Beoordelingen YourWay2GO

• maatwerk en flexibiliteit 8,5

Yke uit: Zuidwolde

Website CUBA

Positieve ervaring:
Leuke telefonische contacten. Goede aanbevelingen, ze waren er zelf geweest. Toen we thuiskwamen lag er een ansichtkaart, dat was een erg leuk gebaar.

Tips & Verbeterpunten:
Geen, leuke organisatie, aardige mensen.

Louise uit: Groningen

Website PERU

Diana uit: Elsloo

Website CHINA2GO.nl

Positieve ervaring:
de gehele reis was goed geregeld. Ook heel fijn dat de extra excursies die niet gangbaar zijn, toch voor ons geregeld konden worden!

Onze eigen ervaringen;
fietstour in beijing was overbodig voor ons. Je fiets overal langs maar je gaat eigenlijk nergens naar binnen. Fietsen door de stad was wel leuk, maar niet alles vonden wij interresant.

Days inn city centre hotel, goede locatie maar eerste nacht een zeer slecht bed. heel hard en de spiralen voelden we door het matras heen komen. slapen ging niet en om 3 uur 's nachts naar de receptie gegaan maar hadden geen kamer voor ons. volgende dag terug naar receptie en toen kregen we een andere kamer met een prima bed!

Bij vertrek uit chengdu naar zhangjijie was niet bekend hoelaat ons prive vervoer ons zou komen ophalen bij het hotel. Hiervoor hebben we gebeld naar de lokale agent.

De langste reisdag per trein:
6:30 zouden we worden opgehaald en naar treinstation gebracht worden, maar er kwam niemand. 6.45 maar gebeld met lokale agent en uiteindelijk om 7 uur kwam iemand ons ophalen en hebben we maar net de trein gehaald.
aangekomen in Changsha was er ook geen chauffeur voor ons, weer gebeld met lokale agent (duurde even voordat we er iemand aan de lijn kregen, dus ook nog met het noodnummer gebeld) en 1 uur 1n 15 min later kwam er een chauffeur ons ophalen. telefoon gesprekken met lokale agent liep niet helemaal lekker. de hoorn werd opgelegd en er werd ons geadviseerd een taxi te nemen. Coco (zhangjiajie) heeft ons goed geholpen!

Tine uit: Wijchen

Website COSTARICA2GO.nl

Gwen uit: Almkerk

8,1

Website JORDANIE

Positieve ervaring:
Snelle reactie bij het terugstorten van geld nadat bleek dat de excursie korter was dan gepland.

Tips & Verbeterpunten:
Bij de bouwstenen welke bouwsteen een volgende optie zou kunnen zijn qua afstand

Gerty uit: Assen

9,7

Website INDONESIE

Positieve ervaring:
Het was een leuke afwisselende vakantie, waarbij zelfs onze pubers zich uitermate hebben vermaakt. De chauffeurs waren altijd op tijd en ons veilig naar de locaties gebracht.

Tips & Verbeterpunten:
Engelse taal van de chauffeur liet te wensen over. Met een vertaalapp, en gebaren lukt te meestal wel.
Ga met pubers op Bali niet naar Sanur, maar naar Kuta. Daar kan gesurft worden.

Marcel uit: Boxmeer

Website JAPAN

liliane uit: den haag

Website PERU

Positieve ervaring:
Hele prettige begeleiding met brigit van luijck
erg fijn dat jullie lokale organisaties en mensen inschakelen
erg fijn dat jullie proberen ons CO 2 neutraal te laten reizen

mirjam uit: groesbeek

7,8

Website MALEISIE

Marloes uit: Nijmegen

7,2

Website JORDANIE2GO.nl

Positieve ervaring:
Vooraf was alles goed geregeld en het contact laagdrempelig

Tips & Verbeterpunten:
De transfers waren onduidelijk, waardoor we bij de dode zee nog in bed lagen toen de chauffeur ons kwam ophalen.