zeker terug.

Bert uit: Westervoort

03-06-2018

Goed geknipt!

Loes uit: Ede

02-06-2018

Ben goed geholpen en goed advies gekregen. Lekker bakje koffie erbij, gezellig sfeertje.

Caroline uit: Veenendaal

01-06-2018

In deze salon wordt je geknipt door studenten van de kappersschool. Hierdoor kan de knipbeurt iets langer duren,maar het resultaat is hetzelfde of zelfs beter dan bij een gewone kapper omdat de docente alles controleerd. Het advies is prima maar eigen keuze wordt ook gerespecteerd en uitgevoerd. De sfeer is gezellig.

Aline uit: Veenendaal

01-06-2018

Een gezellige salon, waar leerlingen de kans krijgen om hun opleiding te volgen. Altijd onder supervisie. Ik ga er altijd tevreden vandaan. Een echte aanrader!

Vivianne uit: Ede

01-06-2018

Ik ben geknipt door Jolanda zelf. Ze begreep meteen wat ik wilde, wist precies hoe mijn haar behandeld moet worden en knipte in no-time mijn haar perfect in model. Een echte professional die haar vak kent.