Beoordelingen Your Lease

• Showroom 8,6
  • Aflevering 8,0

LV uit: Zaandam

15-06-2018

Kan alleen zeggen dat verkoper Djorden mij onzettend goed en geduldig heeft geholpen. Rij nu in een geweldige auto heel blij mee ....!!!!

Richard uit: Nijmegen

05-06-2018

Thomas uit: bergbacht

04-06-2018

Joost uit: Driebergen

04-06-2018
7,7

Prima, alleen de communicatie tijdens het aanloopgebeuren kan wat beter. De belofte op de site dat je binnen 48 uur kunt rijden wordt niet waargemaakt, de auto was slecht nagezien voor aflevering, zo zat er een defecte accu in.

Marlies uit: Hilversum

30-05-2018
8,5

Het contact bij Autosmeeing was prettig en ik werd goed geholpen. Mijn leaseauto was snel beschikbaar en het contract snel geregeld.

Rob uit: Rotterdam

25-04-2018

Jan uit: Soest

10-04-2018

Geachte heer of mevrouw, toen de auto door Smeeing te Soest afgeleverd werd bleek bij thuiskomst dat er al 15.000
km op de teller stond en uit Oost Europa kwam volgens het aanwezige instructieboekje (voor mij overigens geen bezwaar) maar mededeling vanuit uw organisatie hierover had ik wel op prijs gesteld. Overigens de tel. contacten met uw medewerkers niets dan lof.

Piet uit: Soest

31-03-2018
6,5

Geen

Esmee uit: Zoetermeer

06-03-2018

Na eerder onderstaande klacht, heeft your lease contact opgezocht. Ik moet zeggen; ondanks wat er gebeurd is, is het op een goede manier opgelost. We hebben alle twee ons verhaal kunnen doen en tot een oplossing kunnen komen.

J.W.A. uit: Utrecht

02-02-2018
7,8

Klant- en servicegerichtheid is van een uitstekend niveau. Denken mee met de klant en proberen deze tevreden te houden. Voor mij de enige klant met een Lease contract op maat.