Beoordelingen YourWay2GO

Milou uit: Zwolle

25-03-2017

Website CUBA2GO.nl

Positieve ervaring:
Ondanks dat we uiteindelijk voor een ander land gekozen hebben dit jaar (ivm periode en kosten) verdient Cuba2go wat mij betreft al een compliment op de betrokkenheid en persoonlijke aandacht voor het opstellen van een reisvoorstel. In het bijzonder Brigit, met haar hebben we voornamelijk contact gehad en ze heeft echt haar uiterste best gedaan, we hopen de reis alsnog een keer daadwerkelijk te kunnen uitvoeren in een goedkoper seizoen.

Leonie uit: Eindhoven

19-03-2017

Website CAMBODJA2GO.nl

Positieve ervaring:
Reis op maat, er wordt mee gedacht.

Tips & Verbeterpunten:
Laatste reis, excursie in Thailand naar de drijvende markt van Amphawa: dit is geen floating/drijvende markt. de markt zelf staat op de wal, de (Thaise) toeristen worden vervoerd met tamelijk luxe bootjes. De markt zelf was ook lux en niet doorsnee Thais.

Henny uit: Loosdrecht

10-03-2017
8,1

Website VIETNAM2GO.nl

Positieve ervaring:
Prima organisatie tussen de medewerkers van your way 2 go in Nederland en de agenten en gidsen in het vakantieland.

Martin uit: Amsterdam

07-03-2017
7,0

Website CUBA2GO.nl

Positieve ervaring:
Goed georganiseerd, wel steken laten vallen, wat bijzonder irritant is als je ter plaatse bent.

Tips & Verbeterpunten:
Vraag mensen alles te controleren ruim voor vertrek en vertrouw niet op zorgvuldigheid en compleetheid van reisorganisatie.

G uit: Kerkwijk

Website BRAZILIE2GO.nl

Positieve ervaring:
Onze contactpersoon heeft eerst goed gepolst wat voor reis we wilden. En aan de hand daarvan een mooie reis samengesteld.

Tips & Verbeterpunten:
-Het schema was de eerste week duidelijker dan de andere twee weken. Dit kan beter, ook nadat we gemaild hadden vanuit Brazilië.
-Er zijn in Brazilië meerdere tijdzones, omdat dat niet goed doorgegeven was in ons reisschema stond de taxi er een uur te vroeg en was al weer weg toen wij aankwamen met het vliegtuig.
-De busreis zou 6 uur duren volgens het schema, maar duurde 13 uur! Dit had hij beter kunnen inschatten bij het plannen van de reis. En nadat we daarover gemaild hadden kwam er geen excuus.... was een kleine moeite geweest.

rob uit: Haarlem

7,1

Website THAILAND2GO.nl

Aantal keer op reis geweest: meer dan 5 keer

Positieve ervaring:
de subcontractor khiry is een zeer betrouwbare sub contractor

Tips & Verbeterpunten:
de behandelaar heeft duidelijk geen ervaring om een reis op maat aan te bieden het aangeboden reisplan hield geen rekening met de lange reistijden die gemaakt moesten worden. de site met de offertes is niet altijd beschikbaar

Martin uit: Esch

Website INDIA2GO.nl

Positieve ervaring:
Onze privé Noord India trip was perfect georganiseerd en uitgevoerd (ook door jullie locale reisorganisatie Sita). De door jullie aanbevolen hotels waren verrassend van sfeer en prima, alsmede de bezienswaardigheden. De chauffeur was volledig betrouwbaar en punctueel (een verademing in het Indiase verkeer). Een fantastische trip om niet makkelijk te vergeten.

Tips & Verbeterpunten:
De treinreis van Varanasi terug naar Delhi is niet aan te raden (ondanks 1e klas). In plaats van de verwachte aankomst om 8 uur 's morgens kwamen we pas om 6 uur 's avonds in Delhi aan en verloren zo een hele dag. Dit lag niet alleen aan de mist (frequent in januari) maar ook aan het verouderde treinsysteem. Een binnenlandse vlucht is een veel betere manier

linsey uit: Arnhem

Website PERU2GO.nl

Positieve ervaring:
Snelle en vriendelijke hulp (Franka) bij vragen en ook tijdens de reis vanwege ziekte netjes contact opgenomen met ons of het wel goed ging. Erg fijn!

a.a. uit: noordwijkerhout

14-12-2016
4,1

Website ARGENTINIE2GO.nl

Positieve ervaring:
Argentinië is gewoon prachtig, yourway2go heb ik slechte ervaringen mee. er zijn betere organisaties, en in dezelfde prijsklasse.

Tips & Verbeterpunten:
tja.. waar moet ik beginnen? neem een klacht van een klant serieus, begin daarmee.

M uit: Helmond

26-11-2016
5,3

Website SRI LANKA2GO.nl

Maatwerk

Tips & Verbeterpunten:
Eigen pagina extra klikken om reactie te kunnen lezen, reactie op vragen, checken aanbod (cabins aangeboden maar nu hotelkamers), vlucht tijdig boeken zodat offerteprijs ook de werkelijke prijs is (100euro extra te betalen terwijl wij binnen de gestelde termijn akkoord hadden gegeven), klacht afhandeling