Beoordelingen Woudenberg Dranken Wageningen

12-11-2017

menko uit: soest

09-11-2017
7,3

Fles Ardbeg 21 besteld welke vlot is opgestuurd. Uitwendige verpakking is prima, maar fles rolt in de doos waardoor doos van binnen uit beschadigd is (deuken). Gereclameerd dat fles laag gevuld is: ik heb 23 andere flessen in de kast die allemaal 3cm hoger gevuld zijn. Dat zal bij jullie in de winkel niet anders zijn. Ik begrijp dat ik de fles terug mag sturen, maar dan kom ik nooit meer aan een andere. Jammer.
Communicatie is vlot en accuraat. Uitkomst is teleurstellend.

Tom uit: Rotterdam

09-11-2017
4,5

Prima levering, alleen geen communicatie over de levering

Danny uit: Elst Gld

08-11-2017

Ik kom eigenlijk alleen voor whisky. De prijzen bij release zijn denk ik vaak vastgesteld want ook andere slijters hanteren ruwweg dezelfde prijs. Oudere duurdere whisky's zijn in mijn visie te hoog geprijsd waar soms voor 'n fles die nog vrij eenvoudig te vinden is voor enkele honderden euro's hoger geprijd staat in de winkel. Nu snap ik dat retail altijd duurder is dan het verzamelaars circuit, maar bv Ardbeg Twenty One is zonder veel moeite te vinden voor rond de €400, in jullie winkel staat deze op €750!
Het personeel heeft kennis van zaken.

Met vriendelijke groet,
Danny Samson

Ernst uit: Uithoorn

08-11-2017

Goede bereikbaarheid, snelle bediening en correcte afwikkeling van bestelling.

Astrid uit: Bennekom

08-11-2017

Leuke slijterij met eigen identiteit met goed assortiment. Organiseren ook speciale avonden met thema.

Jan uit: Berchem

Gewoonweg top!

Jeroen uit: Renkum

19-10-2017

Nicolette uit: Lelystad

18-10-2017

Top ervaring, klantvriendelijk en doen de moeite en bellen ook nog eens terug!

Elizie uit: Wageningen

14-10-2017

Prettig personeel met veel kennis van de voorraad. Een ruim assortiment met voor ieder wat wils in verschillende prijsklasses. Goede kwaliteit!