Beoordelingen Zeeuwse Verwarmings Unie

• Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Zeeuwse Verwarmings Unie bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd? 8,6
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)? 8,6
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie? 8,7
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? 8,6
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Zeeuwse Verwarmings Unie aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel) 8,6

Fránk uit: Middelburg

01-08-2017

roel uit: middelburg

31-07-2017

correcte mensen ,behulpzaam ,techniesch uitleg
begrijpbaar

Tirzah uit: Middelburg

20-07-2017

Ik ontving een brief dat er iemand zou komen voor de controle maar ik kon niet op die datum.
Per mail heb ik dat laten weten en heel snel kon ik op een andere datum worden ingepland.
De medewerker in kwestie was rustig en duidelijk en beleefd.

9,7

G.J. uit: Middelburg

Marianne uit: Middelburg

17-07-2017

Snelle afspraak, aardige medewerker alleen had ik toen hij weg was geen warm water meer. Er bleek een knop niet omgezet te zijn. Binnen 5 minuten was het wel weer opgelost.

Barth uit: Middelburg

12-07-2017

Ineke uit: Middelburg

11-07-2017

Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? 1

De monteur legde goed uit wat er aan de hand was en wat ik kon doen als de storing weer op zou treden.

A.M. uit: Middelburg

11-07-2017

super service

Conny uit: Middelburg

10-07-2017

Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? 1

De door ZVU gemaakte afspraak kon gemakkelijk verzet worden naar een ander tijdstip op diezelfde dag en er werd snel en vriendelijk gereageerd op de mail hierover.
De monteur, welke hier al een paar keer is geweest, is uiterst vriendelijk en correct!