Beoordelingen XLEasy

• Vriendelijkheid 9,3
  • Professionaliteit medewerkers 9,2

M uit: Woudenberg

27-03-2018

Super snel- en daarbij ontzettend service gericht contact. Dat doen jullie goed!

Richard uit: Westkapelle

23-03-2018

Alles is perfect geregeld en dan ook nog binnen een paar weken. Top!
Voor mij kon het niet beter.

Nick uit: Apeldoorn

22-03-2018
9,6

Dit jaar voor het eerst de overstap gemaakt naar een lease-auto. Toch een beetje spannend. Maar door het vriendelijke personeel van XLeasy die ons vriendelijk en behulpzaam door alle stappen heen geleid was er niks om ons zorgen over te maken. Duidelijke, snelle communicatie en vooral actief meedenkend. Voor wie nog twijfelt. Absolute aanrader!

T

15-03-2018

Prima bedrijf. Goede deal en duidelijk verhaal

L. uit: Ridderkerk

15-03-2018

Super geholpen en geïnformeerd door Pascal. Verschillende mogelijkheden en offertes besproken, en dankzij zijn hulp ben ik er na 3 maanden eindelijk uitgekomen.
Helaas is mijn aanvraag via een kennis gegaan en niet via XL Leasy. Doch zou ik ze zeker aanraden!

Veronique uit: Echt

01-03-2018

Ik kan enkel overal een 10 op scoren.
Heb het contact als erg prettig ervaren en ook zeer snelle reactie bij de aanvraag maar ook daarna. Ook denken ze met je mee over welke auto en mogelijkheden en kijken ze naar alternatieven.
Ik zou XLEasy zeker aanbevelen als je wil gaan leasen.
Ik ben in ieder geval heel erg tevreden & blij met de nieuwe Volkswagen Polo.
Nogmaals bedankt!

Gadjinder uit: Amsterdam

26-02-2018

Ik heb een hele goede ervaring gehad met XLeasy. Hele vriendelijke medewerker en heel professioneel.

Jelle uit: Noordwijkerhout

22-02-2018

Ivo van xleasy heeft zich in alle bochten gewrongen om ons binnen 2 weken onze auto te bezorgen.. dit is gelukt! Prima geholpen en heel persoonlijk. Bedankt!

Bernard uit: Ijsselmuiden

22-02-2018
Aanbeveling: jaHoe heeft u ons gevonden? Internet

John uit: Koudekerk aan de rijn

20-02-2018

Kleine opmerking, weet niet waar het mis is gegaan, maar ik zou mijn auto in Nieuwegein ontvangen, maar dat werd Amersfoort. Geen onoverkomelijk probleem maar iets verder.