Beoordelingen YourWay2GO

maldhy uit: Tilburg

04-10-2018

Website INDIA

Positieve ervaring:
Heb de enquete vorige week ingevuld. Nog naar aanleiding van onze reis

heb ik daar ook vermeld

Max uit: Amsterdam

04-10-2018

Website MADAGASCAR2GO.nl

Aantal keer op reis geweest: 2 tot 5 keer

Positieve ervaring:
Iwein Gosse van YourWay2Go - Madagaskar (De maatwerkspecialist van Koning Aap) heeft ons tot in de puntjes geholpen om een perfecte huwelijksreis te plannen. Madagaskar is natuurlijk niet het meest simpele land om je reis in te plannen, maar Iwein heeft ons enorm geholpen en het een onvergetelijke huwelijksreis voor ons gemaakt. Ook tijdens de reis, waren er altijd meerdere mensen betrokken met onze reis, dat bleek nadat er een vlucht gecancelt was en er meteen goed gehandeld werd door iedereen. Wij hebben eerder via YourWay2Go een custom made reis geboekt naar Peru en Bolivia, was ook geweldig!
Maar voor deze reis alle complimenten naar Iwein, hij heeft zoveel kennis over Madagascar en de details/inzichten van wat wel leuk/haalbaar etc is. echt geweldig!
Ontzettend bedankt!

Tips & Verbeterpunten:
Het enige wat wij kunnen bedenken is het aanbod van hotels verbreden, vaak deden wij zelf nog onderzoek naar andere hotels omdat wij het aanbod te klein vonden of dat (aangezien het onze huwelijksreis was) toch iets meer luxe wilden dan was aangeboden. Maar Iwein heeft ons ook in dit process graag geholpen.

Jeanine uit: Bennekom

7,2

Website ECUADOR2GO.nl

Aantal keer op reis geweest: 2 tot 5 keer

Positieve ervaring:
Drie keer een goede reis gehad, perfect georganiseerd en geen zorgen hierover. Hotel vielen soms wel tegen maar vaker heel erg mee. Reisadviseurs (m.n. Brigit) in Nederland heel erg aardig en hulpvaardig

Tips & Verbeterpunten:
Vind de excursies erg duur, ook in vergelijking met bijvoorbeeld Viator. De laatste keer naar Mexico heb ik in een plek zelf een hotel en excursie geregeld omdat jullie locale agent niets kon aanbieden. Dat is wel triest voor jullie temeer daar het via booking.com gewoon wel lukte.

Martin uit: Almere

8,1

Website AMERIKA

Carla uit: BUSSUM

7,1

Website MALEISIE

Tips & Verbeterpunten:
Ik vond de reis toch wel standaard zoals meerdere organisaties zoals Riksja Travel.

Kelly uit: Zutphen

Website ZUIDAFRIKA2GO.nl

Eugenie uit: Maarssen

Website VIETNAM

Positieve ervaring:
Zeer prettige benadering en en meedenken met wat je wilt

Tips & Verbeterpunten:
Op website voorbeelden van hotels laten zien.

Peter uit: Nunspeet

02-10-2018
9,9

Website PERU

Aantal keer op reis geweest: meer dan 5 keer

Positieve ervaring:
Geweldige reis gehad. Goed geadviseerd door Brigit van Luijk en in Peru en Bolivia uitstekend begeleid door de locale agent. Alles was mooi op tijd en alle afspraken zijn nagekomen.

jan uit: den haag

02-10-2018