Beoordelingen Zeilschool de Veenhoop

• Instructeurs 8,9
  • Sfeer en beleving 9,1

Maria

14-08-2018

Onze zoon vond t weer geweldig leuk om op zeilkamp te gaan!
Er hangt een leuke sfeer en onze zoon vindt zijn instructeurs vaak erg leuk en enthousiast. Maar ik kan zelf niet uit ervaring oordelen over de instructeurs.

De communicatie vanuit de Veenhoop tav de boeking en voorbereiding is prima (niet teveel en ook niet te weinig). Misschien zou er nog een herinnering kunnen worden gemaild over het terugkom weekend. Maar dat vinden wij zelf wel erg kostbaar (en past ook niet altijd in die periode).

Maria Ohoioeloen

14-08-2018

Onze zoon vond t weer geweldig leuk om op zeilkamp te gaan!

Dirk uit: Antwerpen

13-08-2018

Roos heeft een hele fijne week gehad met Pim als ervaren instructeur in de Pico! Zij zag het als een pluspunt dat iedereen actief door de leiding bij alle activiteiten werd betrokken.

Marloes

12-08-2018

Mooie locatie en behulpzame instructeurs; ook als een optimist even heimwee had. Onze zoon vond het geweldig. Van het het zeilen tot het eten en van de chill-momenten met strips tot het zwemmen. Hij heeft enorm veel geleerd en vertelt ons van alles wat hij geleerd heeft over de boten en knopen. Topweek!

Rard uit: empe

12-08-2018

zeer spijtig dat de zaterdagochtend als dagdeel zeilen is komen te vervallen. Jullie adverteerden met 6 dgn zeilles. Prijs hetzelfde, nu 1 dagdeel minder bijna 10% indirecte prijsverhoging. Zonde zowel ouders als kinderen waren anders gewend en vinden deze ontwikkeling een zeer sterke achteruitgang.
Verder vee lof

Carolien uit: Zeist

12-08-2018

Wat een leuke verhalen na een eerste week zeilkamp. Wat leren jullie de kinderen veel!
Zowel zeilen, veiligheid als sociaal.

Rob uit: Yokohama

9,5

Anna heeft n super tijd gehad, ze wilde nog netwerk blijven. Tot volgend jaar!

Dorothee uit: Blommenholm, Noorwegen

10-08-2018
8,5

Mijn zoon, Stener Døhlen heeft een fantastische week 31 gehad. Het enige wat ik wil meegeven dat er goed gekeken wordt naar de leeftijd in de groepen. Stener zat met twee/drie jaar jongere jongens in zijn boot en geen enkele leeftijdsgenoot. Hij heeft daardoor de laatste dag in een groep gezeten met leeftijdsgenoten.

Stener kijkt al uit naar volgend jaar!

Jenny uit: Breda

08-08-2018

Tjitske uit: Gytsjerk

08-08-2018

Het enthousiasme spat ervan af; goede opvang bij aankomst en flexibele indeling van het programma tijdens de warme week; echt super; Silke vond het weer geweldig!