Beoordelingen YEARTH

Michael Wermeester

02-01-2019

Training: Onderhandelen Nieuwe Stijl

Je persoonlijke leervragen worden goed beantwoord aan de hand van een goede mix van theorie en praktijkoefeningen. Denk hierbij aan leuke oefeningen en cases.

De groepsgrootte van 10man is fijn voor een goede dynamiek want je leert veel van anderen en hun situaties.

Er is ook genoeg ruimte voor vragen/discussie etc.

Ik ben mij nu bewuster van wat er gebeurd tijdens een overleg en hier kan ik dus beter op anticiperen.

Ron van de Wiel

20-12-2018

Training: Strategisch Accountmanagement

De samenstelling van de groep is zorgvuldig gekozen zodat het niveau van de deelnemers op elkaar aansluit. De opzet in kleine groepen maakt dat er veel ruimte is voor individuele cases. De trainer maakt of breekt deze training, zeker op de derde en vierde dag. Hierbij hebben wij met Vincent een perfecte trainer gehad die veel uit eigen ervaring en cases kan putten. Voor mijzelf had de training het "strategische" deel verder uit kunnen diepen ipv de communicatie waarop de derde en vierde dag zich concentreerde. Locatie was wat moeilijk bereikbaar en door de parkeertarieven wat minder geschikt voor mensen die met de auto komen.

Ramon den Haan

07-12-2018

Training: Assertiviteit: Training Assertief Optreden en Communiceren

To the point theorie, goede balans tussen geplande inhoud en inspelen op persoonlijke situaties, veel honds-on/rollen spellen. Een hele goede training waar je veel aan hebt, zeker aan te raden ader!

Eric

07-12-2018

Training: Assertiviteit: Training Assertief Optreden en Communiceren

De trainer gaf een heldere uitleg en was vakkundig. Daarnaast vond ik de inleving van de trainer in de deelnemers en vraagstukken heel goed. Ik zou anderen vertellen dat het een goede ervaring was, erg leerzaam.

Ronny Schulze

Training: Praktisch Leidinggeven

Wat mij het meeste heeft aangesproken in de training is de casus. Aan anderen zou ik vertellen dat het een goede en zeer praktische training is, waar je ook echt wat aan hebt. Zeker een aanrader!

Kanya

Training: Praktisch Leidinggeven

Wat mij het meest aansprak is het feedback geven en omgaan met weerstand. Het is een goede training, waar je veel leert over het leidinggeven. Heel fijn is de interactieve manier van omgang tijdens de training, evenals het vertrouwen.

Mieke Bos

Training: Professioneel Adviseren

De trainer vond ik erg hands-on en zeer to the point hij wist gelijk wat voor vlees hij in kuip had en heeft hier goed op kunnen inspelen. Ik heb naar aanleiding van de training een verdiepingsslag gemaakt en boeken gekocht, en ik zou graag een vervolg willen. Ik zou anderen deze training absoluut aanraden!

Anoniem

Training: Persoonlijke Effectiviteit

De training had goede inhoud, een goede trainer en een kleine groep waardoor het persoonlijker was en meer diepgang. Goede training om meer bewustwording te creƫren en meer uit jezelf te halen.

Eugenie

Training: Communicatie training: Effectief Communiceren

Ik ben het meest aangesproken door de afwisseling tussen theorie en praktijk, behandelen van ieders leerdoelen (zoveel mogelijk), alle mogelijkheid om even van het 'programma' af te wijken. Ik kan dit zeker aanbevelen.

Mark

Training: Personal Coaching

Wat mij het meeste heeft aangesproken is de connectie tussen mij en de trainer. Ik zou anderen aan raden om deze training ook te volgen. Dus zou zeggen dit vooral te doen, je wordt er beter van.