Beoordelingen YourWay2GO

14-12-2016
4,1

Website ARGENTINIE2GO.nl

Positieve ervaring:
Argentinië is gewoon prachtig, yourway2go heb ik slechte ervaringen mee. er zijn betere organisaties, en in dezelfde prijsklasse.

Tips & Verbeterpunten:
tja.. waar moet ik beginnen? neem een klacht van een klant serieus, begin daarmee.

M uit: Helmond

26-11-2016
5,3

Website SRI LANKA2GO.nl

Aantal keer op reis geweest: 2 tot 5 keer

Maatwerk

Tips & Verbeterpunten:
Eigen pagina extra klikken om reactie te kunnen lezen, reactie op vragen, checken aanbod (cabins aangeboden maar nu hotelkamers), vlucht tijdig boeken zodat offerteprijs ook de werkelijke prijs is (100euro extra te betalen terwijl wij binnen de gestelde termijn akkoord hadden gegeven), klacht afhandeling

ida uit: zwolle

22-11-2016
7,4

Website PERU2GO.nl

Positieve ervaring:
Contact verliep goed in Peru , Bolivia veel minder. Heb geboekt via way 2go niet via Peru...?Bolivia? In Peru was alles keurig geregeld. Stond men klaar etc. Gidsen en taxi chauffeurs spreken goed Engels, en zijn doorsnee goed opgeleid.

Tips & Verbeterpunten:
Bolivia is niet goed georganiseerd. Ze weten wel te improviseren..Hotels zijn helaas vrij stoffig en matig onderhouden. O.a. Oude vloerbedekking , rammelige deuren en je moet niet alergisch zijn. Weinig personeel (van "jullie" organisatie) spreekt redelijk Engels gelukkig konden we Spaans, maar anders wordt het wel heel moeilijk. Kortom daar valt nog wel wat te verbeteren. Bezoek zelf de hotels en alle kamers daarvan er is nog wel eens verschil per kamer.

marianne uit: roosendaal

21-11-2016
7,6

Positieve ervaring:
de reis voldeed aan de afspraken

Tips & Verbeterpunten:
svp rekening houden met aankomsttijd in hotel na transfer dat je niet in kamer kan; beter later vertrekken
1 voucher niet geregeld; beter nakijken voor verzending naar klant
1 x was er ongevraagd een medepassagier tijdens onze prive transfer; dit kan niet de bedoeling zijn.
in casa mi cuba kamer 1 x niet opgeruimd/ bed opgedekt/ schone handdoeken, in enquete terplaatse aangegeven
groep topes de collantes was veel te groot met 36 personen

Christian uit: Utrecht

21-11-2016
7,9

Website JAPAN2GO.nl

Positieve ervaring:
Was allemaal goed geregeld en communicatie verliep prima.

Tips & Verbeterpunten:
Ik vind de communicatie via de website waarbij eerst ingelogd moet worden minder prettig. Liever telefonisch of direct per mail.

De accommodaties in Japan waren allemaal prima maar wel erg gericht op reizen met openbaar vervoer (in steden, dichtbij stations). Wellicht kan ook meer aandacht voor mooie plekken en locaties komen die wat verder buiten de steden liggen en per auto beter bereikbaar zijn.

Marion uit: Egmond aan Zee

20-11-2016

Website THAILAND2GO.nl

Positieve ervaring:
Dat alles voor mijn goed geregeld voor de vrijwilligerswerk in N. E.P. Chiang May.

Anne uit: Breda

17-11-2016
7,2

Positieve ervaring:
Casa's particular waren allemaal fantastisch, goed geregeld. Alleen de casa in Havana mocht wel wat centraler, nu grote afstand moeten overbruggen naar centrum.
Hotel was prima.

Tips & Verbeterpunten:
- Op mobiele telefoon worden berichten heel kort weergegeven en verdwijnen daarna.
- Auto verhuur ViaCar in Cuba is dramatisch. Slecht bereikbaar, niet aanwezig op kantoor en komen afspraken niet na. Twee dagen weggegooid door wachten op de autoverhuur, dat is jammer op een 9-daagse reis.

Marjo uit: Wintelre

Website CHINA2GO.nl

Aantal keer op reis geweest: 2 tot 5 keer

Positieve ervaring:
PRIMA ORGANISATIE!!! ONZE REIS WAS WEDEROM TOP GEREGELD ALLES WAS VOLLEDIG NAAR ONZE WENSEN!!

GA VOORAL ZO DOOR.

Bart uit: Amsterdam

Positieve ervaring:
Vanaf het eerste moment op de website tot aan de transfer naar huis was alles goed geregeld. Excursies op tijd, betaling vooraf goed verlopen en prettig dat het geen probleem was om zelf bijv een hotel te boeken. Snelle reactie en prettige communicatie via de mail. Website/berichten via de mobiel wel slecht te bekijken. Bedankt

Tips & Verbeterpunten:
Mailen via berichten op de website is wat omslachtig.

Casa s allemaal top, wel zou een casa aan het strand bij playa larga voorkeur hebben, zo ook een eventueel 'authentiekere' casa in vignales (overigens beide wel super schoon, vriendelijk en netjes). Eventueel in beide plaatsen een tweede optie bieden.

De plattegronden op de vouchers casa s en excursies waren erg onduidelijk en klopte vaak niet.

Chantal uit: Amsterdam

Website MALEISIE2GO.nl

Positieve ervaring:
Was een super vakantie en goed georganiseerd.