Beoordelingen Zeilschool de Veenhoop

• Sfeer en beleving 9,1

Paul uit: Amersfoort

30-10-2017
8,5

kinderen komen helemaal enthousiast en blij weer thuis

Roel uit: Nijega

13-09-2017
8,5

onze mannen hebben veel plezier gehad en zijn super enthousiast thuis gekomen

Oeds uit: Boornbergum

11-09-2017

Miriam uit: Schoonoord

11-09-2017
7,8

De 2e keer voelde anders dan de 1e keer. Toen spraken de instructeurs ons actief aan. Was ook wel jammer dat het nu anders ging, ze moesten het geld bijv. zelf bij zich houden. Met een zoon die altijd alles kwijtraak wel lastig. is er geen systeem te bedenken met een kaartje op naam ofzo?

Jansma uit: Sneek

06-09-2017

Mijn dochters Dian en Ilse hebben een fantastische week bij jullie op de zeilschool gehad!

Herma uit: Ouwerkerk

7,8

Kinderen hebben het weer naar hun zin gehad. Dikke 8!

Renske uit: Gorredijk

06-09-2017

Na een enigszins moeilijke start heeft mijn zoon een hele leuke week gehad en kwam enthousiast terug. Voor herhaling vatbaar.

Martine uit: Wapenveld

05-09-2017

Onze dochter heeft een fijne tijd gehad.
De leeftijds verschillen waren te groot in haar slaapkamer. Daardoor had ze in het begin weinig aansluiting. Fijn dat er toen van kamer kon worden geruild. Lastig om met drie Friezen die onderling geen Nederlands wilde praten in een bootje te zitten. De leiding heeft daar goed naar gehandeld maar het blijft lastig.
Ze heeft een mooie tijd gehad maar helaas geen mooie contacten overgehouden. Volgend jaar nieuwe kansen.

Jan Jaap uit: Nijverdal

04-09-2017

Jan Jaap heeft het prima gehad. Veel geleerd, erg gezellig, goede maaltijden, prima en gezellige sfeer

Annemiek (moeder Eline Hiemstra) uit: Wolvega

04-09-2017
8,5

Eline heeft weer een geweldig week gehad. Heeft aangegeven te proberen gelijk 1 en 2 te halen en werd hierin maximaal gesteund. Ook veel plezier gehad. Dus alleen maar goede verhalen.