Beoordelingen Zeeuwse Verwarmings Unie

• Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Zeeuwse Verwarmings Unie bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd? 8,3
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)? 8,2
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie? 8,4
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? 8,4
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Zeeuwse Verwarmings Unie aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel) 8,3

Peronne uit: Middelburg

12-07-2018

De verwarmingsketel werd vervangen.Weer wat nieuws in huis.Zeer prettige monteur.6 uur werk,maar het bleef gezellig.Goed werk verricht.

Ria uit: Middelburg

Goeie service

Joke uit: Middelburg

7,0

Ze zouden in wk 26 komen maar niets gezien en gehoord dus heb ik gemaild voor een afspraak en dat kon de volgende wk. De monteur was binnen 10 min klaar daar ben ik een beetje sceptisch over, ik denk dan vlug of het wel goed gedaan is, maar ik ga maar van het goede uit.

T uit: Middelburg

Hij stond om 8u al op de stoep om de lekkage te verhelpen

M uit: Middelburg

03-07-2018
7,4

Vind het jammer dat er mensen bij zvu werken die allen een andere mening hebben over bepaalde zaken , heb al eerder aangekaart de cv goed na te kijken , ook ivm de koolmonoxide omdat ik constant hoofdpijn had maar telkens werd er gezegd dat het goed was, maar die mening deelde ik niet , nu mijn nieuwe ketel geinstaleerd is heb ik opeens geen hoofdpijn meer dus is het voor mij aannemelijk dat het door de CV kwam en vraag mij af waarom dit zolang moest duren, ga ook woongoed hierop aanspreken daar ik bij beide bedrijven al eerder melding maakte van mijn klachten, ik hoop dat men ervan leert, dit is te gevaarlijk om op deze manier te blijven behandelen en hoop ook dat uw bedrijf in deze ook voor anderen zijn verantwoordelijkheid neemt en eerder handelt.
met vriendelijke groet M vd Paal

Ineke uit: Middelburg

30-06-2018

De man die nu kwam wist precies wat er aan was,had al meerdere keren klachten,was nooit goed verholpen..

N.E.A. uit: Middelburg

24-05-2018

de medewerker die mij geholpen heeft was zeer vakkundig

Charmayne uit: Middelburg

08-05-2018
9,8

Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? 1

De monteur geef ik een 10, telefoniste was totaal niet vriendelijk. Geen fijn gesprek.

Frits uit: Middelburg

07-05-2018