Beoordelingen Zeeuwse Verwarmings Unie

• Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Zeeuwse Verwarmings Unie bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd? 8,6
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)? 8,5
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie? 8,7
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? 8,7
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Zeeuwse Verwarmings Unie aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel) 8,6

pieter henderik uit: middelburg

13-10-2017

Alles goed geregeld.

Sammy uit: Middelburg

13-10-2017
7,8

Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? 2

Mijn verwarming stookte niet goed, ten tijde van de algemene controle. De jongen heeft instellingen veranderd en een onderdeel vervangen. Het vervelende is dat mijn verwarming nog steeds niet lekker stookt, misschien moet ik wennen aan de andere instellingen. Ik zal daarvoor ook nog contact opnemen. Dat lag echter niet aan de jongen want die heeft volgens mij zijn uiterste best gedaan. Gedaan wat hij moest doen.

S uit: Middelburg

12-10-2017

Melding wordt snel opgepakt door de servicedesk en monteur was snel ter plaatse om het probleem te verhelpen. Snelle en goede service.

11-10-2017
n.v.t.

Jaarlijkse controle van CV-installatie prima uitgevoerd door vriendelijke en kundige medewerker.

Wendy uit: Middelburg

9,6

Aardige, nette jongen en zijn werk goed en kundig gedaan ;-)

Marina uit: Middelburg

6,8

Het is voldoende

Gerard uit: Middelburg

10-10-2017

Het liep allemaal op rolletjes.
En nu nog ondervinden of alles geheel de winter goed zal gaan.

A.J. uit: Middelburg

Carla uit: Middelbug

06-10-2017
7,4

Had ik wat vragen erover . Ik werd goed geïnformeerd .

CA uit: Middelburg

02-10-2017

Het ging om onderhoud, niet om een reparatie