Beoordelingen Zeegelaar Schilder- en Stukadoorswerken

• Zorgvuldige omgang met uw eigendommen 10,0
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding 10,0

Rein uit: Amsterdam

26-07-2017

Vriendelijk, flexibel in planning en heel kundig. De muren zien er fantastisch uit!

Gijs uit: Amsterdam

06-02-2017
9,6

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: We hadden vrij specifieke wensen qua kleuren en wilden er zeker van zijn dat we ook exact die kleuren kregen. Sikkens heeft erg mooie kwaliteit verf.

Phillipe is een vakman, hij doet zijn best om je wensen te realiseren. Hij heeft de tijd genomen om onze wensen door te spreken, ons goed geadviseerd over de kleuren en ons gedurende het verven op de hoogte gehouden van de voortgang zodat we konden vaststellen of alles zo uitpakte zoals we hadden bedacht. En dat was zeker zo! We zijn er erg blij mee.

Mattijs uit: Amsterdam

29-01-2017

Perfect!

gijs uit: amsterdam

23-01-2017

Uitstekende ervaring. Philippe heeft fantastisch werk geleverd en ons voortdurend op de hoogte gehouden van voortgang. Aanrader!

Mieke uit: Amsterdam

07-10-2016
8,2

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Niet bewust.

Zeegelaar Schilderwerken heeft het buitenschilderwerk goed opgeleverd, is alle afspraken nagekomen en ik kan ze dan ook van harte aanbevelen.

Frank uit: Amstelveen

26-09-2016

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: na voorlichting door Schilder

zeer goed! Zal een ieder die dat vraagt een positief advies geven!!

Klaas uit: Amsterdam

12-09-2016

Phillipe heeft al het houtwerk van voor- en achtergevel geschilderd aan ons pand in de Staatsliedenbuurt (Amsterdam). Alles is strak en de lak gezet en waar nodig is houtrot behandeld. Dat alles binnen de geoffreerde (scherpe) prijs. Hij heeft ook de steigers en de vergunningen geregeld. Kortom, klus uitstekend geklaard! Aanrader.

Jacques uit: Amsterdam

23-10-2015
7,9

Prettige, vlotte en plezierige samenwerking.
Tevreden met het eindresultaat

Tom uit: Amsterdam

16-10-2015

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Offerte oogde goed

Tevreden

Noor uit: Amsterdam

29-08-2015

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Omdat we goede ervaringen hebben met de producten van Sikkens en de schilderkwaliteiten van Philippe.

Aangezien wij zeer tevreden zijn met het schilderwerk van Phillipe bij ons thuis, hebben wij hem gevraagd ook ons vakantie-appartementje aan zee te schilderen. Hij heeft (binnen) zowel de muren als het houtwerk onder handen genomen. En met resultaat: het ziet er supernetjes en fris uit. Mochten we in de toekomst weer een schilderklus hebben, dan bellen we Phillipe!