Beoordelingen Zeilschool de Morra

Nienke uit: Tilburg

15-05-2017

Dolleke uit: Hemelum

11-05-2017

De meiweek was super. ik heb leren opschieters maken en gijpen. in de zomer ga ik zeker weer

Jelle uit: Hemelum

02-05-2017
9,5

Ik heb voor het eerst in de meivakantie gesurft! Het was TOP, goeie wind, leuke andere surfers en af en toe ook erg koud...! Maar als je veel bezig bent warm je wel op. Leuke instructeurs en een super bonte avond! Ik kom de zomer weer! Jelle

Marian uit: Schalkhaar

3,5

Hieronder de tekst van mijn mail die ik d.d. 30-04-2017 heb verzonden:
Goedendag,

Ik wil deze mail even sturen in de hoop dat jullie wat kunnen doen aan mijn “nare” gevoel die ik heb overgehouden aan Suze haar kamp.
Gisteren heb ik haar opgehaald, terwijl ze alleen aan de kant klaar stond met haar koffertje.
Jammer genoeg heb ik ter plekke niemand gesproken en heb dan ook van niemand gehoord hoe het kamp geweest is.
Wel schrok ik enorm van haar kapotte handen, en van haar timide uitstraling.
Haar vingers waren ontstoken en erg pijnlijk, ik ben meteen naar de apotheek gereden en heb een goede antibacteriële crème en pleisters gekocht.
Eenmaal thuis haar handen goed behandelt en hoop zo de ontsteking tegen te kunnen gaan.
Verder verteld ze langzaam enkele verhalen thuis over de afgelopen week, zelf zegt ze dat het wel ging, maar dat ze zich veelvuldig het derde wiel aan de wagen heeft gevoeld.
Toen ik zei dat er toch 4 meisjes op de slaapkamer waren vertelde ze dat 2 meisjes al vriendinnen waren en het andere meisje naar een andere slaapkamer ging omdat ze daar ook een bekende had,
Dus uiteindelijk lag Suze bij 2 vriendinnen op de kamer.
Jammer dat ze totaal geen vriendin aan deze week heeft overgehouden, en dat ik niet het gevoel heb dat er een hechte band was naar haar toe.
Ook bij het weg gaan dus waar ik bij was stond ze alleen en niemand kwam haar even dag zeggen (zelfs van de leiding niet, dat had ik toch wel netjes gevonden)
Zelf liep ze naar een leider toe om hem te bedanken aan hem heb ik ook haar handen laten zien.
Verder stond er geen persoonlijk woordje op haar CWO diploma, alleen een handtekening (dit kan ook anders).
Ook had ik afgelopen week gehoopt op facebook nog wat leuke foto’s van mijn dochter te zien, maar helaas.
Verder heb ik haar gevraagd of er geen leuke leiding was zei ze matig jawel maar zei erbij dat er halverwege de week van leiding was gewisseld, i.v.m. examen.
Als ik alles vooraf geweten zou hebben had ik haar zeker eerder opgehaald, jammer genoeg wist ik bovenstaande niet eerder.
Mijn advies naar jullie zou zijn,

1 leraar op 1 groepje en die niet wisselen
Letten op lichamelijke ongemakken zoals bijv., kapotte ontstoken handen.
Zorgen voor saamhorigheid.
Een persoonlijk afsluitend woordje zodat ouders ook van de andere kant horen hoe de week geweest is.
Schrijf iets leuks of opbeurends op het CWO diploma en niet alleen een handtekening.
Plaats halverwege wat foto’s op facebook zodat het thuisfront ook kan zien hoe de kinderen het hebben.

Met vriendelijke groet,

Marian Visser

Ps. bijgevoegd de foto van de handen van mijn dochter

Jens uit: Bruijn

01-05-2017

Ik ben helemaal weg van de morra, ik kwam zaterdag thuis en miste het toen al. Je hele dag wordt volgepland en de avondspellen zijn altijd leuk en nieuw. Ik vind de instructeurs heel erg leuk.

Hidde uit: Hemelum

01-05-2017

Ik kreeg een beetje tranen in mijn ogen toen de instructeurs het Morra lied gingen zingen, zo leuk vond ik het. Gelukkig mag ik van mama in de zomer nog een week!

Tieme uit: Hemelum

9,5

Het was koud maar heel erg leuk omdat iedereen super aardig was

Anne uit: Oegstgeest

11-01-2017