Beoordelingen YEARTH

Esther

25-04-2019

Training: Praktisch Leidinggeven

Deze training heeft mij veel eyeopeners gegeven over mijn eigen werkwijze en hoe je dat kan veranderen. Dit heeft mij het inzicht gegeven wat ik nodig heb om te kunnen ontwikkelen. Zeker een leuke en nuttige training!

Ronald

24-04-2019

Training: Effectief Communiceren in 4 maanden

Uit deze training heb ik meegenomen hoe ik kan communiceren vanuit een ander perspectief. Niet de gesprekspartner 'aanvallen' maar uitleggen wat jij voelt tijdens het gesprek. Zeker een training die ik zal aanraden!

Suraja

24-04-2019

Training: Assertiviteit: Training Assertief Optreden en Communiceren

Er worden veel casusoefeningen gedaan, waarbij je zowel reflectie/feedback krijgt van de trainer als je cursisten. Ik heb hier heel veel van opgestoken. Het stilstaan bij je communicatie en hoe je dit kan verbeteren was heel leerzaam.

Eline

15-04-2019

Training: Assertiviteit: Training Assertief Optreden en Communiceren

De training zet je aan het denken. De aanpak vond ik erg prettig, met name het zelf oefenen en de handige tools die aan bod komen. Voor iedereen handig, geeft extra inzichten!

Tamara Verbeek

15-04-2019

Training: Assertiviteit: Training Assertief Optreden en Communiceren

Hele fijne training die ik zeker zou aanraden te volgen. Je leert veel van allerlei soorten communiceren, je gevoel te uiten in gesprekken en voor jezelf durven op te komen.

Charlotte Hulsaert

Training: Effectief Beïnvloeden

Zeker aan te raden! Vooral vanwege de kleine groep, vooral veel doen en daardoor zeer effectief. Ook als observator leer je erg veel, de trainer neemt je mee en was zeer enthousiast.

Fleur

Training: Persoonlijke Effectiviteit

Wat mij in deze training het meest heeft aangesproken is het dieper ingaan op de concrete onderwerpen en daar praktisch mee aan de slag aan. Een absolute aanrader als dit topics zijn waar je mee zit. Ook een groot voorstander van de 1 op 1 begeleiding.

Robin Euser

Training: Effectief Communiceren in 4 maanden

Wat ik heel prettig vond tijdens de training was de openheid en eerlijkheid van iedereen (inclusief de trainer). De ruimte voor het bespreken van werksituaties was top, ik zou deze zeker aanraden!

Chris

Training: Effectief Communiceren in 4 maanden

Onze trainer heeft vanaf het begin gewerkt vanuit onze/mijn persoonlijke ervaringen op de werkvloer en daar buiten. Deze training heeft mij de handvatten gegeven die ik op dit moment, maar ook in mijn verdere leven nodig heb/kan gebruiken om als persoon op communicatief vlak te groeien en hierin mijzelf te ontplooien.

Anoniem

11-04-2019

Training: Professioneel Accountmanagement

De training is zeker aan te raden. Tijdens de training komt er veel stof aan bod die goed toe te passen is in de praktijk. Ik heb er veel aan gehad!