Beoordelingen Zeeuwland | Reparatieonderhoud

7,7
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Zeeuwland | Reparatieonderhoud bij de reparatie die onlangs via Zeeuwland is uitgevoerd? 7,7
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)? 7,4
  • Welk rapportcijfer geeft u voor het resultaat van de reparatie? 7,7
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? 7,8
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Zeeuwland | Reparatieonderhoud aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel) 7,8

Els uit: DOMBURG

18-06-2018

Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? 1

Reparatie verzoeken worden snel en goed afgehandeld.
Wel vind ik het heel jammer dat bij de renovatie die nu gaande is de afhandeling niet bepaald snel alles afgehandeld wordt en de werkmannen heen en weer lopen en niet 1huis in 1 keer afhandelen.

j.Lodder uit: Oostkapelle

16-06-2018

Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? 1

René uit: Zierikzee

15-06-2018
3,7

ik wacht nog steeds op reparatie slaapkamer, zwarte man.
Jumelet is geweest, maar ik hoor niets verder...gaarne antwoord.... volgens mij word ik ziek van die schimmel.

Andrea uit: Serooskerke

Henk uit: Zierikzee

14-06-2018

Onze ervaring bij het onderhoud is zeer goed.Snel netjes en denken mee..

Olga uit: Vrouwenpolder

14-06-2018

I find it very bad the condition of the arch in kitchen and the plafond peeling, arch is split at corners, also badkamer is outdated, would like solar power very much

Sophie uit: Zierikzee

8,1

Ik zit nog steeds te wachten op mijn nieuwe sloten voor de deuren.

Riet uit: Zierikzee

5,0

Ik zit al anderhalve maand in de rommel van een lekkage die pas ontdekt is .Maar al negen jaar al lekt. Ik heb wel goede hoop dat het zeker goed komt. Dan worden het zeker allemaal tienen.

14-06-2018

Dik tevreden over het huren en de gang van zaken binnen Zeeuwland

Joyce uit: Kerkwerve