Beoordelingen XL10 Training|Opleiding

• Professionaliteit 8,8
  • Tevredenheid 8,8

Rinus uit: Assendelft

07-11-2014

Opleider was top. Duidelijke uitleg en vol enthousiasme.
Heb veel aan de opleiding gehad.

Simone uit: Hengelo

07-11-2014

Erg goede samenwerking, komen afspraken na, duidelijk, klantvriendelijk en meedenkend

Michiel uit: Emst

07-11-2014

De sfeer en uitdaging die iedere sessie weer wordt gecreerd is erg prettig.

Martin uit: Denekamp

07-11-2014

Goede, enthousiaste trainer. Training sloot prima aan bij de opdracht.

Sigrid uit: Utrecht

8,1

Prettig dat er flexibel werd omgegaan met het feit dat er maar 2 aanmeldingen waren.

Jannine uit: Wierden

9,6

het was een zeer insouirenende training met een goede en deskundige trainer. Heb goede ervaringen met XL10 ook op zakelijk gebied. Zij verzorgen ook trainingen voor ons bedrijf TSN Thuiszorg tot volle tevredenheid

Anita uit: Eindhoven

07-11-2014

Goede training gehad en veel geleerd. Dit direct in de praktijk kunnen toepassen en daar ook positieve feedback van terug gekregen. Erg blij met deze cursus!

Stanley uit: Groningen

8,2

Uitstekende opleider.

Edo uit: Boxtel

07-11-2014

Ik heb met een college de training Sales vanuit je hart gevolgd. Een erg leuke, interessante en boeiende training die een mooi vervolg is op de standaard salestechnieken. De training zorgt voor een meer persoonlijk contact, vergoot de gunningsfactor en zorgt ervoor dat je meer gevoel krijgt bij het daadwerkelijke process bij de klant. De persoonlijke benadering en de flexibiliteit van XL10 om de training meer af te stemmen op onze eigen organisatie en mijn persoon vind ik ook zeer belangrijk en verhoogt de effectiviteit van de training. Ook na de training blijft de trainer betrokken en vraagt regelmatig naar de voortgang en is benaderbaar voor vragen zonder hiervoor een rekening te krijgen. Met name de flexibiliteit, betrokkenheid en kundigheid van XL10 zorgt ervoor dat ik zeer tevreden ben over XL10.

Odette uit: Almelo

07-11-2014

Enthousiaste trainsters, leuke diverse groep, veel praktijkvoorbeelden en cases, veel ter plekke zelf oefenen. Moeite waard.