Beoordelingen YEARTH

Eline

15-04-2019

Training: Assertiviteit: Training Assertief Optreden en Communiceren

De training zet je aan het denken. De aanpak vond ik erg prettig, met name het zelf oefenen en de handige tools die aan bod komen. Voor iedereen handig, geeft extra inzichten!

Tamara Verbeek

15-04-2019

Training: Assertiviteit: Training Assertief Optreden en Communiceren

Hele fijne training die ik zeker zou aanraden te volgen. Je leert veel van allerlei soorten communiceren, je gevoel te uiten in gesprekken en voor jezelf durven op te komen.

Charlotte Hulsaert

Training: Effectief Beïnvloeden

Zeker aan te raden! Vooral vanwege de kleine groep, vooral veel doen en daardoor zeer effectief. Ook als observator leer je erg veel, de trainer neemt je mee en was zeer enthousiast.

Fleur

Training: Persoonlijke Effectiviteit

Wat mij in deze training het meest heeft aangesproken is het dieper ingaan op de concrete onderwerpen en daar praktisch mee aan de slag aan. Een absolute aanrader als dit topics zijn waar je mee zit. Ook een groot voorstander van de 1 op 1 begeleiding.

Robin Euser

Training: Effectief Communiceren in 4 maanden

Wat ik heel prettig vond tijdens de training was de openheid en eerlijkheid van iedereen (inclusief de trainer). De ruimte voor het bespreken van werksituaties was top, ik zou deze zeker aanraden!

Chris

Training: Effectief Communiceren in 4 maanden

Onze trainer heeft vanaf het begin gewerkt vanuit onze/mijn persoonlijke ervaringen op de werkvloer en daar buiten. Deze training heeft mij de handvatten gegeven die ik op dit moment, maar ook in mijn verdere leven nodig heb/kan gebruiken om als persoon op communicatief vlak te groeien en hierin mijzelf te ontplooien.

Anoniem

11-04-2019

Training: Professioneel Accountmanagement

De training is zeker aan te raden. Tijdens de training komt er veel stof aan bod die goed toe te passen is in de praktijk. Ik heb er veel aan gehad!

Shane Wollersheim

11-04-2019

Training: Effectief Communiceren in 4 maanden

‘Zeer leerzame training. Wat mij het meest heeft aangesproken zijn de praktijkopdrachten en de casussen. Voor mij persoonlijk had de training langer mogen zijn, nu ga ik aan de slag met het oefenen in praktijksituaties.’

Monique Pijnappel-Wiederhold

09-04-2019

Training: Professioneel Adviseren

Een hele persoonlijke benadering van adviseren, waarbij steeds eerst uitgebreid de theorie en psychologie wordt doorgenomen en vervolgens goed in praktijk wordt gebracht. Een van mijn leermomenten die ik meeneem uit de training is de enorme relevantie van 'hoe' je je advies over brengt en de manier waarop je dat kunt beïnvloeden

Sylvia

09-04-2019

Training: Coachend Leiderschap

Hele fijne trainer, leuke afwisselende theorie en praktijkgerichte opdrachten. Ook de kleine groep was erg prettig. Ik zou zeggen volgen, je leert een hoop over jezelf in in deze training!