Beoordelingen WOZMeldpunt

• Deskundigheid 8,8
  • Klantvriendelijkheid 8,8
  • Resultaat 9,1

Fam. Pegge uit: Hengelo (o)

7,0

Kan alleen ervaren dat ik een goed resultaat heb kunnen berijken. Tevreden dus.

Fam. Kuenen uit: Neede

21-08-2017

Bedankt voor het behaalde resultaat.Ik ben zeer tevreden over het verloop en de gang van zaken rond de bezwaar melding

21-08-2017

Prima geholpen, ook telefonisch contact verliep prima.

uit: Eersel

21-08-2017

Heldere uitleg, verschaffen duidelijkheid en houden je goed op de hoogte. Superklantvriendelijk, ik beveel WOZMeldpunt van harte aan. Er is een hoorzitting geweest met de gemeente, en we hebben gelijk gekregen.

Fam. brunt uit: Oldenzaal

12-08-2017

Baad het niet schaadt het niet, ze werken geheel belangeloos, het kost u niets, gewoon proberen niet geschoten is altijd mis, in mij geval heeft het gunstig uitgepakt, waarom zou ik belasting betalen over iets wat ik niet bezit, het gemeente rapport werk te veel af van mijn woning, dus was het eigenlijk ( kat in bakje) mooi dat WOZ meldpunt bestaat hoera.

Fam. Funk uit: Kerkrade

10-08-2017

Ik heb van U van de week een E-Mail-Berichtontvangen dat ik nog 246,00 € aan U verschuldigd ben via het bureau in Hilversum. U had mij medegedeeld dat dit kosteloos is en was. En de Gemeente Kerkrade zou mij dit bedrag 246,00 € overmaken op mijn girorekening zodat ik dan WOZ-steunpunt in Hilversum dit kan vergoeden. Graag antwoord MvG H.J. Funk

Fam. van Monsjou uit: Oirschot

05-08-2017
7,8

WOZ-Meldpunt heeft voor mij een 15% reductie op mijn WOZ-waarde behaald. Een terecht resultaat.

Fam. Oude Nijhuis uit: Oldenzaal

04-08-2017
7,2

Wel lang geduurd maar,wel een goed resultaat.

Fam. brunt uit: Oldenzaal

01-08-2017

Precies zoals verwacht, is mooi opgelost door jullie top

Fam. wormgoor uit: neede

31-07-2017