Beoordelingen WOZ-Consultants

Hans uit: Leidschendam

11-12-2017
8,5

Waarde verlaging: 19000

Eind goed al goed!!! Ben uiterst tevreden!!

m uit: oud-beijerland

08-12-2017

Ik ben: Particulier

heldere berichtgeving / perfecte en gemakkelijke email-communicatie en ook nog succesvol / aanbevelenswaardig !
onze welgemeende dank !!

Annelou uit: Groningen

05-12-2017
2,0

Waarde verlaging: Geen

Mijn woz waarde Is met 21 procent omhoog gegaan in 1 jaar. Ze hebben een jaar geleden mijn aanvraag ontvangen hebben die geaccepteerd en komen daar een maand geleden op terug dat het niet naar beneden kan. Dat begrijp ik maar het gebrek aan communicatie over wat ze hebben gedaan geeft mij geen gevoel dat ze überhaupt iets hebben gedaan aangezien ze dus 6 maanden nodig hadden om te zien dat het niet kan. Dit betwijfel ik omdat de huizen waarmee mijn huis Is vergeleken geen kenmerken delen met mijn huis en mijn huis een ongelukkiger (naast een kroeg) ligging heeft. De reden waarom ik het niet zou aanraden is omdat ze volgens mij gewoon niks gedaan hebben of er onnodig lang mee hebben gewacht. Je hebt geen 6 maanden nodig om zo iets te constateren en de uitleg die erbij stond heeft ook geen literair genie zoveel maanden op gezwoegd en ging ook maar op de helft van de onderbouwing in.

Aanbeveling: neeErvaring met: Woning

H. uit: Leidschendam

04-12-2017

Waarde verlaging: 11.000

De communicatie loopt via email dat ging prima

Gerrit uit: Enschede

02-12-2017

Waarde verlaging: Ja

Super geholpen

Hans uit: Heiloo

Waarde verlaging: De hoogte van de aanslag is verminderd met € 21,28

We zijn uiterst correct en heel precies behandeld tijdens het email-verkeer. Het persoonlijk contact was heel vriendelijk en voorzover we dat kunnen beoordelen heel efficiënt.
Hartelijk bedankt!

Paul uit: Amstelveen

Waarde verlaging: 90.000,-

Alls was perfect op 1 verwarrende ervaring na. Ik kreeg ergens bericht dat beroep op de initiële afwijzing van de gemeente niet kansrijk werd geacht door WOZ-C en enkele weken later bleek dat WOZ-C toch in beroep was gegaan en gelukkig achteraf met succes.

Henk

9,5

Waarde verlaging: ja

Mijn ervaring is zeer goed woz is vriendelijk correct en help snel.Zij houden je keurig op de hoogte van alle dingen die gaan gebeuren, en geven je daar duidelijk
uitleg over wat de stand van zaken is .Zou woz aan iedereen aanbevelen die mij er naar zou vragen vr gr Henk van Ophuizen

G A uit: Dordrecht

Waarde verlaging: € 10.000,00

Juliette uit: Overasselt

9,5

Ik ben: Particulier

Zeer vakkundig; goede communicatie, vaak, dezelfde dag nog, respons; heel tevreden over de afwikkeling en goede uitleg.