Beoordelingen YourWay2GO

20-07-2018
9,6

Website CUBA2GO.nl

Positieve ervaring:
Erg prettig om de reis te boeken. Goed geholpen en zeer persoonlijke benadering. Reis was top geregeld.

W.A.A. uit: Enschede

24-06-2018

Website THAILAND

Positieve ervaring:
Adequate, vlotte en vriendelijk bediening

Tips & Verbeterpunten:
Duidelijker beschrijving wat je van een lokale agent kunt verwachten.

Bart uit: Hengelo

17-06-2018

Website JORDANIE

Positieve ervaring:
Prettige, persoonlijke begeleiding door Brigit, value for money.

Tips & Verbeterpunten:
Vermelden of WiFi ook op je hotelkamer werkt, reizigers attenderen op het activeren van de bankpas buiten Europa.

Sophie uit: Best

14-06-2018

Website AMERIKA2GO.nl

Positieve ervaring:
wouw, wat was onze HoneyMoon super georganiseerd. Alle lof voor jullie team. Super super super geregeld. Busjes waren op tijd en hotels waren goed gereserveerd. We hadden zelfs 2 keer een upgrade, dat was erg leuk. Bij ontvangst kregen we 2 guatemalaanse handdoeken, erg attent.

Tips & Verbeterpunten:
Het hotel SunBreeze in Ambergris Caye was ons niet helemaal goed bevallen. personeel wel vriendelijk. maar het hotel lag aan het vliegveld en dat had wel van te voren vermeld mogen worden. Ook mochten jullie vermelden dat de route van de boot naar het hotel op loopafstand is en dat je geen taxi hoeft te bestellen. Het is een leuke loopafstand als je via het strand loopt en het is korter en koeler dan over de straat. Dit zou ik zeker opnemen in jullie reisbescheiden. We hadden nu namelijk een taxi en tja, extra kosten voor niks..
De vloer van de kamer waren ook continu vochtig en dat loopt echt niet prettig met blote voeten of als je slippers met het zand over een vochtige vloer komen is dat ook niet fijn. Ook hadden we onze CC gegevens afgegeven aan de balie bij het hotel, zodat we bij het restaurant gewoon op de hotelkamer konden betalen en hoefden we niet steeds af te rekenen a la minute. de eerste dag was dit ook geen probleem en lukte dat. de 2e dag hadden we ook gewoon getekend en gingen we naar de hotelkamer. We ging op tijd slapen want de volgende dag weer vroeg eruit voor het vliegtuig. Maar we werden door een super irritante telefoon wakker gebeld (zij weten natuurlijk niet dat wij al slapen) en er werd vermeld dat we niet op de kamer konden betalen. Dus moest mijn man nog met zijn CC afrekenen bij het restaurant. De laatste rekening met CC betaald en de vorige dag moesten we afrekenen bij de check out.
Dat vonden we wel raar.
Verder vonden we het wel een super fijn eiland, hebben we een snorkeltocht gehad en hebben we een golfkar gehuurd. Dus nogmaals alles is zo naar wens geweest, maar als we wat verbeter punten hebben is het dit. Doe er je voordeel mee.

Hans uit: VOORSCHOTEN

14-06-2018
7,9

Website COSTARICA

Positieve ervaring:
Snelle reactie bij samenstellen reisschema.

Nancy uit: Sint-Genesius-Rode

11-06-2018

Website ZUIDAFRIKA2GO.nl

uiterst vriendelijke medewerkers

Bert uit: Geleen

11-06-2018

Website AMERIKA

Positieve ervaring:
Brigitte van Luijck is onze contactpersoon. Ze heeft Kennis van zaken, is zeer vriendelijk en toont betrokkenheid. Van wege haar hebben we weer bij myway2go geboekt

Nvt

Victor uit: Vught