Beoordelingen YEARTH

Marjolein

05-04-2019

Training: Professioneel Adviseren

Erg leerzame en interessante training. Met name de combinatie van kennis met toepassing in praktijk en het oefenen met gespreksvoering. Deze training houdt je scherp op eigen gedrag en zou anderen zeker aanbevelen deze te volgen.

Y. Pullens

Training: Effectief Beïnvloeden

Goede koppeling tussen theorie en de praktijk, veel afwisseling, leerzame casuïstiek en rollenspellen. Ik heb veel aan de training gehad, nu richting coaching/leidinggeven voor de volgende stap in mijn ontwikkeling

Geert Huisman

Training: Effectief Beïnvloeden

Persoonlijke aandacht en benadering spraken mij aan in de training. Ik heb inzicht in mijzelf gekregen en "tools" om te gebruiken. Prima cursus, veel geleerd. Ik zou mij nog meer willen ontwikkelen in onderhandelingstechnieken.

Debbie Maring

Training: Effectief Beïnvloeden

In deze training is alles goed afgestemd op onze realiteit en hierdoor direct toepasbaar. Verder is de training goed onderbouwd, leerzaam en leuk om te volgen. Ik zou deze training zeker aanbevelen!

Christiaan

Training: Effectief Beïnvloeden

Wat ik goed vind aan deze training is de link tussen theorie en praktijk, de open houding van de trainer, persoonlijke anekdoten en de cases waarmee je aan de slag gaat. De aandacht voor persoonlijke vragen en cases maakt de training zeer waardevol!

Susanne Buck

Training: Effectief Beïnvloeden

Wat mij tijdens de training het meest heeft aangesproken is de doelgerichtheid van de trainer. De manier waarop Bram de training heeft gegeven vond ik erg prettig. De opbrengst van de training is hoog.

Anne Marieke

Training: Professioneel Adviseren

Ik vond de rollenspellen en de psychologische theorie heel fijn. De training was goed voorbereid en is goed toe te passen in praktijk. Door de kleine groep is iedereen aan bod gekomen.

Evelien

Training: Praktisch Leidinggeven

De manier waarop de training is gegeven heeft mij aangesproken. Het was een kleine groep en er was veel interactie. Voor mij zeer leerzaam en zinvol, begrijpelijke stof en een goed tempo.

Roos

08-03-2019

Training: Financiën voor Niet-Financiële Managers

Het is fijn om de business op een andere manier te bekijken, het verrijkt je werkzaamheden. Ik vond dat finance in de training op een hele prettige, begrijpelijke manier is uitgelegd.

Patrick Strootman

18-02-2019

Training: Verandermanagement in 4 maanden

Ik heb inzicht gekregen in veranderingsprocessen en ben aangezet tot nadenken over de veranderingen die voortdurend plaatsvinden in de dagelijkse werksituatie. De training geeft een breed inzicht in veranderingsprocessen en de effecten op anderen en mijzelf. Gedreven en ervaren trainster die inspeelt op de behoefte van de groep. Zeer tevreden over Yearth, zeer goede communicatie, service gericht en duidelijk lesmateriaal