Beoordelingen YEARTH

Evelien

13-03-2019

Training: Praktisch Leidinggeven

De manier waarop de training is gegeven heeft mij aangesproken. Het was een kleine groep en er was veel interactie. Voor mij zeer leerzaam en zinvol, begrijpelijke stof en een goed tempo.

Roos

08-03-2019

Training: Financiën voor Niet-Financiële Managers

Het is fijn om de business op een andere manier te bekijken, het verrijkt je werkzaamheden. Ik vond dat finance in de training op een hele prettige, begrijpelijke manier is uitgelegd.

Patrick Strootman

18-02-2019

Training: Verandermanagement in 4 maanden

Ik heb inzicht gekregen in veranderingsprocessen en ben aangezet tot nadenken over de veranderingen die voortdurend plaatsvinden in de dagelijkse werksituatie. De training geeft een breed inzicht in veranderingsprocessen en de effecten op anderen en mijzelf. Gedreven en ervaren trainster die inspeelt op de behoefte van de groep. Zeer tevreden over Yearth, zeer goede communicatie, service gericht en duidelijk lesmateriaal

Noortje

15-02-2019

Training: Effectief Beïnvloeden

Wat mij het meest heeft aangesproken is de balans tussen theorie en praktijk, de kleine groep waarbij iedereen aan bod komt tijdens het rollenspel. Het is een hele fijne en toegankelijke training, waarvan de inhoud niet alleen waardevol is in het werkveld maar ook privé.

Olga Trajkovic

06-02-2019

Training: Professioneel Adviseren

Ik ben zeer tevreden met de training en de trainer. Linda Abrahms speelde heel fijn in op de groep. Ook al hadden de deelnemers verschillende rollen, we hebben echt van elkaar geleerd. Het was een fijne kleine groep van in totaal 5 deelnemers.

Daniela Petermann

31-01-2019
6,0

Training: Communicatie training: Effectief Communiceren

Had o.b.v. goede beoordelingen en prijskaartje meer verwacht.
Ik heb de training net achter de rug en ik moet zeggen dat ik er nog niet over uit ben of ik mijn leerdoelen heb bereikt. Inhoudelijk is de theorie erg nuttig en leerzaam en deze is zeker aan de orde gekomen. Wellicht is daarom minder aandacht besteed aan de persoonlijke leerdoelen? Daarnaast ben ik niet tevreden over de technische voorbereiding: geen alternatief filmpje gezocht omdat ‘dat ene filmpje' niet meer af te spelen was op YouTube en niet oefening kunnen opnemen omdat iPhone van de trainer niet compatibel was met de laptop. Had o.b.v. de goede beoordelingen en het prijskaartje meer verwacht. Ik heb de training net achter de rug en ik moet zeggen dat ik er nog niet over uit ben of ik mijn leerdoelen heb bereikt. Inhoudelijk is de theorie erg nuttig en leerzaam en deze is zeker aan de orde gekomen. Wellicht zijn daarom sommige persoonlijke leerdoelen voor mijn gevoel deels onderbelicht gebleven? Daarnaast ben ik niet tevreden over de technische voorbereiding: geen alternatief filmpje gezocht omdat ‘dat ene filmpje’ niet meer af te spelen was op YouTube en niet oefening kunnen opnemen omdat iPhone van trainer niet compatibel was met de laptop. Verder was ik gecharmeerd door de directheid van de trainer en de amicale en gezellige sfeer. Tegelijkertijd had deze directheid in sommige gevallen voor mijn gevoel wat minder gekund.

Annemarie Middelkoop-Rang

30-01-2019

Training: Professioneel Adviseren

2 boeiende trainingsdagen, afwisseling in casuïstiek en theorie, goed opgezet programma. Prima locatie in Utrecht, goed bereikbaar met OV. Inspirerende trainer. Zeer positief is dat je aan de hand van een intake ingedeeld wordt in een trainingsgroep die nauw aansluit op je persoonlijke leerdoelen. Dit bevordert de groepsdynamiek, en was dan ook tijdens deze 2 dagen een absolute 10.

Michael Wermeester

02-01-2019

Training: Onderhandelen Nieuwe Stijl

Je persoonlijke leervragen worden goed beantwoord aan de hand van een goede mix van theorie en praktijkoefeningen. Denk hierbij aan leuke oefeningen en cases.

De groepsgrootte van 10man is fijn voor een goede dynamiek want je leert veel van anderen en hun situaties.

Er is ook genoeg ruimte voor vragen/discussie etc.

Ik ben mij nu bewuster van wat er gebeurd tijdens een overleg en hier kan ik dus beter op anticiperen.

Ron van de Wiel

20-12-2018

Training: Strategisch Accountmanagement

De samenstelling van de groep is zorgvuldig gekozen zodat het niveau van de deelnemers op elkaar aansluit. De opzet in kleine groepen maakt dat er veel ruimte is voor individuele cases. De trainer maakt of breekt deze training, zeker op de derde en vierde dag. Hierbij hebben wij met Vincent een perfecte trainer gehad die veel uit eigen ervaring en cases kan putten. Voor mijzelf had de training het "strategische" deel verder uit kunnen diepen ipv de communicatie waarop de derde en vierde dag zich concentreerde. Locatie was wat moeilijk bereikbaar en door de parkeertarieven wat minder geschikt voor mensen die met de auto komen.

Ramon den Haan

07-12-2018

Training: Assertiviteit: Training Assertief Optreden en Communiceren

To the point theorie, goede balans tussen geplande inhoud en inspelen op persoonlijke situaties, veel honds-on/rollen spellen. Een hele goede training waar je veel aan hebt, zeker aan te raden ader!