Beoordelingen WOZ-Consultants

• Klantvriendelijkheid 8,6

Rene uit: Capelle aan den IJssel

30-04-2018

Waarde verlaging: 45000

Ongelooflijk, zelf had ik het vroeger wel eens geprobeerd en dan ging er tussen de 5 à 10.000 Euro van de waarde af, maar WOZ kreeg er in één klap 45.000 Euro's vanaf.

Dat gaat schelen in de belasting / WOZ en Schieland

cees uit: de bilt

12-04-2018
n.v.t.

ceesverhoefdebilt@casema.nl
als ik probeer in te loggen lukt dat niet. de melding is: deze site www.Woz-consultants.nl is onbereikbaar. Vanaf het moment dat u mijn gegevens heeft zijn herhaalde pogingen tot communicatie onmogelijk.
Wanneer staat de taxatie van te gebeuren?
Doe ik iets verkeerd in de procedure? Of is het alleen vergaren van gegevens, machtigingen, opdrachten een verdienmodel. Nee, toch!!

Tim uit: Amsterdam

20-02-2018
4,0

Waarde verlaging: 0

Op basis van mijn gegevens werd door WOZ consultants begin 2017 een WOZ verlaging kansrijk ingeschat en heb ik er tijd en moeite gestoken. Een verlaging is afgewezen op basis van eenvoudige argumenten, die WOZ consultants zichzelf ook wel had kunnen bedenken destijds. Beroep aantekenen hadden ze bij WOZ consultants geen zin in.

Conclusie: zonde van de tijd om WOZ consultants te benaderen indien u in Amsterdam woont.

Andre uit: Kuijpers

J.J. uit: Utrecht

20-01-2018
4,5

Ik ben: Particulier

WOZ consultants een opdracht gegeven om de WOZ te verlagen. De waarde is minimaal verlaagd. Aangezien er voldoende argumenten waren om verder te procederen tegen de gemeente, wil WOZ consultants na deze kleine verlaging door de gemeente niet verder gaan. Zeer waarschijnlijk omdat ze het geld/ kostenvergoeding EUR 500,- inmiddels van de gemeente hebben ontvangen en er voor hen geen voordeel meer in zit. De kleine verlaging die zij hebben geregeld kan je prima zelf bereiken door een bezwaarschrift te sturen aan de gemeente. Dit bedrijf is alleen uit op eigen voordeel en niet dat van de klant.

Marc uit: Heerlen

17-01-2018
6,0

Waarde verlaging: 11000

We hebben na de beslissing van de gemeente nog een mail ontvangen dat jullie net tevreden waren met de uitkomst en dat er verder gekeken ging worden.
Nooit meer iets van vernomen?!?

Ria uit: Beek

Waarde verlaging: 30000

Een nadeel, als het dossier is afgesloten kun je niet meer in de documenten kijken.

Herman uit: Amstelveen

Waarde verlaging: 44.000