Beoordelingen YourWay2GO

• maatwerk en flexibiliteit 8,5

kees uit: alblasserdam

5,7

Positieve ervaring:
alleen nog als er geen enkele ander mogelijkheid is zal ik boeken vanwege de beschikbaarheid

afspraken nakomen
betere agenten contracteren
kwaliteit prijsverhouding moet sterk verbeterd worden

Teun uit: Wadenoijen

Website NOORDKOREA2GO.nl

Positieve ervaring:
Het maatwerk was inderdaad maatwerk, er was een ongekende keuze in reis- en vertrekdagen. Informatie vooraf over onze bestemming was uitermate belangrijk en die was ruimschoots aanwezig. Astrid de Jong kon daarbij uit eigen ervaring spreken. Zij heeft ook goed mee gedacht over aanbiedingen in de vluchten.

Tips & Verbeterpunten:
Het mausoleum van Kim jong Il is ieder jaar enkele maanden gesloten voor schoonmaak en onderhoud, aldus onze Noord Koreaanse gidsen. Your Way2Go zou hiervan toch op de hoogte moeten zijn. Wij konden er geen bezoek brengen, terwijl het toch een van de hoogtepunten uit onze reis was.

Frans en Ariena uit: Zoetermeer

Positieve ervaring:
Mijn man en ik hebben samen een prachtige reis gemaakt naar China. Wij hadden hier in Nederland onze excursies en vervoer geregeld via China2Go. Toch altijd benieuwd of dit allemaal volgens plan verloopt in het land zelf, maar werkelijk alles was tot in de puntjes geregeld! Chauffeurs stonden netjes op tijd op de vliegvelden om ons op te halen en ook als we met excursie gingen waren ze perfect op tijd om ons op te halen van ons hotel en ons daarna weer netjes terug te brengen naar ons hotel. Ook de hotels waar we verbleven waren erg goed! Kortom TOP!

R.A. uit: Best

6,7

Website MYANMAR2GO.nl

Positieve ervaring:
Alles klopte op reis en was zoals afgesproken: prima.

Meer mogelijkheden (bouwstenen)
Reactiesnelheid bij voorbereiding/boeking
Ik stel er prijs op met u aangesproken te worden en niet met mijn voornaam en jij.
Liever gewoon e-mails bij communicatie.

Florence uit: Castricum

6,9

Website INDIA2GO.nl

Positieve ervaring:
De reizen zijn goed georganiseerd

Tips & Verbeterpunten:
De mensen aan de telefoon zijn niet echt flexibel en opgewekt om je een reis te verkopen. Iets meer spirit mag wel.

Yvonne uit: EIndhoven

Website INDIA2GO.nl

Positieve ervaring:
Onze ervaring is heel positief. Ondanks dat de boeking via internet verloopt is het toch fijn als er een paar keer telefonisch contact is geweest. Vragen werden uitgebreid beantwoord en er werd echt de tijd voor genomen. Wat ik heel goed vond was dat er goed afgestemd werd wat we konden verwachten van de reis. Ter plekke was ook alles heel goed geregeld door de lokale agenten. Kortom: wij zijn zeer tevreden en zullen vast in de toekomst weer iets boeken.

Tips & Verbeterpunten:
Zou ik niet direct kunnen zeggen. Onze eerste ervaring was positief.

gertruud uit: nieuewegein

6,3

Website VIETNAM2GO.nl

individueel

slordige fouten
teveel wisseling van contactpersonen

mike uit: abbekerk

Positieve ervaring:
leuke meiden (misschien ook wel leuke jongens maar die heb ik niet tot heel weinig gesproken;0)