Beoordelingen Your Lease

• Showroom 8,7
  • Aflevering 8,0

Robert-Jan uit: Soest

13-07-2017

Wij zijn meer dan tevreden voer de service. Deze is echt van begin tot eind fantastisch. Een groot compliment.

Maarten uit: Almere

04-07-2017
9,5

Zeer betaalbaar privatelease aanbod. Snel en goed geholpen!

Bianca uit: Nieuwegein

13-04-2017
7,7

Mark heeft ons erg netjes geholpen. Hij nam ook netjes contact op of ik alle papieren netjes had ontvangen.
Het gesprek tot leasing ging netjes. Het ophalen van de auto had ik iets meer van verwacht, we moesten ruim een half uur wachten. Wel lekkere koffie. Alleen ik zal denken ophalen auto moet een feestje zijn. Dit was het helaas niet. We moesten snel papieren ondertekenen en naar de auto en klaar. Normaal krijg je bij het ophalen van een nieuwe auto een attentie in de vorm van een bosbloemen, of een fles wijn. Jammer we misten echt even het menselijk aspect.

Matthijs uit: Hilversum

12-04-2017

Alles was snel en goed geregeld. Sipke en Thomas wil ik hiervoor bedanken!

Huib uit: Amersfoort

24-03-2017
7,7

Bij het aanvragen van een proefrit stond de door ons gevraagde auto niet klaar op de tijd die we afgesproken hadden.
De auto die we nu hebben komt uit Italie. Het was goed geweest als er bij de oplevering een nederlandstalig instructieboekje aanwezig was. Nu heb ik dit later aangevraagd.

24-03-2017
7,0

erwin uit: hellevoetsluis

16-03-2017

Perfekte servise en ga voor al zo door ik wil heel graag de peugot 108n leasen voor 124 maanden stuur mij een mailtje hier over
Met Vroiende;ijke Groeten
Erwin Wouters

geert jan uit: galder

08-03-2017

Sepideh

17-02-2017
1,0

Heel lang moeten wachten op antwoord en informatie over onze gekozen auto door een meisje die er echt geen verstand van had en we mochten geen proefrit doen want de gekozen auto door ons was nieuw en we moesten voor een proefrit meteen het volgende inleveren??
– geldig legitimatiebewijs van u en uw eventuele partner.
– bankpas van u en uw eventuele partner.
– recente loon/salarisstrook van u en uw eventuele partner.
– recent bankafschrift met bijschrijving van loon en afschrijving van hypotheek..
Terwijl op uw site staat : Heeft u een auto uitgekozen in onze Yourlease Store, maak dan gelijk een proefrit. Een afspraak maken is niet nodig.
We hebben 1 uur heen en weer gereden naar jullie voor niks! heel vervelend en slecht service!

Jos uit: Haarlem

16-02-2017