Beoordelingen Zakelijk bankieren

14-08-2018

Prima! Goed geholpen door de klantenservice. Zeker een aanrader

Amostay uit: Amsterdam

13-11-2017

Top site om een bankrekening te vinden. De vergelijking is overzichtelijk en de website heeft geen reclame of hinderlijke banners.

Torsten uit: Leeuwarden

01-11-2017

Handige vergelijking en alle informatie is up to date

Roma

31-10-2017

De website heeft de beste vergelijking die ik heb kunnen vinden via Google. De kosten voor een zakelijke rekening zijn soms ingewikkeld omdat er vaste kosten zijn voor de rekening, internetbankieren en de bankpas en daarnaast nog variabele kosten voor overboekingen en ontvangsten. De website maakt de markt transparant en overzichtelijk waardoor ik de voordeligste optie heb kunnen kiezen.

Geen onnodige advertenties maar een goede vergelijking. En alle informatie over de bankrekeningen is mooi weergegeven op afzonderlijke pagina’s over de bank, wat het soms nog overzichtelijker maakt dan de website van de banken zelf.

Hans uit: den bosch

29-10-2017

Goed advies. Heel tevreden met de overstap.

Massagepraktijk Nicole de Veer uit: Den Bosch

29-10-2017

Rick uit: Amstelveen

28-10-2017

Ik heb een webshop en lever veel naar het buitenland dus mijn situatie is vrij specifiek. De vergelijking van bankrekeningen ziet er prima uit maar ging helaas niet in op mijn specifieke situatie. Daarom heb ik contact opgenomen met zakelijkbankieren en zij hebben mij persoonlijk geadviseerd welke bankrekening het beste past bij mijn persoonlijke situatie.

Nog dezelfde middag heb ik een zeer uitgebreide en erg goed onderbouwde reactie mogen ontvangen. Hartelijk dank!

Mariet de Groot uit: Amsterdam

28-10-2017

We konden geen bedrijfslening krijgen bij de bank dus moesten we opzoek naar alternatieven. Deze website geeft duidelijk alle kosten weer van online kredietaanbieders.

De websites van kredietaanbieders zijn erg verwarrend en niet transparant. De vergelijking van Zakelijk Bankieren.nl geeft alle kosten die bij een online bedrijfslening komen kijken goed weer. De rente hangt natuurlijk wel af van onze persoonlijke situatie maar de meeste aanbieders hanteren ongeveer dezelfde toeslagen voor bedrijven in hogere risicocategorieën. Dus de basisrente die ze weergeven is een goed uitgangspunt.

Jinske uit: Den Bosch

27-10-2017

Een overzichtelijke, heldere website waardoor bankrekeningen vergelijken eenvoudig wordt.

Job Verberne uit: Den Bosch

27-10-2017

Een goede en volledige vergelijking. De vergelijking is erg overzichtelijk waardoor ik een goede keuze heb kunnen maken voor een bankrekening.