Beoordelingen Zeilschool de Veenhoop

• Instructeurs 8,9
  • Sfeer en beleving 9,1

Gerrit Jan uit: Offingawier

05-09-2018

Prettige sfeer, goede instructie, mooie verhalen en een blij kind!

Evelyn uit: Amersfoort

02-09-2018

Goede zeilles, gezellige sfeer

Gerbrich

30-08-2018

Prima voor elkaar!

Chantal uit: Heerhugowaard

28-08-2018

De kindjes zijn nu een aantal keer op de Veenhoop geweest. Ze gaan altijd met veel plezier heen en komen met enthousiaste verhalen terug.
Wat we dit jaar erg jammer vonden is dat er op zaterdag niet meer gezeild wordt. Het op zondag en zaterdag zeilen is toch wel iets wat deze cursussen van andere onderscheidt.
Evengoed kijken de kindjes nu alweer uit naar volgend jaar.

Margriet uit: Heemstede

27-08-2018

Beide dochters hebben voor het derde jaar op rij een topweek gehad! Veel geleerd en veel lol gehad. En of het nu regent, warm is, windstil of juist heel veel wind bij De Veenhoop doen ze er werkelijk alles aan om iedereen een mooie en leerzame week te bezorgen.

Carole uit: Hattem

27-08-2018

Mijn dochter gaat enthousiast heen en ondanks een hele dag ziek op bed (waarover ik keurig word geïnformeerd) komt ze nog enthousiaster terug.
Ik snap het want als ik haar breng of haal zou ik stiekem ook wel willen blijven.

Frouwkjen uit: Amersfoort

27-08-2018

Onze 3 kinderen waren er dit jaar alweer voor de derde keer en hebben weer een superleuke week gehad: heel erg gezellig en veel geleerd!

Anna uit: Amsterdam

26-08-2018

Max is nu voor de 7e keer bij De Veenhoop geweest - elke keer een zeer geslaagde week en nu zijn kielboot 4 gehaald!! Nu nog instructeursopleiding, zodat hij volgend jaar als instructeur klaar kan staan voor de cursisten

ids uit: Oudehorne

Leuk!