Beoordelingen XLEasy

• Professionaliteit medewerkers 9,3

Claudia uit: Utrecht

23-02-2019
9,6

Pascal heeft samen met mijn zwager deze Up! uitkozen en alles voor mij geregeld. Ik heb contact gehad via de app en de mail en beide als zeer positief ervaren. Kreeg zelfs nog een leuke gadget bij de auto. De mail van Ivo en Pascal de dag voordat ik de UP! ging halen met daarin hun felicitatie en het aanbod voor eventuele hulp waardeerde ik ook zeer. Erg tevreden over de persoonlijke aandacht.

Aanbeveling: jaHoe heeft u ons gevonden? Vrienden-Kennissen

Angelo uit: Capelle aan den IJssel

22-02-2019

Reageren onwijs snel op e-mails en zijn telefonisch goed te bereiken. Door de goede hulp ben ik geholpen aan me Nissan qashqai tekna+ 1.3 dct (nieuw model)
Ondanks dat het elders iets goedkoper kon ben ik bij XL easy gebleven gezien de goede services en moeite die voor de klant wordt gedaan.

Dewi uit: Enkhuizen

20-02-2019

Ik vind jullie heel klantvriendelijk, leggen alles heel goed uit en rustig uit.... Ja ben heel tevreden met jullie ga zo door

20-02-2019
9,7

Ik ben best tevreden over de Opel Karl Edition die ik heb van XLeasy echter minder leuk is dat sommige features bij deze auto niet goed werken zoals het Start Stop systeem die het soms doet maar meestal niet werkt dit is vervelend.hetzelfde is ook minder bij het omwisselen van zomer naar winterbanden dan zitten er in de velgen die bandendruk sensoren en is het bijna niet mogelijk om andere banden te monteren.

Margriet uit: Warmenhuizen

15-02-2019
6,6

Wij zijn via de dealer/garage bij XLEasy terechtgekomen

I uit: Amstelveen

14-02-2019

Mark uit: Apeldoorn

13-02-2019

Prima geholpen, weinig met XLeasy te maken gehad, maar de contacten via de dealer liepen goed!

Jessi uit: Amsterdam

08-02-2019
9,7

Top service!

Shaffi uit: Lelystad

07-02-2019

Ik ben vriendelijk en vlot geholpen en de auto hebben ze snel kunnen leveren. Helemaal top!

Niels uit: Apeldoorn

07-02-2019

Alles is netjes en snel geregeld, bovendien prettig en persoonlijk contact. De Mazda rijdt overigens als een zonnetje en is een mooie auto.