Beoordelingen YourWay2GO

Peter uit: Groningen

10-10-2017

Website INDIA

Positieve ervaring:
Zeer goede service. We hebben een prachtige reis gehad door India.

Geen.

30-09-2017
8,1

Website CUBA

Positieve ervaring:
Er is goed meegedacht met onze wensen en als wij iets anders wilden dan het voorgestelde kon dit ook.
De Casa Particulares waren prima en daar ook meerdere malen heerlijk gegeten. Transfer waren altijd ruim op tijd.

Tips & Verbeterpunten:
Enige verbeterpunt is dat wij hadden gevraagd naar mogelijkheden voor familiekamers, 4 persoonkamers, helaas is daar geen aandacht aangeschonken, wat erg jammer is. Wij hebben meerdere malen met 2 personen in 4 persoonskamers geslapen, dus blijkt wel mogelijk en dat had ons dus meerdere malen een kamer per nacht gescheeld in de kosten.

Lia uit: Drunen

26-09-2017

Website AMERIKA

Positieve ervaring:
We hebben een geweldige vakantie gehad. Tickets, auto en hotels waren goed geregeld zodat we ons daar geen zorgen over hoefden te maken. Ook het informatieboekje over onze reis was erg handig.

Arjan uit: Haarlem

25-09-2017

Website PERU

Positieve ervaring:
Prima verzorgde, fantastische reis. Leuke persoonlijke contacten via telefoon.

Tips & Verbeterpunten:
Al telefonisch gemeld: door naschok aardbeving andere route met vliegtuig. Werd door lokale agent in slecht Engels doorgegeven. Verwarrende en irritante telefoontjes. Op vliegveld in Lima bleek dat de opgegeven tijd onjuist was. Vliegtuig vertrok twee uur eerder! Toevallig waren wij erg vroeg. Anders bijzonder vervelende situatie na noodgedwongen vervelende, aangepaste reis terug naar Lima. Dat was enige slechte punt van de reis, maar wel een heel slecht punt.

Angela uit: Heeze

24-09-2017
7,8

Website PERU

Positieve ervaring:
Het plannen van de vakantie en contact met en meedenken van Franca was super, we hebben onze ideale reis kunnen samenstellen!

Tips & Verbeterpunten:
Afspraken nakomen: achteraf bleken sommige excursies anders ingedeeld, of zonder Engelstalige gids. Hier hadden we wel geld voor betaald, dus dat is niet ok.

Simone uit: Amsterdam

23-09-2017

Website MALEISIE2GO.nl

Positieve ervaring:
Prettig contact, denken goed mee, ervaren medewerkers, mooie reizen.

Tips & Verbeterpunten:
Accomodaties lagen centraal, maar waren nogal armoedig. Hotels vaak vergane glorie en/of stonken naar sigarettenrook.

Sandra uit: Rotterdam

23-09-2017
6,4

Website PERU2GO.nl

Positieve ervaring:
In Nederland ben ik adequaat geholpen. In Peru liet dat te wensen over...Zelfs na 1 maand heb ik nog steeds een negatief gevoel over de vakantie reis en zakt de moed me in de schoenen. Ik heb betaald voor een reis die ik grotendeels zelf heb moeten regelen omdat in Peru bleek het e.e.a. helemaal niet geregeld te zijn. Niet 1x, niet 2 x ook geen 3x maar veel en veel te vaak. Waa r ik dan ook nog extra voor heb moeten betalen: vanwege een aardbeving zou er een roadblock zijn waardoor we een ander schema met een extra vlucht mhadden met meerkosten. Ter plekke was de weg al weer open en dus een hele omreis voor joker met meerkosten.

Tips & Verbeterpunten:
Andere locale partner in Peru ten zeerste overwegen. Het kan nl wel zonder problemen volgens andere toeristen...

Joann uit: Uithoorn

21-09-2017

Website CHINA

Positieve ervaring:
Zowel de ticket, treinkaarten als hotels in China waren prima geregeld.