Beoordelingen Zeeuwland | Vertrokken huurder

7,6
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Zeeuwland bij verlaten van uw woning? 7,7
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? 7,5
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Zeeuwland aanbeveelt voor deze activiteit? 7,7

Wendy uit: Oost-souburg

11-12-2017
7,4

Hoeveel moeite kostte het u om de huur op te zeggen en de woning in de afgesproken staat achter te laten? 4

Aanbeveling: jaVerlaten plaats Oost souburg

jaap uit: middelburg

08-12-2017
7,8

Hoeveel moeite kostte het u om de huur op te zeggen en de woning in de afgesproken staat achter te laten? 1

toen we de woning verlieten werd er ons vermeld dat het te koop werd gezet en 2a3 weken later kregen we te horen dat het in de verhuur ging en dat vinden we niet leuk want het kan zo zijn dat we de spullen die te overname waren dat wij het er alsnog uit kan gaan halen en dat vinden we niet de gang van zaken

Aanbeveling: jaVerlaten plaats vlissingen

Beer uit: Zierikzee

19-11-2017
6,6

Riet uit: Zierikzee

16-11-2017
7,2

Hoeveel moeite kostte het u om de huur op te zeggen en de woning in de afgesproken staat achter te laten? 5

nvt

Jeroen uit: Utrecht

16-11-2017

prima woning helaas te weinig werk :(

Aanbeveling: jaVerlaten plaats Burgh Haamstede

Jacqueline uit: Vrouwenpolder

15-11-2017

Aanbeveling: jaVerlaten plaats Vrouwenpolder

R uit: Ritthem

15-11-2017
6,2

Ik kom uit het sloop/sociaal plan Lambrechtsenstr. project. Tevreden over Saskia van der Nat maar achter de schermen worden veel fouten gemaakt zoals b.v. lijst met eisen voor achterlaten woning door mailen terwijl het om sloop gaat. Aanbieden van deze enquête laat wat mij betreft ook zien dat automatisering niet gelijk staat aan klantvriendelijkheid.

Aanbeveling: neeVerlaten plaats Ritthem

Laura uit: Zierikzee

11-11-2017

Aanbeveling: jaVerlaten plaats Burgh-Haamstede

Yvonne uit: Zierikzee

02-11-2017

Hoeveel moeite kostte het u om de huur op te zeggen en de woning in de afgesproken staat achter te laten? 2

Netjes behandelt door iedereen met wie we te maken hebben gehad.

Chris uit: Kerkwerve

18-10-2017