Beoordelingen Zeilschool de Morra

Lauren uit: Leersum

22-07-2017

Stein uit: Ede

21-07-2017

Strin is 8 jaar en is voor het eerst op (zeil) kamp geweest. Een ervaring die hij niet snel zal vergeten. Thuis raakte hij niet uitgepraat over zijn zeilvrienden bij DeMorra. Dit jaar gezeild op de Optimist. Volgend jaar wil hij op een Pico leren zeilen. Bedankt.

Jesse uit: Ede

21-07-2017

Jesse is 8 jaar en is voor het eerst op (zeil) kamp geweest. Een ervaring die hij niet snel zal vergeten. Thuis had hij heimwee naar zijn zeilvrienden bij Demirel en Dirk en Annelies. Bedankt.

Bram uit: Ede

Thijmen uit: Den haag

Joris (vader Hedwig) uit: Rotterdam

5,8

Door de omvang en de locatie een wat minder persoonlijke benadering en minder gezelligheid dan verwacht. Hedwig bleek de enige Tirion inschrijver en fijn dat er meerdere kinderen bij gehaald werden. Zat nu wel met onervaren zeilsters in de boot maar ook instructeurs die nog nooit op die boot gevaren hebben. Dus geen spinnaker gezeild om maar wat te noemen. Tevens was de theorieles ook vrijwel geheel gezamenlijk en dus voor haar 100% herhaling van vorig jaar. Bar was enkel open tussen 17.00 uur en 18.00 terwijl de meesten dan gingen douchen. Eten was meestal ok maar boerenkool met gebarsten worst op een zomerkamp is wel erg beneden niveau (het mag blijkbaar echt niets kosten). Ook een hoop gedoe met niet werkende buitenboord motoren en een zeilschoot die de eerste instructeur niet goed kreeg (dus zonder wind gezeild met een gereefd zeil). Het zijn allemaal geen grote issues maar al met al komt het niet heel gedegen over. Wij zullen dus volgende keer kiezen voor een andere zeilschool.

demi uit: vlieland

19-07-2017

ik vond het super leuk en ik kom zeker volgend jaar weer

karlijn

18-07-2017

Nadia uit: Ede

17-07-2017

Top zeilkamp met super aardoge en leuke instructeurs! Soms wel bij harde wind wordt er wel risico genomen om het water wel op tegaan terwijl er hele hoge golven waren, maar voor de rest geweldige week gehad

Nina uit: Amersfoort

17-07-2017
7,8

In het begin moest je meteen het water op, ik had liever eerst een rondlijding en/of wat uitleg