Beoordelingen YEARTH

Menno van der Sanden

09-02-2018

Training: Coachend Leiderschap

Er was snel een goede sfeer waarin iedereen open en eerlijk kon zijn. De locatie buiten het eigen kantoor helpt daarbij. Petra was flexibel in het focussen op onderwerpen die voor de groep van belang waren.

Josje Karg

19-12-2017

Training: Assertiviteit: Training Assertief Optreden en Communiceren

De trainer had een goede balans tussen betrokken zijn en afstand houden. Zij wist goed wanneer zij wat meer druk moest uit oefenen voor concrete antwoorden en wanneer niet. De locatie was goed te bereiken. Zelf denk ik dat twee dagen net te kort is.

Anoniem

Training: Vitaliteit binnen Organisaties

Fouten zijn een kans om van te leren! Door een positieve focus aan te zetten. Zorg je er voor dat je meer uit je dag kan halen. Wat een eye opener!

Frans

Training: Vitaliteit binnen Organisaties

Het hebben van stress heeft veel invloed op je lichaam, maar door de juiste focus en een Growth mindset kun je er voor zorgen dat dit minder invloed op je lichaam heeft, ik ga dit zeker in de praktijk toepassen!

Maurice

Training: Vitaliteit binnen Organisaties

Gebruik kritiek om van te leren en denken in mogelijkheden en kansen dit zijn onder anderen onderdelen die mij zeker bij zijn gebleven van deze training. Zeker aan te raden voor een ieder die persoonlijke ontwikkeling nastreeft!

Patrick

Training: Vitaliteit binnen Organisaties

Denken in oplossingen niet in problemen, dit is onderdeel van een positieve focus. Door een positieve focus kan je minder stress ervaren, ik ga dit zeker in te praktijk toepassen!

Thijs

Training: Vitaliteit binnen Organisaties

Echt een aanrader! Ik heb de training ervaren als zeer inspirerend maar ook zeker verhelderend. Het was voor mij een waardevolle ervaring om deze training te volgen. Een echte eye opener!

Nino

Training: Vitaliteit binnen Organisaties

Erg interessant om te zien dat alles wetenschappelijk onderbouwd is. De inhoud is duidelijk en de training zet je echt aan het denken. Het was voor mij een waardevolle ervaring om deze training te volgen!

Anoniem

Training: Vitaliteit binnen Organisaties

Geïnspireerd, gemotiveerd en met een "growth" mindset verlaat ik deze training vandaag. Het zet je aan het denken! Zeker een aanrader voor een ieder die met zelfontwikkeling en groei bezig is.

Renee

Training: Vitaliteit binnen Organisaties

Goed en duidelijk verhaal! Wat een motiverende en inspirerende trainer is Erik, ik heb veel handvatten gereken welke ik zeker in zowel mijn priv├ę als professioneel toe kan passen. Bedankt!