Beoordelingen YEARTH

Danny van Rijn

13-06-2018

Training: Onderhandelen Nieuwe Stijl

De training geeft genoeg handvatten, in de vorm van theorie en praktijkvoorbeelden, om mee uit de voeten te kunnen. Wat ik vooral fijn vind is de map die je meekrijgt om op werk mee door te gaan.

De training zelf had misschien wel iets meer toegespitst kunnen worden op de praktijk. Nu was het toch vooral veel theorie en een trainer die veel aan het woord was. Evengoed een prima training

Nelleke Bos

23-05-2018

Training: Timemanagement

Afwisseling opdrachten, sfeer in de groep. Het doorvragen van de trainer aan ons.
Minder goed; afstand/ communicatie. Ik had me ingeschreven voor Groningen, kreeg paar dagen van tevoren te horen dat het verplaatst was naar Utrecht.
Locatie zelf was super!

Erie Haak

18-04-2018

Training: Verandermanagement in 4 maanden

Fijne training die je veel leert over veranderen, maar vooral ook over jezelf. Wil je meer leren over jouw rol in veranderen en hoe je mensen in je omgeving hierin mee kunt krijgen? Dan is deze training een aanrader.

Doordat de trainingsdagen verveeld zijn over vier maanden heb je veel tijd om het geleerde toe te passen in de praktijk en kun je casussen inbrengen in de training. Daardoor blijft de stof veel beter hangen dan wanneer je de training in een kort tijdsbestek volgt.

John Wilmont

07-03-2018

Training: De Dagelijkse Onderhandeling

De trainer gaf goede en concrete voorbeelden die goed aansloten bij de dagelijkse praktijk.
De rollenspellen waren erg leerzaam voor mij.
Omdat we slechts met 4 cursisten waren kregen we veel aandacht van de trainer.

Menno van der Sanden

09-02-2018

Training: Coachend Leiderschap

Er was snel een goede sfeer waarin iedereen open en eerlijk kon zijn. De locatie buiten het eigen kantoor helpt daarbij. Petra was flexibel in het focussen op onderwerpen die voor de groep van belang waren.

Josje Karg

19-12-2017

Training: Assertiviteit: Training Assertief Optreden en Communiceren

De trainer had een goede balans tussen betrokken zijn en afstand houden. Zij wist goed wanneer zij wat meer druk moest uit oefenen voor concrete antwoorden en wanneer niet. De locatie was goed te bereiken. Zelf denk ik dat twee dagen net te kort is.

Anoniem

Training: Vitaliteit binnen Organisaties

Fouten zijn een kans om van te leren! Door een positieve focus aan te zetten. Zorg je er voor dat je meer uit je dag kan halen. Wat een eye opener!

Frans

Training: Vitaliteit binnen Organisaties

Het hebben van stress heeft veel invloed op je lichaam, maar door de juiste focus en een Growth mindset kun je er voor zorgen dat dit minder invloed op je lichaam heeft, ik ga dit zeker in de praktijk toepassen!

Maurice

Training: Vitaliteit binnen Organisaties

Gebruik kritiek om van te leren en denken in mogelijkheden en kansen dit zijn onder anderen onderdelen die mij zeker bij zijn gebleven van deze training. Zeker aan te raden voor een ieder die persoonlijke ontwikkeling nastreeft!

Patrick

Training: Vitaliteit binnen Organisaties

Denken in oplossingen niet in problemen, dit is onderdeel van een positieve focus. Door een positieve focus kan je minder stress ervaren, ik ga dit zeker in te praktijk toepassen!