Beoordelingen WOZMeldpunt

• Klantvriendelijkheid 8,9
  • Resultaat 9,2

Fam. Galesloot uit: Tiel

12-12-2017

Top geregeld. Misschien alleen wat meer contact over hoe het ervoor staat. Maar indien ik ze weer nodig heb dan zal ik ze zeker weer benaderen.

Fam. Heutenik uit: Naarden

12-12-2017

Alles wordt keurig en snel afgewikkeld. Als er een vertraging ontstaat komt dit voor rekening van de gemeente

Fam. Smit uit: Laren NH

10-12-2017

Ik dacht baad het niet dan schaadt het niet, vooruit omdat het gratis is doe ik een poging. En heerlijk dat alle rompslomp voor mij wordt gedaan. Ik vind het een fantastisch cadeau dat ook daadwerkelijk mijn WOZ flink wordt verlaagd! Ik vind dit niet alleen een fantastisch resultaat maar dat er in deze tijd nog zoiets gratis voor je wordt gedaan verdiend een lintje!!! Chapeau voor WOZMeldpunt!!!

Fam. Keulen uit: Utrercht

05-12-2017

Efficiënt. Niet te vee en niet te weinig informatie

Fam. de Nijs uit: Steenwijk

04-12-2017

We hebben eindelijk een normale beoordeling van de woz waarde dankzij de woz ombudsman. Een vermindering van maar liefst 47.000€ is de moeite waard om deze deskundige in te schakelen.
Hartelijk bedankt!

Fam. Brusse uit: Goes.

03-12-2017
9,6

Gemeente is nog steeds bezig om op een professionele manier je zakken leeg te halen.Daarom ben ik blij dat jullie hier nog iets aan kunnen doen.Bijv. als je de gemeentelijke belastingen niet kan betalen gebruik je er je vacantiegeld maar voor. Kassa maar alsnog bedankt.

Fam. van der wal uit: lisse

03-12-2017

Fam. Stam uit: Dordrecht

01-12-2017
2,8

Communiceren nauwelijks, persoonlijke pagina niet bijgewerkt, geen tussentijdse voortgang na indienen bezwaarschrift (op 1 vriendelijk telefoontje na in 8 maanden tijd).
Jammer, zag er op de site veelbelovend uit, maar bedroevend resultaat!

Fam. Hillebrants uit: Haarlem

01-12-2017

Ik ben zeer tevreden dat ik zelf geen ingewikkelde procedure hoefde te starten en dat er stilzwijgend alles voor me gedaan is met een zeer bevredigend resultaat. Wacht nu nog even af wat de gemeente hiermee doet.

Fam. Tromp uit: Lisse

30-11-2017