Beoordelingen YourWay2GO

5,7

Website CUBA

Aantal keer op reis geweest: 2 tot 5 keer

Tips & Verbeterpunten:
rondreis oosten van Cuba was slecht in elkaar gezet. Afstanden waren veel te groot. Moesten vaak in de donker rijden over de onverlichte slechte wegen. Er was geen tijd voor bezichtiging van een stadje of iets dergelijks. Routebeschrijving was bar slecht (knippen plakken) Stonden stukken in die niet voor ons waren. Waarschijnlijk niet zelf doorgelezen. Aantal casa's waren slecht (voedselvergiftiging opgelopen). Reisorganisatie kan niet met commentaar omgaan. Hadden maar moeten bellen tijdens de reis?

Claudia uit: Gorinchem

15-01-2018
9,6

Website ZUIDAFRIKA2GO.nl

Positieve ervaring:
Goed bereikbaar en bij het niet doorgaan van een boeking werd deze flexibel aangepast naar onze wensen. Ook bij het cancelen van een activiteit wegens het weer, werd het geld direct teruggestort. Fijn ook dat iedereen zo goed en snel bereikbaar was.

Tips & Verbeterpunten:
We hebben al doorgegeven dat er één hotel tussen zat wat echt niet paste tussen de rest van het aanbod. Verder was alles prima in orde. Meer dan zelfs!

Heidrun uit: Utrecht

15-01-2018
9,7

Website ARGENTINIE

Positieve ervaring:
Wij vonden de service van Danilo echt heel goed. Om te beginnen deed hij ons een reisvoorstel wat bij andere sites niet kon. Daarna was hij een fijn contactpersoon, konden wij hem altijd bereiken voor vragen en waa de service snel en efficiënt. Ik had mijn jas in een taxi laten liggen en Danilo zorgde er samen met Franca voor dat ik de jas terugkreeg. Dat vond ik echt klasse.
Ik vind de prijs-kwaliteit verhouding bij jullie heel goed.

- geen

Pieter uit: Tilburg

Website IRAN

Robert uit: Valkenswaard

Website INDIA

Positieve ervaring:
Goed naar wensen geluisterd, prims aanbid gedaan, makkelijke aanpassing van dingen die ik anders wilde, goede lokale begeleiding, ideale optie tussen alles zelf regelen en ksnt en klaar reis!

Marianne uit: Amsterdam

Website SRI LANKA

Positieve ervaring:
Mooie reis op maat, wel erg lang soms in de auto, uitstekende chauffeur en gids, goeie hotels in een mooi te bezoeken waard land.

Bob uit: Den Bosch

7,7

Website NEPAL

Aantal keer op reis geweest: 2 tot 5 keer

Reina uit: Almere

9,7

Website INDIA

Positieve ervaring:
Er werd goed naar onze wensen en budget geluisterd.
Rene weet ontzettend veel van het land en is zeer enthousiast en neemt je letterlijk mee met leuke tips.Alles is tot in de puntjes geregeld en je krijgt veel keuze mogelijkheden in hotelletjes en wel of niet die excursie.Ook neemt hij er goed de tijd voor.

Tips & Verbeterpunten:
De snelheid van de website is soms erg traag

Emiel uit: HERPT

Website THAILAND

peter uit: Almere

13-01-2018
9,6

Website VIETNAM

Aantal keer op reis geweest: meer dan 5 keer

Positieve ervaring:
Gewoon uitstekend, chappo!!. Zeer prettig in de tijd van alles digitaal en -als argument!- weinig persoonlijk contact. Het kan ook totaal anders zoals your way 2go bewijst!

geen